חיפוש חשמלאי באשקלון זמין לכל עבודה



כאשר מבצעים תיקונים ושיפורים שונים בבית או במבנה של העסק, החשמלאי הוא חלק חשוב מאד בתהליך העבודה. יש מקרים שבהם הנוכחות של החשמלאי היא בגדר חובה. עם התיקונים והשיפורים באמור לעיל ניתן למנות החלפה של לוחות חשמל ופיוזים, התקנה של נקודות חשמל חדשות ובדיקות של מערכת החשמל בבית או בעסק.

קרדיט תמונה FREEPIK

בנוסף, יש מוצרים שונים שההתקנה שלהם מחייבת נוכחות של חשמלאי. בין השאר מדובר בהתקנה של מאווררי תקרה, התקנת תנור אמבטיה וכן התקנת גופי תאורה מסוגים שונים. בשורות הבאות נסקור את מגוון הפעולות הללו ואת הסיבות לכך שאין לבצע אותן באופן עצמאי או באמצעות מי שאיננו חשמלאי מוסמך.

תיקוני חשמל שונים והמשמעות של עבודה מקצועית

מעת לעת עולה הצורך בכל בית או עסק בביצוע עבודות חשמל שהן מעבר לתיקונים או הפעולות הרגילות. נוכחות של חשמלאים באשקלון נדרשת במקרים שבהם בעל הבית או בעל עסק מקבל החלטה להחליף את לוח החשמל בבית.

להחלפת לוחות חשמל יש חשיבות רבה משתי בחינות עיקריות: הראשונה – התקנת לוח חשמל חדש מתבצעת על פי עקרונות חדשניים, תוך שהלוחות הללו מתאימים לטכנולוגיה המודרנית. בנוסף, לוחות חשמל חדשים מאפשרים תוספת אזורים בבית מצד אחד וכן אפשרות להגדיל את הספק החשמל, במטרה לתמוך בריבוי מוצרי חשמל בבית או בעסק.

התקנה של נקודות חשמל חדשות בבית או בעסק

בדרך כלל, החלפת לוח חשמל מתבצעת במקביל להתקנה של נקודות חשמל חדשות או של החלפת כל החיווט בבית או בעסק. לרוב, התקנה כזאת על ידי חשמלאי באשקלון ובכלל נדרשת בגלל התקנת מכשירים חדשים שצריכת החשמל שלהם גבוהה ואין אפשרות להשתמש בנקודות חשמל קיימות או בחיווט הקיים. החלפת לוח החשמל מאפשרת הגדלת עומס החשמל ומניעת מצב של נפילות חשמל חוזרות ונשנות.

התקנה מהסוג הזה צריכה להתבצע ברמה מקצועית גבוהה ובאופן שיבטיח את שלומם ובטיחותם של הדיירים והנוכחים במבנה. כל נקודת חשמל צריכה להיות מותקנת במקצועיות.זאת, משום שהיא נקודת המפגש בין מוצר חשמלי לבין מערכת החשמל, שזה גם המקום שבדרך כלל מתרחשות בו תקלות.

תיקון קצר חשמלי בדירת מגורים או בעסק

אחת הבעיות היותר מעיקות שעלולות להתרחש היא קצר חשמלי המפסיק את הפעולה של כל המערכת החשמלית בבית. בדרך כלל, במבנים שבהם מערכת החשמל מסודרת, מותקנת היטב ומטופלת, קצרים חשמליים הם נדירים.

אבל אם יש במבנה קצרים חוזרים ונשנים, כי אז מתעורר הצורך בבדיקה יסודית של המערכת. קצר חשמלי יכול להתרחש בגלל עומס יתר במערכת החשמל הביתית, בעיות בחיווט או בעיות בשקע חשמלי אחד או יותר.

הבדיקה של חשמלאי נועדה לזהות את האזור שבו מתרחשים קצרים לעיתים קרובות, ואז לרדת לשורש הבעיה ולזהות את המקום המדויק של הקצר שמקפיץ את המערכת. לא אחת מתברר שיש יותר מגורם אחד לקצר וטיפול בכלל הגורמים פותר את הבעיה. 

התקנת תאורה לבית

אחד המוטיבים החדשניים בתאורה הינו התקנת פס לדים. תאורת לד היא תאורה חדשנית וחסכונית, כאשר פס הלד ניתן להתאמה לגודל הנדרש. עם זאת, ההתקנה מחייבת קיומה של נקודת חשמל בסמוך למקור התאורה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה