בעקבות המצב הכלכלי שהולך ומתבהר ולא מבשר טובות, כמה עצות כלליות כיצד לחפש עבודה באשקלון, כמובן שטיפים אלו נכונים גם עבור חיפוש עבודה בערים נוספות.

צילום ע"י: ניר שרון (מרינה אשקלון)

אז מה לעשות אם את או אתה מוצאים את עצמכם ללא עבודה וללא פרנסה ואתם גרים באשקלון,
חיפוש עבודה באשקלון:

חיפוש עבודה באינטרנט

כולם יודעים שהיום ובשנים האחרונות, רוב פעילות חיפוש עובדים וחיפוש עבודה מתרחשת באינטרנט, בעיקר באתרי חיפוש עבודה כמו אתר ״מובטל״ דרושים, לינקדאין, פייסבוק וכד׳. כדי לחפש משרות פתוחות באשקלון ניתן לבצע סינון משרות לפי אזור ולפי עיר, אתרי אינטרנט אלו ובאופן כללי ברשת נמצא לרוב מגוון רחב של הצעות עבודה שיתאימו לכל שלב ותחום רצוי.

הפן האנושי הוא החזק ביותר שיש

כאשר יש לך היכרות אישית עם אדם או בן משפחה שמחפש עובדים, וכאשר יש הערכה ביניכם והיכרות כזו שמאפשרת ביטחון ואמון הדדי - אין טעם להמשיך ולחפש - מצאת עבודה. ידוע שקשרים אישיים הם המקור הראשון והמוביל במציאת עבודה, כמו בעבודה באשקלון כך גם בעבודה בכל מקום אחר.

הקשרים הללו יכולים אף לסייע לך להגיע למשרה הבאה שלך באופן עקיף, חבר שמכיר חבר יכול ליהנות מאמון וההיכרות ולהמליץ עליך לאיוש משרה פנויה.

פניה ישירה לחברות ומעסיקים מקומיים

פעולה שתניב לך הצלחה מהירה היא פניה ישירה לחברות או למעסיקים באשקלון, לפנות ישירות לעסקים וארגונים מקומיים ולברר לגבי משרות פתוחות גם אם אין להם פרסומים או מודעות דרושים פעילות בלוחות הדרושים או באתר שלהם.

השתתפות ביריד עסקים /תעסוקה באשקלון

אחת הדרכים למצוא כמות גדולה של אנשים בעלי אינטרסים ותחומי עניין משותפים הם כנסים וירידים ומפגשים כמו סדנאות ולימודים. בהקשר של ירידי תעסוקה זה ברור, מומלץ להשתתף בירידי עבודה או אירועי קריירה באשקלון. אירועים אלה יכולים להיות דרך מצוינת ללמוד על הצעות עבודה וליצור קשרים עם מעסיקים פוטנציאליים.

גמישות מחשבתית

תהליך חיפוש עבודה יכול לקחת זמן, לפעמים צריך לקחת את מה שיש גם אם זו אינה הצעת עבודה אופטימלית, החיים שלנו ממשיכים והצורך בביטחון תעסוקתי הוא קריטי ברמה כזו או אחרת, לכן אנחנו ממליצים להיות יותר מחושבים ופחות מקובעים, אם קיבלת הצעת עבודה כלשהי (שאינה עבודת החלומות שלך, או בתנאים שהם לא מה שתכננת) אל תענה/י מיד - קודם כל צריך לחשוב ולשקול את הדברים ורק לאחר מחשבה לתת תשובה.

הזדמנויות עבודה באשקלון

כיוון שהעיר אשקלון היא עיר חוף גדולה ומפותחת, בנוסף לכך גם נמצאת כל הזמן בתהליך צמיחה יש הזדמנויות עבודה באשקלון ואם לא מצאת עבודה באשקלון עצמה, בסביבה הקרובה ישנם מפעלים וחברות בתחומים רבים, החל מתעשייה, דרך חקלאות ועד למסחר והייטק.

במידה וכל זה לא מסתדר, ובזכות מה שעבר המשק הישראלי והעולמי בשנים האחרונות, ישנה אפשרות של עבודה מהבית, עבודה אותה ניתן לבצע כמשרה מלאה או חלקית ישירות מהבית. היתרון הגדול של אשקלון בכל מה שנוגע בעבודה מהבית הוא הקרבה לים - לקחת את המחשב לחוף /לפארק, לעבוד שם בנוחות ולחזור הביתה בסוף היום - נשמע חלום.

לסיכום,

אני מקווה שהצעות אלו מועילות ויעזרו לך למצוא עבודה או למצוא מוטיבציה בזמן תהליך חיפוש עבודה - תהיו סבלניים, אופטימיים וחיוניים כאשר אתם מחפשים עבודה, אם זה לא יועיל זה בטח לא יזיק (בניגוד למצב ההפוך) - בהצלחה!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה