חישוב פיצויי פיטורין – אל תעשו זאת לבד



החלטתם לעזוב את מקום העבודה שהיה לכם בית בשנים האחרונות? לרוע מזלכם קיבלתם הודעה שבה נאמר לכם על סיום יחסי עובד מעביד? המציאות לא תמיד תהיה בדיוק כמו שדמיינתם לעצמכם. בין אם עזבתם מיוזמתכם או שפוטרתם מהעבודה יהיה עליכם למצות את זכויותיכם. זכויות עובדים במקום עבודה זה דבר חשוב, כזה שאי אפשר להקל בו ראש. אך למה שתבדקו את העניין של פיצויי פיטורין בעצמכם? אין לכם את הידע ואת ההבנה בתחום כיצד לעשות זאת. חברת זכות לעובד כאן על מנת לקחת מכם את המושכות ולוודא כי קיבלתם בדיוק את אשר מגיע לכם.

קרדיט תמונה: freepik

לא חייב לסמוך על הבוס

הבוס יכול להגיד לכם כי הוא דאג שתקבלו בדיוק את מה שמגיע לכם מתוקף החוק. זה שהיו לכם יחסים מעולים עם הבוס זה לא אומר שהוא אומר את הדברים המדויקים. לעיתים הבוס עלול לעגל את הפינות, פעולה שעשויה בסופו של יום לפעול לרעתכם. חברת זכות לעובד  כאן על מנת להילחם על מה שמגיע לכם לפי החוק. החברה מכירה את לשון החוק, היא יודעת בדיוק מה מגיע לכל עובד בכל מצב. אינכם צריכים לסמוך על הבוס כאשר זה מגיע לזכויות המגיעות לכם. פשוט תוכלו לפנות למומחים של החברה כדי להכיר את המציאות כפי שהיא.

תשלום מינימלי על בדיקה מקיפה

המחירון של חברת זכות לעובד הינו מחירון ברור, כזה שתוכלו לעיין בו מבעוד מועד. קחו בחשבון כי התשלום על השירות הינו תשלום מינימלי ביחס לתמורה אותה יהיה ניתן להשיג. ברוב המקרים כאשר מתגלות טעויות בתלוש השכר מדובר על טעויות של עשרות אלפי שקלים. מה שאומר שבאמצעות הבדיקה של חברת זכות לעובד תוכלו לקבל סכומי כסף גבוהים במיוחד, לא מדובר בבדיקה של סימולטור ב-5 דקות או חישוב שעות אוטומטי, מדובר בבדיקה הדורשת מיומנות ובקיאות בדיני העבודה המעודכנים במשק, כתוצאה מכך לא יהיה לכם ספק כי התשלום ששילמתם יהיה שווה לחלוטין. גם אם לא גיליתם טעות בתלוש השכר או בפיצויים, טוב לדעת כי הדברים הם כפי שהם צריכים להיות. 

בדיקה על ידי עורך דין לדיני עבודה

מדוע כדאי לכם לעשות את הבדיקה על ידי המומחים לזכויות עובדים ותנאי העסקה של זכות לעובד? כי הבדיקה נעשית על ידי עורך דין שמומחה בנושא של דיני עבודה בשילוב חשבי ובוחני שכר בתחומי העיסוק השונים. כמו שאתם מבינים מדובר על עניין מורכב, כזה שחובה לבחון אותו לפרטי פרטים. עורך הדין יבצע בדיקת תלושים , בדיקת גמר חשבון ועוד בדיקות שאינכם מודעים אליהם. בסופו של תהליך תקבלו את השורה התחתונה שקובעת כמה כסף מגיע לכם. לאחר מכן תוכלו להתחיל את הקריירה החדשה או את העבודה שחלמתם לעסוק בה.

התחילו דף חדש בראש שקט

עומדים להתחיל בקרוב מאוד דף חדש? עליכם לדעת כי לא תוכלו להיות שלמים בלי לדעת כי העניינים עם העבודה הקודמת סודרו. זכויות עובדים זה דבר חשוב מאין כמותו, בטח אם אתם מגיעים למקום עבודה חדש. על הדרך תוכלו לבדוק את הזכויות במקום העבודה החדש, בנוסף למיצוי הזכויות במקום העבודה הקודם. בתור שכירים מגיע לכם להיות בטוחים כי הינכם מקבלים את מה שמגיע לכם. אינכם דורשים דברים חריגים, בסך הכל לקבל את מה שהחוק קבע שמגיע לכם. 

אם עזבתם מקום עבודה/ פוטרתם פנו אלינו לבדיקת חישוב פיצויי פיטורין מעמיקה ויסודית.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה