חנויות פארם בישראל – במה הן ייחודיות ואיזה ערך נוסף הן מציעות ?



חנויות פארם למיניהן פרוסות בכל רחבי ישראל, כאשר הגדולות והמוכרות שבהן ממוקמות לרוב בקניונים הגדולים והמובילים במדינה. בעוד לפחות חלק מהמוצרים הנמכרים בחנויות פארם ניתן למצוא גם בחנויות אחרות, מעניין לבחון מדוע חנויות אלו מצליחות כל כך לאורך שנים רבות וארוכות בישראל. לא בכדי הן מהוות עבור אינספור נשים (וגם לא מעט גברים) את הכתובת הראשונה לקניית מוצרים ספציפיים רבים...

קרדיט לתמונה: pixabay

מה מייחד את חנויות הסופר פארם הגדולות שניתן למצוא בישראל, ומבדיל אותן ממרבית החנויות האחרות שבנמצא? איזה ערך מוסף ייחודי ניתן למצוא בחנויות הפארם המובילות במדינה כיום, אשר כנראה ממשיך למשוך אליהן אינספור לקוחות מרוצים?

חנויות פארם – במה הן ייחודיות ונבדלות?

חנויות הפארם הגדולות והמצליחות ביותר בארץ, בפרט אלו שניתן למצוא בקניונים הגדולים והמצליחים במדינה (דוגמת סופר פארם קריון שבצפון, סופר פארם קניון השרון שבנתניה וכיוצ"ב) מתאפיינות בכמה תכונות אשר מבדילות אותן מכל החנויות האחרות בתחום, כל שאר המקומות בהם ניתן למצוא מוצרי קוסמטיקה וטואלטיקה, למשל.

בתור התחלה, בחנויות הפארם הגדולות, דוגמת סופר פארם קריון , ניתן למצוא מבחר כמעט חסר תחרות בכל הנוגע למגוון תחומים שונים: קוסמטיקה, טואלטיקה, איפור, תוספי תזונה ועוד. כמעט בכל חנות בה תמצאו את אחת מהקטגוריות האלו, לא בהכרח תמצאו את כל האחרות, ובכל מקרה המבחר בדרך כלל לא יתקרב לזה שמציעות חנויות הסופר פארם הגדולות.

מלבד למבחר, חנויות פארם מובילות וגדולות מתאפיינות ברמת סיוע גבוהה ללקוח/ה, מעל ומעבר לכל סוג אחר של חנות בה מוכרים מוצרי פארם וטואלטיקה. זה בא לכדי ביטוי במיוחד בדיילות המקצועיות השונות המועסקות בחנויות אלו, ומסייעות ללקוחות להבין מהם המוצרים הטובים והמתאימים ביותר עבורם וכיצד לבחור בחכמה את המוצר הנכון. במיוחד בתחומים כמו איפור או תוספי תזונה, סיוע מקצועי ואישי מסוג זה הוא בעל ערך ומשמעות רבה ביותר, כפי שיעידו לא מעט לקוחות נאמנים הממשיכים וחוזרים מסיבות אלו אל אותן חנויות פארם מובילות.

 מיקום מעולה ומרכזי

יתרון נוסף של רבות מחנויות הפארם הגדולות והמצליחות ביותר, הוא המיקום שלהן. כאמור, במיוחד חנויות כמו סופר פארם קניון השרון , קריון או שאר הסניפים של רשת זו הממוקמים במרכזי הקניות והקניונים הגדולים והמובילים בישראל, הן חנויות המציעות ללקוחותיהם את חוויית הקנייה הטובה, הנוחה והמשתלמת ביותר. ניתן "לקפוץ" לסופר פארם כאשר מגיעים בכל מקרה לקניון, או שמגיעים במיוחד עבור חנות הפארם ואז ניתן להמשיך וליהנות מכל שאר מה שיש לקניון להציע. גם זה יתרון משמעותי על פני חנויות מתחרות רבות אחרות...

ולסיום, כמובן שהמחירים והמבצעים הם מהיתרונות הגדולים ביותר של חנויות הפארם, בפרט ברשתות הגדולות דוגמת "סופר פארם". מבצעים, מועדוני חברים, הנחות תכופות וכו' – כל אלו יכולים לאפשר למשק בית ממוצע לחסוך הרבה מאוד כסף לאורך זמן, על הוצאות מוצרי טואלטיקה, טיפוח, קוסמטיקה, איפור ועוד.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה