חנות דגים מודיעין לבחירת הדג הנכון



דגים הם כנראה בין המטעמים האהובים ביותר בכל העולם – הם משתלבים מעולה בארוחות יום יומיות ומשדרגים ארוחות חגיגיות ואירועים. מה הפלא שנרצה שהם יהיו חלק מכל סעודה שאנו עורכים? ועדיין, רבים לא בטוחים לחלוטין כיצד לבחור את הדג המנצח לארוחה. אם הנכם מתגוררים במודיעין והסביבה, הרי חנות דגים במודיעין תהיה המקום להגיע אליו ולקבל את כל המידע וההמלצות בכדי ליצור את הארוחה המנצחת, כשהכוכב הראשי – הוא הדג!

קרדיט תמונה PIXABAY

איזה דג נגיש בארוחה הקרובה? חנות דגים מודיעין תייעץ לכם במקצועיות!

  • החנות – בין אם מדובר על חנות דגים מודיעין או בכל מקום אחר, חשוב להכיר את החנות או לכל הפחות להגיע אליה לאחר תהליך איסוף המלצות וביקורות, כדי שתהיו בטוחים שהגעתם למקום הנכון והמקצועי ביותר בכל הקשור למכירת דגים. אל תשכחו לשאול את כל השאלות החשובות לגבי רמת הטריות של הדג, מה המחיר, לאיזה סוג בישולים יתאים הדג המדובר, ועוד.
  • ניקיון – חנות דגים חייבת להיות נקייה למשעי, ועל אחת כמה וכמה הדגים עצמם. בקשו מהמוכר שלפניכם לנקות את הדג הן מחלקיו הפנימיים והן מהקשקשים והזימים. אלא אם כן כמובן תרצו לעשות זאת בעצמכם במידה ויש בידכם הידע הנדרש.
  • משקל – קל ליפול לרשת הזו, שכן דגים מגיעים במשקלים שונים ובדרך כלל המחיר לא נמוך. עם זאת, מחיר נמוך מידי חייב להעלות סימני שאלה, שכן ידוע מחירים של דגים ופירות ים בישראל, גבוהים יחסית. חישבו על הכמות בהתאם למספר הסועדים וזכרו שעדיף לבחור בנתח גדול ושיישארו שאריות לארוחה למחרת, מאשר לבחור בנתח שלא יצליח להאכיל את כולם.
  • טריות הדגים – זהו הפרמטר החשוב ביותר ברכישת דגים אצל חנות דגים מודיעין ובכלל. למרבה המזל, אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר וללמד אתכם כיצד לבחון את טריותו של הדג שהעליתם ברשת בזמן הביקור בחנות; הביטו בזימי הדג – אם הם אדומים, סימן שהדג טרי. בנוסף, בדקו את הדג עצמו וחפשו כתמים ירוקים שנוצרו בשל חומרים שהופרשו מכיס המרה של הדג. משמעותם היא שהדג לא נוקה כמו שצריך. בנוסף, אל תשכחו להריח – הרי דגים מטבעם לא מריחים מי יודע מה, אבל יש פער עצום בין הריח הטבעי שלהם ובין ריח הריקבון. אמצעי נוסף שיעזור לכם לבדוק את טריות הדג הוא האצבע שלכם, ליחצו בעדינות על הדג ושימו לב – אם נוצר שקע, סימן שהעור אינו גמיש והדג אינו במיטבו.

והעיקר, שיהיה בתיאבון!

אם אינכם בטוחים לגבי אפייה, טיגון או בישול, פשוט תשאלו! אנשי המקצוע אצל חנות דגים מודיעין ישמחו להסביר לכם על תכונותיהם של דגים שונים המוצעים למכירה, ומהי הדרך הטובה ביותר להגיש אותם לשולחן. והחלק הכי טוב? תמיד תוכלו לחזור ולהתנסות במתכונים חדשים ובדרכי בישול חדשות!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה