חצי יובל מאחוריו: מה קונים לגבר שחוגג 50?



תמיד היה נדמה שהמתנות לאמא הן האתגר האמיתי של הבית, אלא שכל מי שמצא את עצמו נאבק עד הרגע האחרון במציאת מתנה לאבא, יוכל להבין כמה מורכב החיפוש אחרי מתנות לאיש אהוב ויקר שחוגג חצי יובל. אז מה מציעים באתרי המתנות שאיננו בנאלי כמו חפץ מנהלים על השולחן?

קרדיט תמונה - FREEPIK

עדן מתנות עם כל הרעיונות המוצלחים ליום הולדת עגול, שמח ומלא מתנות.

על אישיות ומשאלות

כדי למצוא את המתנה המושלמת תצטרכו להכיר לעומק את האדם שעומד לקבל אותה. מהם התחביבים שלו? התשוקות שלו? הדברים האהובים עליו? מה הוא מאחל לעצמו או היה רוצה להגשים? האם יש לו משאלה כמוסה שאתם יודעים עליה?

גיל 50 מבטא יום הולדת עגול ומשמעותי. אפשר להשתמש בו כדי להעז, לצאת מהקופסה ולספק לאדם החוגג הזדמנות לממש את משאלות ליבו. המתנות הבאות יוכלו להיות חלק מהפתרון או כולו ותוכלו להזמין אותן בקלות ולהתאים אותן אישית לחוגג.  

מתנות לפעילויות מחוץ לבית

גברים שאוהבים מרחבים, שמשתתפים בפעילויות ספורטיביות מחוץ לבית או שיש להם תחביב חיצוני ישמחו מאוד לקבל מתנה שקשורה לכך: אוזניות ספורט, שעון חכם, ערכת ברביקיו, ציוד רכיבה חדש, ציוד דיג חדש וכן הלאה. אם אתם מחפשים מתנה גדולה הרבה יותר, תוכלו להשקיע במתקן גריל גז חדש, סמארטפון, אופני הרים, מנוי לחדר הכושר ועוד.

מתנות מדהימות למטבח

אם הוא אוהב את המטבח, נהנה לפנק את כולם בארוחה טובה או מעדיף ערב ביתי עם משפחה וחברים על פני כל בילוי אחר, ייתכן שכאן תמצאו עבורו כמה וכמה רעיונות אטרקטיביים: ערכת כלי מטבח מהודרים מעץ, בקבוק וויסקי וכוסות עם חריטה, מכונת קפה חדשה, סכין שף עם חריטה, סדנת בישול הנערכת בבית, וארוחת שף. אם תזמינו מתנה בחריטה, תוכלו לבחור מה לכתוב כמסר, ברכה או משפט שיקשרו בין האדם ותשוקתו למטבח, או פשוט יעניקו לו מוטיבציה להמשיך ולבשל לכם.

תכשיטים מיוחדים לגברים

מעולם לא נטען שרכישת מתנות לגבר היא עניין פשוט, אבל ייתכן שמתנה שמגיעה כתכשיט תוכל לסגור לכם את הפינה בקלות רבה. כיום ניתן למצוא תכשיטים יפים ומיוחדים גם לגברים ובאיכות מצוינת. תוכלו לשלב בהם חריטה שתעניק משמעות מיוחדת אך כמובן שאפשר להשאיר את הפריט בדיוק כפי שהוא. אז על מה אנחנו מדברים בעצם? על שרשרת מיוחדת, כמו שרשרת מגן דוד או צורה ייחודית כלשהי, שעון יד איכותי ומרשים, צמיד עם חריטה אישית או טבעת.

גאדג'טים שהוא יאהב

הרבה גברים אוהבים טכנולוגיה, חדשנות וכמובן את הגאדג'טים שמאפיינים אותם. בהקשר הזה תוכלו למצוא שלל מתנות החל מקוביות לעץ לפריקת מתחים ועד אולרי לדרמן יוקרתיים עם חריטה בהקדשה אישית. גאדג'טים נוספים שיוכלו להיות אטרקטיביים מאוד הם ערכת אבזור חדשה לרכב הכוללת מצלמת דרך, מעמד לנייד ודיבורית, רמקול בלוטוס איכותי, מצלמה מקצועית ועוד.

חוויות שלא עוברות דרך מילים

אם אתם מחפשים מתנה מרגשת וזכירה, תוכלו ליצור אלבום מרגש ובו תמונות, קטעים וסיפורים מכל המשפחה. אפשרות נוספת היא להכין מארז גדול ובו תמונות קטנות וממוסגרות, מחזיק מפתחות עם תמונה משפחתית או שמות הילדים בחריטה, ברכות ושלל מתנות קטנות נוספות ככל העולה על דעתכם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה