חקירות כלכליות בין שותפים



המציאות כיום בארץ היא שפעמים רבות קשה מאוד להקים עסק ללא שיתוף פעולה עם אנשי עסקים אחרים. זה נכון כאשר אנחנו מדברים על ניהול של מסעדה, על ניהול של חנות או על כל עסק אחר שעולה על דעתכם. המצב הרגיל בעסק עם שתי שותפים או יותר זה ששותף אחד נמצא בקדמת הבמה והוא מקבל את כל ההחלטות ומנהל את העסק ביום יום ואילו השותף השני הוא השותף השקט אשר שם את הכסף ומצפה לקבל את הרווחים בסוף שנה. העניין הוא שפעמים רבות מצב עניינים זה מוביל לכך כי השותף המנהל מרמה פעמים רבות את השותף השני והדרך היחידה של השותף השקט לגלות זאת היא להזמין חקירה פרטית על התנהלותו של השותף השני

צילום : pixabay

מדוע אי אפשר לסמוך רק על המשטרה עם חקירות אלו?

בעולם מושלם המשטרה הייתה חוקרת כל בדל מידע וכל מעשה רמייה בכדי להביא את האדם לדין ובכדי לאכוף את החוק. אך המציאות מלמדת אותנו כי למשטרה אין את המשאבים בכדי להתמודד עם כל מעשי הרמייה והנוכלות בארץ וכך יוצא כי פעמים רבות היא לא תגיע לחקר האמת ואנו נהיה בבעיה חמורה ביותר. על רקע זה יש לציין כי הפתרון היחיד הזה לאוזלת היד של המשטרה זה לפנות אל משרד חקירות אשר עובד על פי החוק אך כזה שיוכל לאסוף את הראיות הנחוצות בכדי להחזיר לנו את הכסף ולא פחות חשוב מכך להעמיד לדין את השותף אשר הינו למעשה עבריין לכל דבר ועניין.

על מה אנחנו חייבים לשים דגש בחקירה שאנו מזמינים על השותף שלנו?

אם אתם פונים אל משרד חקירות אתם צריכים להבין כי יש משמעות אדירה לכך שהשותף לא יגלה את דבר החקירה עליו. עליכם להבין כי אם השותף מגלה את דבר החקירה והוא חף מפשע אזי הדבר יכול לפרק את השותפות שלכם וכך להרוס את העסק שלכם. מנגד אם השותף אשם והוא מגלה על החקירה אזי מאוד יוכל להיות כי הוא יעלים את הכספים ויטשטש את מעשיו וכך לכם יהיה קשה מאוד לקבל את הכסף שמגיע לכם. לכן העובדה כי אסור לגלות את החקירה היא משמעותית ביותר והיא משהו שאתם חייבים לשים עליו דגש עצום אם אתם רוצים לנהל את עניינכם בחכמה.

זכרו כי פעמים רבות ממצאי החקירה צריכים להיות מוגשים לבית המשפט

עליכם לזכור כי פעמים רבות יהיה צורך לתבוע בתביעה אזרחית את השותף הרמאי וזה אומר כי אנחנו נצטרך להשתמש בממצאי החקירה. על כן על החקירה להתנהל על פי הספר ועל פי החוק וזאת בכדי להבטיח כי היא תהיה קבילה בבית המשפט. אם אתם רוצים לקרוא עוד על חקירות כלכליות בין שותפים  היכנסו לאתר https://www.bilush.co.il/ ולמדו כל מה שאתם צריכים על הנושא.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה