יש יום הולדת לחבר קרוב? רוצים להעניק מתנה בעלת ערך סנטימנטלי למפקד, מנהל, קולגה או לבן זוג שקיבל קידום בעבודה? הייתם רוצים להעניק מתנה שתהיה שימושית עבור האדם שיקבל, ותמיד ירגיש את דאגתכם אליו בעת השימוש? יש לנו רעיון נהדר בשבילכם. מתנה שהיא קטנה אבל בעלת ערך רב למי שמקבל. עט עם חריטה. אז מהי חריטה על עטים? למי היא מיועדת? איך היא נעשית? כל זאת ועוד נפרט בהמשך.

קרדיט לתמונה: pixabay

מה זה אומר חריטה על עטים?

חריטה על עטים היא דרך מקורית ויצירתית להפוך מוצר פשוט שמשתמשים בו ביום יום, למוצר יוקרתי, ייחודי ובעל משמעות. באמצעות עט עם חריטה תוכלו בעצם לסמן אותו בכך שתחרטו את שמכם עליו ולא תצטרכו כל פעם מחדש לחפש את העט שאבד לכם. כמו כן, זוהי דרך צנועה ומקורית להעניק מתנה עם הקדשה יפה על העט שישמש את האדם שיקבל אותו כמתנה.

איך מבצעים חריטה על עטים?

חריטה על עטים כיום מתבצעת בדרך מאוד פשוטה, והיא חריטה באמצעות לייזר. זהו תהליך שמסתמך על חוזקתה של קרן אור של הלייזר. למעשה, קרן הלייזר פוגעת במשטח עליו עובדים, ומשאירה עליו סימן. ניתן לחרוך באופן זה כל משטח. על ידי החריכה אפשר בעצם לחרוט מילים , משפטים, ראשי תיבות ואף תמונות. זוהי דרך מאוד פשוטה ומהירה שמביאה לתוצאה מעולה, ללא עקבות, היא מדויקת מאוד ובעלת נראות טובה לעין.

למי מביאים עטים עם חריטה ?

הרעיון של חריטה על עטים הוא בהחלט יפה. אך למי הוא מתאים בתור מתנה? ראשית, ניתן להעניק את העט המעוצב עם חריטה אישית לחבר קרוב. במידה והוא פתח עסק משלו, חתם עסקה משמעותית ואתם רוצים לפנק אותו במתנה בעלת מראה רשמי ובכל זאת גם סנטימנטלית? עט עם חריטה אישית יתאים לו בול. שנית, מחפשים מתנה ייחודים וצנועה לאחד ההורים ליום ההולדת או עבור מאורע מיוחד? עט עם חריטה הוא פתרון אידיאלי. תוכלו לחרוט על העט משפט אישי שלכם או פתגם אשר מזכיר לכם עליהם. זוהי מתנה מרגשת ללא ספק. שלישית, בן או בת זוג מוכשרים. אם בן או בת הזוג שלכם, בדרך כלל מוצאים את עצמם מחפשים אחר עט בסביבה, תוכלו להקל עליהם בחיפוש ולהעניק להם מתנה שימושית מאוד עבורם, שתשרת אותם לעיתים קרובות. עט עם חריטה אישית שתזכיר להם את אהבתכם אליהם ודאגתכם הרבה. לבסוף, כמה כיף לקבל מתנות מאנשים קרובים. אבל מה איתכם? תוכלו להעניק לעצמכם מתנה מדהימה. תוכלו לחרוט על העט את שמכם או משפט מוטיבציה ואולי גם בדיחה אהובה. כל דבר שייתן לכם להרגיש טוב במהלך היום.

מה הוא טווח המחירים של חריטה על עטים?

כפי שציינו קודם לכן, חריטה על עטים בלייזר מתבצעת על ידי מכונה עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר שיש, היא שולחת קרן לייזר ובאמצעותה חורטת על המוצר הרלוונטי, כיתוב, פתגם, משפט או תמונה שתרצו, באופן המדויק ביותר שיש. טווח המחירים עבור עבודה זו הוא נע בין 100 ₪ ל – 300 ₪. המחיר כמובן תלוי בסוג החומר אותו תבחרו, גודל החריטה ובכמות המילים או התמונה שתבחרו לחרוט.

מה כותבים בחריטה על עטים?

הצעד הראשון והקשה ביותר הוא כבר מאחוריכם. בחרתם איזו מתנה תרצו להעניק לאדם אחר, והחלטתם בסופו של דבר להעניק מתנה עט עם חריטה. כעת, כל שנותר מצידכם לעשות הוא לחשוב ולהחליט איזה כיתוב תרצו לחרוט. זוהי לא משימה פשוטה כלל. טרם תבחרו מה לחרוט, עליכם לדעת מהן האפשרויות העומדות בפניכם כשמדברים על חריטה על עטים. כיוון שעט הוא משטח עבודה קטן יחסית, לא תוכלו לחרוט דברים גדולים או ארוכים מידי. כן תוכלו לחרוט משפט קצר, עם אותיות קטנות אך ברורות לקריאה, פתגם אהוב, תמונה קטנה או סמל. אם אינכם יודעים מה לחרוט תוכלו לחרוט את שמו של מקבל המתנה או את ראשי התיבות של שמו, בעיצוב כתב יפה. תוכלו לחרוט בכל שפה ובכל גופן שתבחרו. לאחר שהבנתם מהן האפשרויות, עליכם לחשוב מהו המסר אותו הייתם רוצים להעביר לאדם שיקבל את העט עם החריטה, ולהוציא לפועל את מחשבותיכם.

איך בוחרים מי יבצע את החריטה על עטים?

חריטה על עטים, היא מתנה מרשימה ומיוחדת, עקב כך עליכם לדאוג שהיא תתבצע בצורה הטובה ביותר. לכן,  עליכם להבין כי מי שתבחרו שיחרוט על העט, יש לו הזדמנות אחת בלבד לחריטה. עליו לדאוג ולעשות הכל כדי שהחריטה תצא באופן מושלם, לפי רצונכם כדי שתהיו מרוצים. הבעיה בחריטות מסוג זה שכל טעות קטנה, נראית מידית לעין ויש להתחיל מחדש את החריטה, כי אין אפשרות לתקנה. בעת בחירת האדם שיבצע את החריטה עבורכם, מומלץ לגשת לבית עסק אשר מתעסק עם חריטות ומתמחה בתחום. על האדם להיות מדויק ואמין. בין היתר עליו להעניק לכם את השירות הטוב ביותר ועל כן, להיות אדיב, שירותי, מקצועי וקשוב לכל בקשותיכם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה