חשיבות התקנת מאווררים גדולים למפעלים



אין דבר כל כך חודר כמו האוויר לנשימה, ובמפעלים, תחושת מחנק של אוויר שאינו מתחלף או מלא באבק, מקשה על הפעילות. אמנם קיימות מספר אפשרויות קונבנציונאליות שניתן לפנות אליהן, כמו מאווררי רצפה חזקים שפועלים במהירות או התקנת מיזוג אוויר, אבל אפשרויות מסורתיות אלה לרוב אינן מספקות פתרונות כוללים

מאוורר תקרה

מאווררים גדולים למפעלים, לעומת זאת, פועלים על נפח גבוה ומהירות נפוחה, ומבצעים תחלופת נפחי אוויר גדולים באופן ש"מנקה את האוויר" של כל מפעל, מה שמאפשר תחלופת אוויר יעילה תוך מתן אופטימיזציה של נוחות ובריאות עובדים.

חשיבות איכות האוויר

אבל לפני שנמשיך לפתרון של מאווררים גדולים למפעלים, בואו נסתכל מקרוב על הבעיה. המונח "איכות אוויר מקורה" מתייחס לאיכות האוויר במפעלים ובסביבותיהם, במיוחד כאשר אוויר שאינו נקי נקשר לבריאותם ונוחותם של העובדים והמבקרים.

איכות אוויר לקויה, שכוללת עודף אוויר חם או קר, מזהמים מקורים ואוויר עומד – עלולה לגרום לנשימות עמוקות של אוויר מזוהם ולמחלות אצל העובדים, ובמקביל להוות סיכוני בקרת איכות של המוצרים, כמו קלקול.

איכות האוויר מקושרת ישירות לזרימת אוויר תקינה

אוויר נקי ניתן להשגה על ידי התקנת מאווררי תקרה גדולים, שמסוגלים להניע כמויות אוויר גדולות במינימום אנרגיה. על ידי אספקה קבועה של זרימת אוויר בקנה מידה גדול, מאווררים גדולים למפעלים מסוגלים לווסת את הטמפרטורה, כמו גם למנוע אוויר עומד וסביבה מאובקת.

סיבובי אוויר גבוהים במיוחד מבטלים כימיקלים רעילים שמוטסים באוויר בקצב מהיר הרבה יותר. בנוסף למזהמים, מאווררים למפעלים גדולים יכולים גם לשלוט על הלחות של המפעל – במיוחד במקום שבו מצטברות שכבות גדולות של מזהמים, שיכולות להצטבר על הרצפה בין שתי סביבות שונות שהאקלים בה אינו מבוקר, ולהוות סכנה בטיחותית משמעותית.

השפעה כפולה על הבריאות

התקנת מאווררים למפעלים גדולים מתורגמת לסביבות עבודה בריאות ונוחות יותר, מה שמוביל להפחתת תלונות עובדים וימי היעדרויות, והגדלת התפוקה הכוללת.

מחקר שנערך על ידי המכון הסטטיסטי ההודי בשנת 2014, שכותרתו "השפעת הטמפרטורה על הפרודוקטיביות ואספקת העבודה: עדויות מתעשייה הודית", הראה כי תפוקת העבודה יורדת בסביבות טמפרטורה גבוהה – כאשר הפרודוקטיביות מופחתת בשלושה אחוזים. המחקר קבע גם כי "חום ממושך עשוי להפחית את נוכחות העובדים".

עכשיו בואו נדבר רגע על מאווררים גדולים למפעלים לעומת אפשרויות קונבנציונליות

אחרי שדיברנו על הצורך בפתרונות אוורור איכותיים לאזורים תעשייתיים, אתם בטח עדיין תוהים – מה באמת מבדיל מאווררים גדולים למפעלים מהאפשרויות המקובלות?

כמה הבדלי מפתח הם צריכת האנרגיה המופחתת למטר רבוע, חיסכון בעלויות משמעותיות ליום הפעלה, כמו גם רעש מופחת.

אבל זה עוד לא הכול

העיצוב של מאווררי תקרה גדולים מאפשר סביבה תעשייתית בטוחה יותר, וביטול סכנות פעולה – גורם חשוב בהתחשב בכך שמנהלי מפעלים רבים מקפידים על מניעת הסיכונים המובילים במקומות העבודה. האמת היא שהאינטראקציה הישירה הכוללת בין עובדים למאווררי תקרה מבוטלת כמעט עם דגמים רבים של מאווררים גדולים למפעלים.

תכונה זו מורכבת על ידי ההיבט נטול התחזוקה של מאווררים אלו עם מנועי הנעה ישירה, שמבטלים גם את הסיכון לדליפות חומרים מסוכנים שנשקפות על ידי מנועי תיבות של אמצעי אוורור מסורתיים.

בשורה התחתונה, מאווררי תקרה גדולים משיגים יתרונות חשובים והשפעות משמעותיות

בסופו של דבר, מאווררים למפעלים גדולים מספקים נוחות מוגברת במקום העבודה לאורך עונות השנה, והם מופעלים מסביב לשעון על מנת למנוע הצטברות של אוויר עומד וחום.

המאווררים מספקים נוחות אחידה לכל השנה למאות העובדים במפעל, מה שמגדיל את התפוקה שלהם. עם התקנת המאווררים התעשייתיים האלו, לא מתקבלות תלונות עובדים הקשורות לנוחות במקום העבודה, ובעלי מפעלים רבים מפנימים שמאווררי תקרה גדולים חיוניים ביצירת סביבה אופטימלית ובריאה במפעלים, עם תנועת אוויר נעימה שזורמת מהתקרה לרצפה.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה