חשיבות התרומה לארגון מאיר פנים בראש השנה הקרוב



דו"ח העוני בישראל מציג כי ישנם כ-2.3 מיליון עניים בישראל ביניהם ילדים, קשישים, וניצולי שואה. הדו"ח יצא עוד לפני הקורונה, אשר החריפה את המצב וצירפה לסטטיסטיקה עוד מאות אלפי אנשים אשר מתקשים לגמור את החודש, ומוצאים את עצמם נלחמים בשיניים בשביל לספק מזון להם ולילדיהם. הקורונה גרמה לכולם להבין כי ניתן להגיע למצב של עוני גם כשהדבר הוא האחרון שצפוי. הקורונה הביאה גם משפחות שמצבם בבית היה טוב, למצב של רעב ללחם, בעיקר בגלל איבוד הפרנסה הדרמטי

יחצ

לשמחתנו, בארגון הצדקה מאיר פנים, ארגון ללא מטרות רווח, מתפעלים מערך עצום, מדרום הארץ ועד צפונה, כדי לספק ביטחון תזונתי לאלפי נזקקים, ובכתבה זו אנו שמחים וגאים לספר לכם על פועלם ומרצם למען הנזקקים במדינת ישראל.

למי ניתן לתרום בארגון מאיר פנים?

התרומות בארגון שקופות ואתם יכולים לבחור לאיזו מטרה לתרום. התרומות באתר מאובטחות ובטוחות, דבר שמקל מאוד על התהליך. יש כאלה שימצאו שהם רוצים לבצע תרומה לניצולי שואה, יש כאלה שיתרמו חבילות מזון ורבים יבחרו לתרום כרטיסי מזון. בנוסף אנו רוצים להרחיב על בתי התמחוי של הארגון.

בתי התמחוי של מאיר פנים

מקורה של הביטוי "בית תמחוי" היא מלשון חז"ל. הביטוי "בית תמחוי" בא לתאר לקערה גדולה שבה אנשים היו מניחים מצרכים למען עניים. כיום משמשת המילה הזו לתיאור של מסעדה שבה מגישים ארוחות טעימות ומזינות לאנשים רעבים, שידם אינה משגת לרכוש מזון. בבתי התמחוי של הארגון מגישים ארוחות חמות ברמה גבוהה מאוד. ארוחות אלה ממומנות מכספי תרומות של אנשים יקרים, לצד עזרה מאולמות אירועים וחברות קייטרינג אשר מספקים עודפי מזון, ואף חקלאים פרטיים שרוצים לעשות חסד ותורמים מיבולם למען הארגון.

איך אתם יכולים לעזור לארגון

הארגון זקוק לתרומות כדי לקיים את המערך הענק והפרויקטים הרבים שלו, ובאמת שכל תרומה מתקבלת בברכה. יחד עם זאת, הארגון יצא במספר פרויקטים אשר בעזרתם הוא עוזר לנו להבין מה העלויות הנדרשות לחג הקרוב. המחירים הם כדלקמן:

ניתן לתרום כל סכום שנוח לכם, אבל אלו הם הפרויקטים המרכזיים שהארגון מקדם בראש השנה:

תרומת כרטיס מזון לרשת מזון גדולה = 200 ש"ח

תרומת חבילת מזון עשירה = 450 ש"ח

תרומת ארוחת חג מבושלת ומפנקת = 650 ש"ח

 

מדובר במאמץ לאומי

זה הזמן שלכם להירתם למאמץ הלאומי ולעזור למאיר פנים בתרומה איתה הארגון יוכל לספק לנזקקים ארוחה חמה בחג. מיותר לציין איזה חג שמח יהיה להם כשהם יוכלו ללכת לישון על בטן מלאה.​

אנו מזמינים אתכם להיכנס עכשיו לאתר של מאיר פנים ולבצע תרומה לחג שתציל רבים מרעב ובושה.
כתובת האתר: https://meir-panim.org.il/

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה