חשיבות עורך דין תאונת דרכים בקביעת שיעור נכות כתוצאה מתאונת דרכים



לצערנו הרב תאונות הדרכים בישראל מותירות נפגעים רבים עם נזקי גוף, חלקם עם חבלות קלות וחלקם אף נותרים עם נכות פיזית ותפקודית אשר מובילה להפרעות בתפקוד היומיומי, חברות הביטוח שאמורות לפצות את נפגע תאונת הדרכים בגין נזקי הגוף יעשו ככל שביכולתן לדחות את התביעה או למזער את הפיצוי הכספי שמגיע לנפגע תאונת הדרכים.

עורך דין תאונות דרכים מול חברות הביטוח בתביעת תאונת דרכים

למעשה קיימים שני כוחות אשר נאבקים על קביעת הנכות הרפואית, מצד אחד עורך דין תאונות הדרכים אשר מייצג את הנפגע יישאף לקבלת דרגת נכות גבוהה יותר לעומת זאת חברות הביטוח יישאפו לקביעת דרגת נכות נמוכה יותר עם שאיפה לקביעה של אפס אחוז נכות. עורכת הדין אריאלה גפן, עורכת דין תאונות דרכים עם מעל ל 20 שנות ניסיון בתביעות תאונות דרכים מסבירה כי "כאשר מדובר בקביעת גובה שיעור הנכות של נפגע תאונת דרכים לאחר תאונת דרכים או תאונת אופנוע, המומחיות של עורכי דין תאונות דרכים היא מכרעת לעניין הפיצוי. עורך דין תאונת דרכים מומחה יידע לבנות תיק תביעת תאונת דרכים מנצח מול בית המשפט ו\או מומחה בית המשפט, על מנת להציג את העובדות כהווייתן וכך גם לדחות את טענות המשפטיות של חברת הביטוח

קרדיט אריאלה גפן

השאלה מי קובע את אחוזי הנכות של נפגע תאונת דרכים?

 במדינה ישראל חל חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים ובמסגרתו נקבע שרק מומחה בית משפט יכול לקבוע מה הם אחוזי הנכות כתוצאה מתאונת דרכים, במסגרת התביעה נגד חברת הביטוח עורך דין תאונות הדרכים מגיש בקשה למנות רופא מומחה או מספר מומחים רפואיים הכל לפי נזקי הגוף על שאם אדם נפגע בעמוד השידרה נבקש למנות אורתופד או במקרה של פגיעת ראש נבקש מינוי של נוירולוג.

כיצד מערערים על חוות דעת של מומחה בית משפט?

לעורך דין תאונות דרכים ישנה את הזכות לחקור את מומחה בית המשפט על חוות דעתו בעת שלב ההוכחות בבית תוך הצגת ממצאים ועובדות לעניין הרפואי שהמומחה אולי לא היה מודע בעת מתן חוות הדעת לבית המשפט, מכאן עורכת הדין אריאלה גפן, ממליצה בחום רב לשמור את כל התיעוד הרפואי לאחר תאונת הדרכים ולהגיע למומחה בית המשפט לבדיקה כאשר ברשותכם סל כלים כיצד להציג למומחה בית המשפט את המגבלות הפיזיות והפגיעה בתפקוד

דוגמא לפיצוי נפגע תאונת דרכים ושינוי חוות דעת מומחה

 למשרד עורכי דין אריאלה גפן, עורכת דין תאונות דרכים בתל אביב, הגיע רוכב אופנוע מתל אביב (בשם רוני א.) שנפגע בתאונת דרכים ברחוב אבן גבירול בתל אביב ולאחר שנקבעו לו אחוזי נכות בשיעור של 15% ע"י מומחה בית המשפט, במהלך המשפט לאחר חקירת שתי וערב והכנה מקצועית עורכת הדין אריאלה גפן הצליחה לשנות את דעת המומחה ולהעלות את שיעור הנכות ל 30% ואף להעלות את סכום הפיצוי הכספי בצורה משמעותית.

קרדיט לתמונות FREEPIK

אריאלה גפן, משרד עורכי דין תאונות דרכים

עורכת הדין אריאלה גפן צברה את הניסיון העשיר המשפטי שלה בתביעות תאונות דרכים כאשר ייצגה את חברות הביטוח הגדולות בישראל כעורכת דין בכירה בתיקי תאונות דרכים מורכבים ומסובכים, כאשר מאחוריה ניסיון בייצוג משפטי של מאות תביעות תאונות דרכים והשיגה עבור לקוחותיה מיליוני שקלים במצטבר.

את הניסיון המשפטי בתאונות דרכים הרב רתמה עו"ד אריאלה גפן לטובת הקמת משרד עורכי דין נזיקין מוביל בישראל על מנת לשרת את נפגעי תאונות הדרכים בתביעות נזקי גוף נגד חברות הביטוח. ההיכרות עם הביורוקרטיה, אופן התנהלות המערכת המשפטית והגופים השונים, לרבות חברות הביטוח, משרד הביטחון והמוסד לביטוח לאומי, מאפשרת לעו"ד אריאלה גפן, עורכת דין תאונת אופנוע, להשתמש בכלים והידע המשפטי שצברה הודות לניסיון של למעלה מ- 20 שנה על מנת להשיג ללקוחותיה פיצויים כספיים מקסימליים. הניסיון המשפטי של עו"ד אריאלה גפן בתביעות ביטוח ונזקי גוף מאפשרים לה לנהל תיקי תביעות תאונות דרכים קלות וקשות ולהבטיח ללקוחותיה אפס פשרות באשר למיצוי זכויותיהם המלאות בצורה המקצועית והטובה ביותר.

 עורך דין תאונת דרכים

האמור לעיל הינו למידע כללי וראשוני בלבד, ולא נועד בשום מקרה לשמש כייעוץ משפטי ו/או כתחליף לייעוץ משפטי. הדברים נכונים למועד כתיבתם בלבד ונכונותם עלולה להשתנות מעת לעת. אריאלה גפן - הינה עורכת דין תאונות תדרכים מומחית בתביעות תאונות דרכים ותאונות אופנוע

אתר: gefen-law.com

טלפון: 0733752766

WhatsApp 0733752766 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה