טויוטה קאמרי XLE - דגם מחודש של רכב המנהלים היוקרתי



טויוטה מציגה את טויוטה קאמרי XLE, דגם מחודש של רכב המנהלים המשפחתי. מגוון השדרוגים מתבטאים ברמת בטיחות גבוהה, עיצוב אלגנטי ואבזור מתקדם.

טויוטה ישראל

רכב המנהלים בדגם משודרג

הרכב האמין והאהוב עבר מתיחת פנים והעדכונים ניכרים במראה המרשים והאלגנטי, בנוחות המקסימלית לנוסעים ולנהג וברמת הבטיחות הגבוהה אותה מספקת המערכת המתקדמת, המשופעת בפונקציות שונות, בכל תנאי דרך או מזג אוויר.

מערכת הנעה היברידית-חשמלית

טויוטה קאמרי XLE כוללת מערכת הנעה היברידית-חשמלית עם האצה מהירה. המערכת החסכונית פועלת בטכנולוגיית Hybrid Synergy Drive המשלבת בין מנוע בנזין 2.5 ליטר המספק 178 כ"ס, למנוע חשמלי v650 המספק 118 כ"ס. ההספק המשולב של 218 כ"ס מציג ביצועים מצוינים עם מהירות מרבית של 180 קמ"ש והאצה של 0-100 קמ"ש ב-8.5 שניות. הרכב חסכוני בדלק עם צריכה משולבת של 18.5 ק"מ לליטר ומצויד בתיבת הילוכים אוטומטית רציפה בעלת 6 הילוכים.

מערכת בטיחות מצטיינת של טויוטה קאמרי XLE

אין פלא שדגם הקאמרי החדש קיבל את ציון הבטיחות הגבוה ביותר 8, ממשרד התחבורה הישראלי. הישג זה נזקף לזכות מערכת הבטיחות Toyota Safety Sense המתקדמת והמרשימה, הכוללת מגוון פונקציות: מערכת בקרה לסטייה מהנתיב עם תיקון לסטייה מהנתיב, מערכת בקרת שיוט אדפטיבית חכמה עם התאמת מהירות לנסיעה בעיקולים, ניטור מרחק מלפנים, זיהוי הולכי רגל ביום ובלילה, זיהוי רכב דו-גלגלי ביום, זיהוי תמרורים, זיהוי והתרעה על רכבים חוצים מאחור, מצלמת רברס, התרעה לשכחת ילדים ברכב, נעילת ביטחון בדלתות האחוריות, התרעה למצב עייפות הנהג, חיישני חנייה קדמיים ואחוריים, חיישני גשם ותאורה, הגה בטיחותי הקורס בעת התנגשות, 7 כריות אוויר ועוד.

עיצוב יוקרתי ומיוחד

העיצוב היוקרתי והאלגנטי של טויוטה קאמרי XLE מבוסס על חומרים איכותיים ואבזור עשיר, לנסיעה מפנקת ומרווחת לנוסעים מקדימה ומאחור. תא הנוסעים של רכב המנהלים כולל מערכת שמע מתקדמת Toyota Touch 2 דוברת עברית ,המצוידת ב- 6 רמקולים ו-CD. השליטה של הנהג במערכות הרכב מתבצעת באמצעות מסך מולטימדיה צבעוני "9 הממוקם מעל פתחי המיזוג. פונקציות נוספות כוללות: ממשקיApple CarPlay/Android Auto , דיבורית בלוטות', מערכת בקרת אקלים דיגיטלית ועוד.

הכניסה למכונית וההתנעה הן ללא מפתח. תא הנוסעים כולל מושבים עם כיוונון חשמלי המרופדים בעור איכותי ומהודר בגוון שחור או קרם. במושבים הקדמיים יש אפשרות חימום והמושבים האחוריים מתקפלים. פיצ'רים נוספים בתא הנוסעים הם: הגה כוח טלסקופי מעוצב המצופה בעור אלגנטי, תאורת אווירה כחולה באזור רגלי הנוסעים במושבים הקדמיים ובידיות הדלתות ותאי אחסון בדלתות הקדמיות והאחוריות.

העיצוב החיצוני הדינמי והמהודר כולל גלגלים עם חישוקי אלומיניום ספורטיביים מסגסוגת קלה "18, חזית עם גריל נמוך ורחב, פנסי לד מעוצבים עם אור גבוה אוטומטי, פנסי ערפל קדמיים, מראות צד מתקפלות עם איתות והפשרת אדים ועוד. בחלק האחורי הותקנו חלונות אחוריים מוכהים, פתחי מיזוג אחוריים, שתי יציאות לטעינת USB ומשענת יד נשלפת עם שני מחזיקי כוסות.

המידות של טויוטה קאמרי XLE

אורכה של מכונית המנהלים הוא 488 ס"מ, רוחבה 184 ס"מ וגובהה 144 ס"מ, לחניה נוחה בכל מקום. תא המטען העמוק בנפח של 524 ליטר, אידיאלי להעמסה נוחה של מזוודות וכולל גלגל רזרבי.

רוצים לבחון את החידושים של טויוטה קאמרי XLE?

לקביעת נסיעת התרשמות בסניפנו טויוטה בחיפה מתם מוטורס - צרו עמנו קשר

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה