טוען רבני לתביעת גירושין בבית הדין הרבני - תביעת גירושין



עומדים לפני גירושין? זקוקים לייעוץ משפטי ראוי והולם אל מול בית הדין הרבני על מנת לבצע את הגירושין בצורה הטובה ככל הניתן על אף המצב הנתון? אם כן, מומלץ לכם להיעזר בטוען רבני לתביעות גירושין. מי הוא בעל מקצוע זה ואיך בדיוק הוא יוכל לסייע לכם בענייני תביעת גירושין? על כל זאת ועוד תוכלו למצוא בכתבה הבאה.

כיצד מבצעים הליך גירושין כדת וכדין?

הלכות גירושין מגיעות אלינו היישר מן התורה הכתובה, ושם מפורטים עשרה סעיפים שהם עיקר הגירושין. כאשר ניגשים לבית הדין הרבני לטובת הליך הגירושין בימינו אנו, בית הדין הולך כמובן בהתאם לדברים אלו כפי שהדת מנחה, לצד ההליכים המשפטיים הרלוונטיים. אז כיצד ידע הלקוח שהוא אכן מבצע את הכל כנדרש ובו בזמן גם מקבל את כל זכויותיו כחוק? ובכן בדיוק כאן נכנס לתמונה טוען רבני לתביעות גירושין. טוען רבני , הוא למעשה בעל מקצוע המתמחה בייצוג לקוחות אל מול בית הדין הרבני, בדומה לחלוטין לעורך הדין בבתי המשפט.

מדוע חשוב להיעזר בייצוג של טוען רבני?

כשם שהאופה מכיר את עולם האפיה בצורה הטובה ביותר, וכשם שעורך הדין מכיר את התחום המשפטי שלו בצורה הטובה ביותר, כך גם טוען רבני, ובהתאם הוא יוכל לסייע ללקוח. כאשר מדובר על תביעות גירושין, שירותיו של טוען רבני יכולים לסייע לכם בכל תחום שהוא החל מתביעת מזונות ועד לחלוקת רכוש ומשמרות. כל זאת כמובן, כחלק מהליך תביעת הגירושין כשלעצמו, אשר מהווה תהליך לא פשוט גם כן.

"וכתב לה ספר כריתות…"

מלבד ההסכמים השונים, מחייבת ההלכה גם להביא הכל לידי כתב. בימינו כפי שידוע, כתב זה מתנסח לרוב בצורה רשמית, תוך שימוש במגוון מונחים ומושגים מעולם המשפטים. גם כאן, עזרתו של הטוען הרבני באה לידי ביטוי, מעבר לאלו שצוינו לעיל, שכן יש צורך בהבנת התחום, הן ברמת הפרטים והזכויות כאמור, אך הן ברמת הניסוח והדברים שבכתב. כך, תוכלו להיות בטוחים שאינכם מרומים, ושי כל מה שסוכם בעל פה בין שני הצדדים, בא על הכתב בדיוק באותו אופן.

קרדיט תמונה יח"צ

תביעות גירושין - לא רק טכני אלא גם רגשי

לסיכום, נזכיר כי הליך תביעת הגירושין אינו נעים בשום מצב, וכי מעבר לעניין המשפטי והטכני שבדבר, שני הצדדים חולקים גם רגשות כאלו ואחרים, ולכן יש לשמור על כבוד האחר. לעיתים, יכולים להיווצר מצבים שאינם נעימים בהקשרים אלו, אשר טוען רבני לתביעת גירושין יכול היה לפתור אותן בקלות, ולעיתים אף למנוע אותן מראש על פי "סוף מעשה במחשבה תחילה". אז אם כבר הגעתם למצב בו אתם עומדים לפני תביעת גירושין כזו או אחרת, מומלץ להיעזר בשירותי הייעוץ הרלוונטיים.

לפרטים נוספים מוזמנים לפנות לדוד עשור, טוען רבני ומגשר משפטי מוסמך במספר הטלפון: 052-719-6716.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה