טיול להודו – טיפים ועצות



בשנה האחרונה בעקבות הסכמי אברהם עם איחוד האמירויות טיולים במזרח הרחוק הפכו להיות זולים יותר. עיקר המחיר שאנשים מישראל היו משלמים על טיולים במזרח הרחוק היה מחיר הטיסות שהיה מאוד יקר. כיום, כאמור בזכות הסכמי אברהם, הטיסות למזרח הרחוק הפכו להיות הרבה יותר זולות ונגישות ליותר אנשים. טיול טוב בשביל להתחיל להכיר את המזרח הרחוק זה טיול להודו. הודו היא מדינה מרתקת שיש בה תרבות עשירה, אוכל טעים וגם הרבה מאוד אתרים ואטרקציות שונות.

קרדיט לתמונות PIXABAY

טיול להודו – למה זה טיול מושלם לאחרי הצבא?

טיול להודו הוא טיול מושלם למי שסיימו את השירות הצבאי שלהם ורוצים להשתחרר קצת. אם אנחנו רוצים להפוך את הטיול שלנו אחרי צבא לטיול בלתי נשכח – כדאי לנו לבחור לטייל במזרח הרחוק בדגש על טיול בהודו. הטיול אחרי הצבא הוא הזדמנות מעולה לטייל בהודו – כי צריך כמה שיותר זמן בשביל לטייל שם. גם טיול של עשרה חודשים או שנה לא יוכל לאפשר לנו להכיר את כל התרבות המרתקת של המדינה הזאת. בדרך כלל הטיול הגדול של אחרי הצבא הוא הטיול הכי גדול והכי ארוך שרובנו נעשה בחיים – לכן יעד כמו הודו יכול להיות הזדמנות של פעם בחיים בשבילנו.

רוצים לטייל בהודו? איך תדעו אם זה מתאים לכם?

אם אתם רוצים לטייל בהודו, אבל לא בטוחים אם טיול זה מתאים לכם כדאי לכם לדעת מספר עובדות על ארץ הענק הזאת. הודו היא מדינת עולם שלישי. כיאה לכך, יש בה הרבה לכלוך ברחובות, דיירי רחוב וקבצנים וגם תשתיות לקויות (כולל בכבישים וגם בדברים פשוטים יותר כמו השירותים שיש בכל בית הארחה). אם אנחנו רוצים לטייל בהודו אנחנו צריכים להיות מוכנים לחוויה של עולם שלישי ואנחנו צריכים לדעת שיהיו גם מצבים פחות נעימים שיכול להיות שנפגוש – כמו למשל קבצנים שיבקשו מאתנו ברחוב נדבות.

למה חשוב להיות מודעים כאשר מטיילים בהודו?

כאשר מטיילים בהודו חשוב להיות מודעים לכך שחשוב מאוד לא לעבור על החוקים במדינה. מי שנתפס עובר על החוקים במדינה יכול "לזכות" לחוות חוויה מאוד לא נעימה של ישיבה בכלא ההודי – כלא ברמה של עולם שלישי. עוד חשוב לדעת שיש הרבה אנשים בהודו שלא אוכלים בשר בקר או פרות והפרה נחשבת לחיה קדושה בהודו. כאשר מטיילים בחלקים השונים של המדינה חשוב להביע כבוד כלפי פרות ולא לדבר עליהן לא יפה.

בסופו של דבר. טיול להודו יכול לאפשר לנו לחוות את העולם ואת החיים באופן שונה מהשגרה. בזמן הטיול נוכל ללמוד גם דברים חדשים כמו יוגה למשל. אם אנחנו רוצים לטייל בהודו כדאי לנו לא לעשות את זה לבד אלא עם עוד חבר או חברה טובים שנהנה לחלוק איתם את החוויות מהטיול.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה