טיול מאורגן וייחודי מאוד לארה"ב



חולמים אמריקה ובגדול? רוצים לצאת לטיול ולחוות את כל הטוב שיש למדינה של דוד סם להציע אבל לא יודעים כיצד להתחיל? נעזרנו במומחים של יו אס רוד טריפ בשביל לעזור לכם להתחיל לארוז את המזוודות ולצאת לחוויה של פעם בחיים.

קרדיט תמונה FREEPIK

תחילה, יצאנו לבדוק איזה חידושים יש בתחום הטיולים המאורגנים לארצות הברית וחזרנו עם תובנות מפתיעות מאוד. וחידושים בתחום שנחשב מיושן מאוד.

בעוד שכבר עשרות שנים ניתן למצוא טיולים מאורגנים "רגילים" לארה"ב - כאלה שייקחו אתכם מנקודה תיירותית אחת לאחרת.. כיום, ניתן למצוא טיולי נושא הרבה יותר מגוונים ומיוחדים שיעניקו לכם חוויה מלאה.

טיול מאורגן לארצות הברית שמתמקד בחוויות אמריקאיות אותנטיות - הלהיט שכבש את הישראלים הוא טיול מיוחד שנבנה במטרה לתת לישראלים את החוויה האמריקאית האמיתית - כזאת שרואים רק בסדרות ובסרטים. הטיול הוא במערב ארה"ב ומשלב נהיגה עצמית במכוניות שרירים אמריקאיות כגון פורד מוסטנג ושברולט קאמרו האייקוניות, ביקור בעיירות היסטוריות (כאלה שראיתם במערבונים), בכבישים נופיים מדהימים, ביקור באטרקציות חווייתיות, בערים הגדולות ובעיירות הקטנות, לינה במלונות מיוחדים בעיירות יפהפיות.

נשמע יקר מאוד? לא בהכרח, על פי אתר יו אס רוד טריפ |  USROADTRIP- אשר מארגן את הטיולים הייחודיים הנ"ל, טיול במערב ארה"ב שאורכו נע בין 10-14, עלותו נעה בין 3500 ל-5000 דולר שכוללים הכל: טיסות סדירות נוחות, לינה במלונות טובים, ארוחות בוקר, רכבים כולל ביטוחים, דלק, כניסה לאטרקציות, ליווי צמוד והדרכה, פינוקים, טיפים ועוד...

בתחשיב כולל שעשינו, במידה וננסה להרכיב טיול כזה לבד, ככל הנראה שעלותו תהיה גבוה יותר וללא הדרכה וליווי צמוד של מדריך ישראלי שמתמחה ומכיר כל אבן לאורך המסלול.

למה דווקא מערב ארצות הברית? ארה"ב היא מדינה עצומה בגודלה, טיסה מצידה האחד לשני אורכת כ-6 שעות לכל הפחות. ניתן לבקר בארה"ב עשרות פעמים ועדיין לא למצות אותה כלל וכלל. לכן, ביו אס רוד טריפ מאמינים שבשביל להכיר את ארצות הברית "האמיתית", רצוי להתחיל מטיול במערב המדינה העצומה – לוס אנג'לס, סאן פרנסיסקו, ווגאס ומה שבניהם ולהקדיש לכך טיול שלם. מומלץ להעניק לכל אזור בארה"ב טיול שלם ולא לנוע בין המזרח למערב אלא אם מדובר בטיול ארוך מאוד שלא מתאים לכל אחד.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה