יבשת אפריקה נחשבת ליבשת פראית ומרתקת במיוחד ולכן הרבה אנשים מביעים התעניינות בטיול באפריקה. אבל הכוונה היא לא לטיולים של בטן גב או מנוחה במלונות, אלא טיולים הרפתקניים ומרתקים במיוחד כמו טיול ספארי באפריקה. כמובן שלא רק אנשים הרפתקנים יכולים לעשות טיול ספארי באפריקה, כי בניגוד לעבר, שהיה צריך לבצע ארגונים ארוכים ומיוחדים לצורך טיול ספארי באפריקה, כיום גם מי שנוסע לאפריקה לצורך נופש וביקור בחופים מדהימים שאפשר למצוא באפריקה, אפשר גם לשלב אותם עם טיול ספארי באפריקה. הגישה לאזורים פראיים כמו סוואנות ושמורות טבע מיוחדות עם מגוון ענק של בעלי חיים הפכה להיות נוחה יותר וקלה יותר מבלי להפחית מהתחושה המיוחדת והפראית שיש כשעושים טיול ספארי באפריקה.

קרדיט תמונה FREEPIK

מה אפשר לראות בטיול ספארי באפריקה?

תתארו לכם שאת סרטי הטבע המדהימים שראיתם בנשיונל ג'אוגרפיק עם כל החיות והפרא שהותירו אתכם נדהמים הייתם יכולים לראות בלייב ולא דרך מסך הטלוויזיה. אז טיול ספארי באפריקה עושה בדיוק את זה. אתם יכולים להרגיש ממש כמו אותם הרפתקנים שעובדים בנשיונל ג'אוגרפיק במסעותיהם אחר תיעוד של בעלי חיים מיוחדים ומעניינים, לסוע על ג'יפ או רכב מיוחד שמתאים לטיולים בסוואנה באפריקה ולראות בלייב בעלי חיים שעד היום ראיתם רק דרך מסך הטלוויזיה ובמקום הטבעי שלהם. כך למשל אפשר לראות עדרי פילים, אנטילופות, ג'ירפות, זברות ועוד ואפילו אריות ונמרים ואם יתמזל מזלכם, אולי תזכו אפילו לראות מרדף של אחד מהטורפים הגדולים של הסוואנה ושמורות הטבע של אפריקה במרדף אחר טרף. 

איך נראה טיול ספארי באפריקה?

מה שמעניין בטיול ספארי באפריקה הוא שטיול כזה יכול להתאים להרבה אנשים. בין אם אתם טסים לבד ורוצים לראות ולחוות את אפריקה הפראית, בין אם זה טיול זוגי או אפילו טיול משפחתי עם הילדים. אתם ממש לא חייבים לישון בתנאי שטח בשביל להרגיש את אפריקה האמיתית והפראית ואתם יכולים לחלוטין לשלב טיול טבע יחד עם טיול מפנק ויוקרתי ואירוח ברמה מאוד גבוהה שאותו אתם יכולים למצוא במהלך טיול הספארי שלכם באפריקה. 

איך עושים טיול ספארי באפריקה?

אם גם אתם מתעניינים בטיול ספארי באפריקה, או שזה תמיד היה חלום שלכם שסוף סוף החלטתם להגשים אותו, חשוב שתדעו שלארגן טיול ספארי באפריקה הוא הרבה יותר פשוט ממה שאתם חושבים ואתם אפילו תשאלו את עצמכם איך לא עשיתם את זה קודם. אתם יכולים פשוט לפנות לחברה שמוציאה טיולי ספארי באפריקה והיא כבר תעשה את הכל עבורכם ותארגן לכם טיול ספארי באפריקה עם חוויות שלא תשכחו לעולם. 

נכתב בשיתוף עם רד פיינאפל

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה