טיפוח הרגליים באמצעות שימוש בתכשירים הייעודיים המתאימים



טיפוח כפות הרגליים הוא נושא אשר רלבנטי עבור כולנו, גם אם אינו נמצא במודעות היומיומית של רבים מאיתנו. כמובן שאנשים הסובלים ממחלות או בעיות בריאותיות ספציפיות מסוימות הקשורות גם לאזור כפות הרגליים מודעים לכך יותר, אך לרובנו המכריע לא היה מזיק להשקיע ולטפח מעט יותר את כפות הרגליים שלנו. זאת ניתן ומומלץ לעשות באמצעות שימוש בתכשירים ייעודיים ואיכותיים שונים, הזמינים כיום לרכישה גם כאן בישראל כמובן.

קרדיט תמונה FREEPIK

 אילו סוגי תכשירים ייעודיים, איכותיים ומתקדמים ניתן למצוא וכדאי להכיר בתחום של טיפוח כף הרגל כיום? להלן כמה דוגמאות מרכזיות שמומלץ להכיר ולבחון מקרוב, של תכשירים אשר עשויים להיות רלבנטיים עבור רבים ורבות מאיתנו:

קרם רגליים טיפולי – בכל חנות פארם פשוטה נוכל למצוא כמובן מגוון רחב של קרמים עבור כפות הרגליים, אך רובם לא יהיו תכשירים טיפוליים וייעודיים עבור בעיות נפוצות בכפות הרגליים (דוגמת עור סדוק ויבש במיוחד, יבלות חוזרות ונשנות וכיוצ"ב), אלא תכשירי עור כלליים יותר. במידה ואתם סובלים מבעיה ספציפית זו או אחרת בעור כפות הרגליים, מומלץ ביותר לרכוש קרם רגליים טיפולי – קרם המכיל רכיבים טבעיים ותמציות אשר משפיעות בצורה ישירה ורצויה על העור, וספציפית על העור העבה של כפות הרגליים  (בפרט, מומלץ לנסות קרם רגליים טיפולי המכיל תמצית קמומיל). קרם סדקים לסובלים מעור יבש במיוחד ובאלם משחת רגליים הן שתי דוגמאות ספציפיות לתכשירים מומלצים בקטגוריה זו.

משחה לכף רגל סוכרתית – אנשים הסובלים מסוכרת מפתחים פעמים רבות בעיות קשות באזור הרגליים ובפרט כפות הרגליים. רמת הסוכר הגבוהה בגוף גורמת להיווצרותם של תוצרים רעילים ודלקתיים אשר עלולים לפגוע בעצבים באזורים מסוימים בגוף, ביניהם הרגליים. לכן, מאבדים סוכרתיים רבים את התחושה בכפות הרגליים ופצעים באזור זה אינם מחלימים כהלכה ועלולים להזדהם ולהסתבך משמעותית. על מנת לטפל במצב זה ולהימנע מסיכון של כף הרגל כולה, יש לטפל במקביל בכמה דרכים שונות. יש כמובן לטפל בסוכרת עצמה (לאזן את רמות הסוכר בדם וכו'), אך במקביל גם לטפל בצורה מוקפדת וטובה בכל פצע או בעיה המתעוררים בכף הרגל. משחה לכף רגל סוכרתית מאפשרת לטפל הן בעור עצמו והן בפצעים שונים המופיעים בו, וכך הן להקל על התחושה וההרגשה והן לסייע לגוף לשמור על כפות הרגליים במצב סביר.

 טיפות לפטריות בציפורניים – אחוז משמעותי מהאוכלוסייה סובל מפטרת באזור הציפורניים של כפות הרגליים, ורבים מהתכשירים המיועדים לטפל במצב זה אינם מסייעים בצורה מספקת. לטיפול יעיל בבעיה זו מומלץ בחום לנסות טיפות לפטריות בציפורניים, טיפות על בסיס טבעי הכוללות גם כן תמציות מרוכזות אשר ממגרות ביעילות את הפטרת. גם תמיסה טיפולית לציפורניים עשויה לסייע, בפרט תמיסה המכילה חומצה אנדצילנית וחומצה בנזואית, כמו גם חומרים אנטיבקטריאליים שונים.

 

אלו הן רק כמה דוגמאות עיקריות לתכשירים ייעודיים לטיפול בבעיות ספציפיות בכפות הרגליים. גם אם אתם סובלים מבעיה שונה באזור זה של הגוף, שווה לחפש ולמצוא את התכשיר הייעודי המתאים, ולהשתמש בו כחלק מהטיפול הכולל בבעיה.

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה