טיפול בפיגמנטציה בלייזר - כך תסירו בקלות בפנים, בגב ובשפם



מעוניינים להסיר פיגמנטציה? הכירו את הטכנולוגיות המתקדמות והחדשניות בלייזר של Fotona , Picoway שמאפשרות תוצאות כבר בטיפול הראשון בסניף הקרוב לביתכם!

על עורם של רבים, מופיעים כתמי פיגמנטציה. אלו הם כתמים כהים יותר מגוון העור המקורי, הנגרמים בעיקר בשל חשיפה מרובה לשמש, גנטיקה או שינויים הורמונליים. כאשר הפיגמנטציה מופיעה במקומות חשופים כגון: פנים, גב או אזור השפה העליונה, היא עלולה לפגוע בדימוי העצמי ולגרום לעוגמת נפש גדולה. פריצת דרך טכנולוגית בעולם האסתטיקה והיופי, מביאה את הדור הבא של טכנולוגית הלייזר PICOWAY מבית סינרון קנדלה ופוטונה לייזר, הנחשבות לפסגת הטכנולוגיה בתחום טיפולי הפיגמנטציה. טכנולוגיות אלו, מאפשרות מקסימום תוצאות במינימום טיפולים ויוצרות אפקט משולש של הסרת הפיגמנטציה, קבלת מראה עור אחיד והצערת העור. המומחים של המרכזים האסתטיים והרפואיים אתר דוקטור חן ב: רמת גן, ראשון לציון, באר שבע, אשדוד, רחובות, אשקלון, קריית מלאכי, תל אביב, הרצליה, כפר סבא, חיפה, קריית חיים, בני ברק, עפולה, קריית מוצקין, נתניה, קריית אתא, יוקנעם, כרמיאל, מטפלים בהצלחה בכתמי פיגמנטציה ומסירים אותם ללא כאבים, ללא סימן או צלקת באמצעות טכנולוגיות הלייזר המתקדמות בעולם לתוצאות של מראה עור צעיר, רענן, אחיד וזוהר.

מהי פיגמנטציה ?

פיגמנטציה (היפר פיגמנטציה) מביאה לשינוי בצבע או בגוון העור וזאת, בעקבות ייצור מוגבר של הורמון המלנין, האחראי על יצירת הפיגמנטים בעורנו. הפרשת יתר של הורמון המלנין, מביאה לשינוי בגוון העור ההופך חום או אדמדם. הפיגמנטציה נוצרת בשל מספר סיבות בהן: חשיפה מרובה לשמש ללא הגנה מספקת, שינויים הורמונליים, גנטיקה, מחלת עור (אקנה) או גיל מתקדם.

סיבות להיווצרות פיגמנטציה:

  • חשיפה לשמש – חשיפה מרובה לקרני השמש ללא הגנה מתאימה (חבישת כובע רחב שוליים, בגדים ארוכים וקרם הגנה).
  • גיל מתקדם – "כתמי גיל" מופיעים בעקבות שינויים בהפרשת המלנין הנוצרים בעקבות הגיל המתקדם.
  • שינויים הורמונליים- היריון, הנקה ונטילת גלולות למניעת היריון, עשויים להביא להופעת פיגמנטציה. (פיגמנטציה הורמונלית מופיעה לרוב באזור השפה העליונה וקרויה גם "מסכת הריון" או מלזמה.
  • פוסט אקנה – פיגמנטציה עלולה להופיע בעקבות התפרצות אקנה או לאחר שפצעי האקנה נרפאים.

הליך טיפול הסרת פיגמנטציה בלייזר:

הטיפול בטכנולוגית לייזר מתקדמת, משחרר פולסים בעוצמה גבוהה ישירות אל תאי המלנין שבעור, האחראיים על ייצור ההיפר פיגמנטציה. אנרגיית הלייזר הורסת את הפיגמנט והוא מסתלק בתוך ימים ספורים מהעור, המתחיל הליך של התחדשות. לרוב, נדרשים שניים עד שלושה טיפולים במרווחים בני שלושה או ארבעה שבועות על מנת להגיע לתוצאות אופטימליות. טיפול בפיגמנטציה בלייזר מתקדם, מתאימה לכל סוגי העור, מאפשרת חזרה מהירה לשגרה והיא מאושרת על ידי משרד הבריאות וה-FDA.

טיפול בפיגמנטציה בפנים:

לקראת שנות השלושים לחיינו, מופיעים על עור הפנים כתמי פיגמנטציה הנגרמים בשל חשיפה לשמש, שינויים הורמונליים ותורשה. כתמי הפיגמנטציה בפנים, נוטים להופיע על גבי המצח, הלחיים והשפם. הם בולטים מאוד ועלולים לפגוע בדימוי העצמי. הפתרון הבטוח והיעיל ביותר עבור טיפול פיגמנטציה בפנים הוא טכנולוגית הלייזר המתקדמת, המאפשרת את התאמתו של הטיפול לסוג הפיגמנטציה, מיקומה וגודלה. קרני הלייזר מבצעות "פילינג" עדין המביא להתקלפות שכבת העור העליונה ולהתחדשות תאי העור במקום. הטיפול הסלקטיבי פוגע רק בכתם הפיגמנטציה ובכך נמנע נזק לעור סביב הנגע. התוצאה ניכרת כבר לאחר הטיפול הראשון ובתוך 2-3 טיפולים, מתקבלת תוצאה של מראה עור אחיד, צעיר וזוהר.

טיפול פיגמנטציה בשפם (מלזמה)

פיגמנטציה באזור השפם, מופיעה לרוב בשל שינויים הורמונליים כגון הריון, טיפולי פוריות או נטילת גלולות למניעת הריון. טכנולוגית הלייזר המתקדמת מבית סינרון קנדלה ופוטונה לייזר, מאפשרת לטפל בעור העדין בפנים בצורה מדויקת המתאימה את עוצמת הטיפול למיקום הכתם וגודלו ובכך, אינה פוגעת בעור הבריא סביבו. זוהי הדרך היעילה, הבטוחה והמוכחת ביותר להסרת פיגמנטציה בשפם . קרן הלייזר מכוונת אל כתמי הפיגמנטציה בשפם ומפרקת את הפיגמנט לחלקיקים המסולקים מן הגוף דרך מערכת הלימפה וכלי הדם. במקביל, מתחיל תהליך ריפוי המעודד את הגוף ליצירת אלסטין וקולגן המחדשים את עור הפנים ומביאים למראה צעיר וזוהר.

טיפול פיגמנטציה בגב

הסרת פיגמנטציה בגב, עם תוצאות מקסימליות של מראה עור אחיד וחלק, מתאפשרת הודות לדור הבא של טכנולוגית הלייזר הנחשבת למתקדמת מסוגה בעולם. הטכנולוגיה יוצרת אפקט משולש הכולל הסרת כתמי פיגמנטציה, יצירת מראה אחיד והצערת העור בטיפול אחד. טיפול הסרת פיגמנטציה בגב , מתבצע כאשר קרן הלייזר מכוונת ישירות אל כתם הפיגמנטציה הסופח אליו את קרן האור. קרן הלייזר מנפצת את הפיגמנט והוא מסולק מהגוף ללא פגיעה ברקמות העור סביב הכתם. בהמשך, מתייבשים כתמי הפיגמנטציה, מתקלפים באופן טבעי ובהמשך, מתחיל הליך התחדשות של העור עד לקבלת עור בגוון אחיד, צעיר וזוהר. לרוב נדרשים 2-3 טיפולים לקבלת תוצאות אופטימליות.

קרדיט תמונה FREEPIK

יתרונות טיפול הסרת פיגמנטציה בלייזר

  • ללא כאב – עוצמת המכשיר שוות ערך לפילינג כימי ולכן, התחושה היא של צריבה/ חימום בעוצמה חלשה וכמעט שאינה מורגשת.
  • תוצאות מהירות – לרוב, די ב-2-3 טיפולים לקבלת תוצאות מושלמות (תוצאות ניכרות כבר במהלך השבוע הראשון לטיפול).
  • מחיר אטרקטיבי – עלות הטיפול היא נוחה במיוחד (כמה מאות שקלים לטיפול תלוי בגודל האזור המטופל)
  • מתאים לכל סוג וצבע עור
  • ללא הגבלה על עור כהה לעומת טיפולי פילינג או טיפולי לייזר אחרים
  • ניתן לביצוע בכל ימות השנה
  • תוצאות מושלמות – מראה אחיד, צעיר, זוהר וחלק.
  • השיטה המתקדמת והיעילה ביותר לטיפול בפיגמנטציה

הסרת פיגמנטציה בלייזר – הטכנולוגיה החדשנית ליד ביתך:

כתמי פיגמנטציה עשויים להופיע באזור הפנים, השפם והגב. הכתמים מופיעים לרוב בשל חשיפה מרובה לשמש, שינויים הורמונליים או תורשה. פריצת דרך טכנולוגית עולמית מאפשרת הסרת פיגמנטציה מהפנים, השפם או הגב בדרך היעילה, המהירה והבטוחה ביותר. המומחים של רשת המרכזים האסתטיים והרפואיים אתר דוקטור חן בפריסה ארצית, מסירים פיגמנטציה מן הפנים, השפם והגב בהצלחה, באמצעות טכנולוגיות הלייזר המתקדמות מבית סינרון קנדלה ופוטונה לייזר, המאפשרות יצירת אפקט משולש: הסרת כתמי הפיגמנטציה, מראה עור אחיד והצערת העור בטיפול אחד. מעוניינים בהסרת כתמי פיגמנטציה? קבעו פגישה ללא עלות וללא התחייבות עם המומחים של אתר ד"ר חן וקבלו את כל המידע וההדרכה אודות הסרת פיגמנטציה בטכנולוגיית לייזר מתקדמת לתוצאות מושלמות בתוך זמן קצר.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה