טיפול שורש לילדים - 9 דברים שההורים חייבים לדעת, חובה לקרוא לפני ביצוע הטיפול!



הילדים הם הנכס שלנו, האהבה שלנו - אנחנו תמיד נרצה את הטוב ביותר עבורם • טיפול שורש לילדים הוא טיפול נפוץ מאוד בעולם המערבי - מה שמוביל הורים רבים לברר בנוגע לטיפול שורש לילדים • מטרת מאמר זה היא למקד את ההורים - מה עליכם לבדוק כאשר אתם מבררים על טיפול שורש לילדים?

קרדיט תמונות שאטרסטוק

מבררים על טיפולי שיניים וטיפולי שורש לילדים? שלום להורים היקרים והדואגים. מומחי טיפולי שורש לילדים הם היחידים עליהם ניתן לסמוך, שיעניקו לילדיכם את הטיפול האיכותי והמדויק ביותר, כך מציינים המומחים ממרפאת השיניים ysl dentists שבתל אביב. כשמדובר בילדים שלכם, חשוב להבין שיש הבדל עצום בין רופאי שיניים מומחים לשורש, לבין רופאי שיניים "רגילים".

טיפולי שורש לילדים - האם נעשה בידי מומחים?

1. לברר שהטיפול נעשה בקרב מומחים לטיפול שורש: בעוד שכלל האנדודונטים (מומחים לטיפולי שורש) משמשים כרופאי שיניים, פחות מ-3% מרופאי השיניים בעולם המערבי הם מומחים לטיפולי שורש. ראוי שטיפולי השורש לילדים יבוצעו על ידי רופאי שיניים מומחים לטיפול שורש. אלה סיימו הכשרה ארוכה ואינטנסיבית, מעבר ללימודי רפואת השיניים הרגילים. על כלל ההבדלים בין אנדודונט לרופא שיניים "רגיל", מוזמנים ללחוץ כאן.

2.  הרגישות של טיפול שורש: טיפול שורש נוגע בעצבים הרגישים ביותר שיש בלסת. נסביר. השיניים בנויות משני חלקים - כותרת השן ושורש השן. הכותרת של השן הינה החלק שגלוי לעין. חלק זה עשוי מדנטין - מילוי השן וכן מאמייל - ציפוי השן. שורש השן היא החלק הנסתר מהעין. התפקיד שלו הוא לעגן את השן ולחבר אותה לבשר החניכיים ולעצם הלסת.

3. באיזה גיל ניתן לבצע טיפול שורש לילדים? אין מניעה לקבל את הטיפול בכל גיל. גם מתחת לגיל 4 לעתים יש הכרח בטיפול שורש, בין בגין הזנחה ובין בשל בעיה מולדת המובילה לשחיקה מואצת של השן. על כך כמובן יש להתייעץ עם רופאי שיניים מומחים לטיפולי שורש.

טיפולי שורש לילדים - מתי נדרש טיפול שורש?

4. מתי נדרש טיפול שורש לילדים? טיפול שורש לילדים נדרש ברגע שיש זיהום בחלל השן הפנימי - שחודר אל מעבה השן וחוצה את הדנטין, עד שהזיהום פוגע ברקמות של שורש השן.

5.מהי מטרת טיפול שורש לילדים? בטיפולי שורש לילדים ולמבוגרים המטרה של הטיפול הינה לסלק את רקמת מוך השן ולבצע ניקיון בתעלות השורש. לאחר מכן הרופאים המומחים לטיפולי שורש ממלאים את חלל השו וסותמים את החור בשן.

6. איך מבנה וכתר קשורים לטיפול שורש? מבנה וכתר מהווים טיפולים המשלימים את טיפול השורש, ומונעים מהעששת לחזור ולחדור לשיניים הפגועות. הסרת מוך השן הכרחית בטיפול שורש, אלא שאותו ה"ואקום" שנוצר מזמין אליו התנוונות ומזיקים. מבנה וכתר מהווים הטיפולים המשלימים שמייצר מעין "קלוז'ר" ומבטחים את השן.

7. האם ניתן לבצע טיפול שורש לילדים בשיניים חלביות?

את טיפולי השורש לילדים אפשר לבצע גם בשיניים חלביות (נשיריות), כמו גם בשיניים קבועות. ב-ysl dentist מציינים כי נדרש ניסיון רב לביצוע טיפולי שורש לילדים בשיניים חלביות.

8. טיפול שורש לילדים - ניסיון וגישה טיפולית

ניסיון וגישה טיפולית נכונה היא חובה כאשר מדובר על טיפול בילדים. תבררו היטב האם לרופאים המומחים לטיפולי שורש יש גם ניסיון וגישה נכונה לילדים, בעיקר בהתבסס על המלצות, כך מציינים האודודונטים המומחים של ysl dentists שבתל אביב, להם ניסיון של 20 שנים בביצוע טיפול שורש לילדים ולמבוגרים.

9. טיפולי שורש לילדים - התמודדות עם פחד מהכאב

יש להכין את הילד לטיפול ולהסביר לו שהטיפול לא יכאב כלל, מפני שהוא מבוצע בהרדמה מקומית. אצל רוב הילדים החשש הוא לאו דווקא מהכאב, אלא מהקונוטוזציה הקשורה למרפאת שיניים והמכשירים הלא מוכרים. רופאי שיניים לילדים עם הניסיון הדרוש יודעים איך לבצע את הטיפול גם במישור הפסיכולוגי.

מעונייינים בפרטים נוספים על טיפולים שורש, טיפולי שיניים וטיפולים אסתטיים? פנו למרפאת ysl dentists בטלפון 03-6727219 או הכנסו לאתר והשאירו פרטים:

https://ysl-dentists.co.il/

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה