טיפים חשובים לכל גנן מתחיל



יש לכם גינה קטנה שאתם מטפחים מחוץ לבית? אין ספק שגינות והעיסוק בהן הפכו בשנתיים האחרונות למעין תחביב עבור רבים. מעבר לעובדה שזה מהווה תעסוקה נחמדה שממלאה שעות ביום, גננות וטיפוח הגינה תורמים לעיצוב של מרחב החוץ. הגינה יכולה לכלול עציצים, עצי ירק שונים, פרחים, צמחיה ועושר של ריחות וצבעים.

קרדיט תמונה FREEPIK

אם רק עכשיו התוודעתם לעולם הגינון והתאהבתם, זה הזמן להתחיל להכיר את התחום קצת יותר לעומק. זה לא אומר שאתם חייבים לקנות עכשיו את כל הציוד ההכי הכי, אלא תוכלו להסתפק בתור התחלה בכלים בסיסיים שתוכלו להיעזר בהם וללמוד אותם בהדרגה. לפניכם מספר טיפים חשובים שיכולים לסייע לכל גנן מתחיל.

טיפ מס' 1 – חבשו כפפות לאורך כל פעולות הגינון

חבישת כפפות במהלך פעולות הגינון היא לא רק כדי להישמר מפני לכלוך על הידיים, אלא בייחוד משמשות כשכבת הגנה מפני שריטות, חתכים או פציעות אחרות שיכולות להיגרם מהצמחים או מכלי הגינון. ולא רק זה, הכפפות יכולות גם להוות כלי עבודה נהדר כאשר לאסוף או לנקות עשבים ועלים, לשתול צמחים וכו'. המחיר שלהן הוא נגיש ונוח לכולם, כאשר הוא מתחיל מ-10 ₪ ויכול להגיע ל-45 ₪ לכל היותר.

טיפ מס' 2 – השתמשו במספרי גיזום ומזמרה

בעת גידול הצמחים והפרחים, אתם תראו שפעמים רבות צומחים עלים וגבעולים שגורעים מהאסתטיקה של הצמח. כדי לעצב מפעם לפעם את הצמחים ולשמור על מראה מטופח, מסודר ורענן, השתמשו במזמרה ומספרי גיזום, באמצעותם ניתן לחתוך את העלים והגבעולים ולאפשר לצמחים לצמוח באופן בריא.

טיפ מס' 3 – הקפידו לגלגל את צינור ההשקיה שלכם

צינור ההשקיה הוא אחד מהכלים החשובים ביותר, שכן צמחים זקוקים באופן שיטתי למים והוא גורם האספקה לכך. כדי לשמור עליו יעיל ועובד לאורך זמן, הקפידו לגלגל אותו סביב בית צינור ההשקיה שלו כאשר אתם מסיימים לעבוד איתו. כל צינור נשמר אחרת, בהתאם לסוגו (צינור קלאסי, צינור עם גלגלת ועוד).

טיפ מס' 4 – שמרו על ארגז הכלים שלכם מפני שחיקה או חלודה

חלק מהכלים המשמשים לטובת גינון וטיפוח הגינה הינם כלים מתכתיים, שהיעדר שמירה וקפדנות עשויה להביא לבלאי מוקדם או להצטברות של חלודה. כדי לשמור היטב על ארגז הכלים שלכם, השתדלו לאחסן אותם תמיד באזורים מוצלים. כמו כן, התיזו עליהם מדי פעם ספריי שדוחה חלודה וכך תוכלו לשמור על האיכות שלהם לאורך זמן ולהשתמש בהם גם בהמשך.

מוצרי גינון וטיפוח הגינה – היכן ניתן לרכוש?

כיום ישנן חנויות רבות המספקות מוצרים לגינון וטיפוח הגינה. בכלבו בר אילן תוכלו למצוא מגוון מוצרי גינון – כלי גינון ידניים וכלי גינון חשמליים, אשר יסייעו לכם בשמירה על גינה יפהפייה ומטופחת להפליא. כל המוצרים הנמכרים בחנות, גם מוצרי הגינון וגם אחרים, הינם מוצרים איכותיים, עמידים ונוחים לשימוש, אשר יסייעו לכם בביצוע פעולות מכניות שדורשות שימוש בכלים מיוחדים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה