טיפים לבחירת איפור לנערה



כאשר בוחרים איפור לנערה , שאולי עושה את צעדיה הראשונים בעולם האיפור, חשוב להתמקד במוצרי איפור מתאימים, בטוחים וכמובן, מתאימים לגיל ולסוג ומצב העור. אז הנה כמה עצות שיעזרו לבצע את הבחירה הנכונה:

קרדיט לתמונות PIXABAY



העדפה של איכות על פני כמות

השקיעו בכמה פריטי איפור איכותיים ולא באוסף נרחב של מוצרים זולים יותר. איפור איכותי נוטה להיות טוב יותר לעור ומספק תוצאות טובות יותר. כמובן, שיש גם מוצרי איפור שהם אינם חובה בגילאים צעירים כמו לדוגמא, עיפרון לגבות – שכמובן, לא מהווה כמוצר איפור חובה לגיל 16 או 17.

"שמרו את זה פשוט"

במיוחד למתחילות, יש להתחיל עם הבסיס כמו בסיס טוב, מסקרה, גלוס ופלטת צלליות ניטראלית. פריטים אלו מאפשרים מראה טבעי ומותאם לגיל.

התאמה לסוג וגוון עור

קחו בחשבון את סוג העור של הנערה (יבש, שומני, מעורב) וגוון העור בבחירת בסיס, קונסילר ופודרה. נסו להתאים את המוצרים לעור שלה כמה שיותר קרוב למראה טבעי יותר – לגיל הזה מתאים איפור במראה טבעי ועדין.

הגנה מפני השמש

אם מדובר באיפור אשר מיועד לנערה אשר מבלה בחוץ או חשופה במידה רבה לשמש, יש לשקול מוצרי איפור המכילים SPF להגנה מהשמש.

רגישות ואלרגיה למוצרי איפור ורכיבים שונים

יש לקחת בחשבון כל רגישות או אלרגיה ידועה בעור. בחרי במוצרי איפור היפואלרגנים או כאלו אשר נחשבים כמתאימים לעור רגיש.

שימו דגש על  שימוש נכון ועל היגיינה

יש לשים דגש על החשיבות הגבוהה של שטיפת מברשות באופן קבוע, הסרת איפור לפני השינה, ואי שיתוף מוצרי איפור כדי למנוע בעיות עור.

בחירות מתאימות לגיל הנערה

יש להימנע מסגנונות איפור כבדים או נועזים לנערות צעירות. חשוב לבחור בגוונים שקופים או טבעיים כדי לשפר את התכונות שלהם מבלי להיראות מאופרות מדי.

ניסיון וביצוע של בדיקה מקדימה

לפני רכישת מוצרי איפור באריזות גדולות ו"שלמות", כדאי לשקול לחפש ולבדוק את האפשרות לקנות גרסאות קטנות יותר או אפילו לקבל דוגמיות אשר יאפשרו לבדוק ולהבטיח שהאיפור הנבחר מתאים לעור ולהעדפות שלה.

קבלת ייעוץ או סיוע

במקרים בהם עולה התלבטות לגבי בחירת מוצרי איפור לנערות, ההמלצה היא לנסות לחפש הדרכה מיועצת איפור או איש מקצוע בתחום היופי, במיוחד עבור מי שלא בטוחה באילו מוצרים לבחור. חנויות יופי ורשתות פארם רבות מציעות ייעוץ מקצועי לגבי איפור מתאים לקבוצות גיל שונות.

דגש על המרכיבים של מוצרי איפור

יש לשקול לרכוש מוצרי איפור העשויים עם מרכיבים טבעיים וידידותיים יותר לעור, במיוחד לעור רגיש או כזה אשר נוטה לסבול מפגמים שונים – כידוע, בגיל הנעורים, נערות רבות מתמודדות עם עור רגיש או עם מפגעים שונים כמו פצעי בגרות ופגמים אחרים.

למידת טכניקות איפור

חשוב שאימהות אשר קונות מוצרי איפור לבנות הצעירות שלהן, יספקו לבנות ייעוץ והדרכה כיצד להתאפר בצורה עדינה ובטוב טעם. עודדו את החשיבות של שימור היופי הטבעי במקום לכסות אותו בצורה מוגזמת.

עודדו ביטחון עצמי ואינדיבידואליות

בהמשך לייעוץ אשר חשוב שיינתן לבחורה צעירה יש להדגיש שהאיפור צריך לשפר את היופי והאינדיבידואליות הטבעיים שלה. עודדו את הביטחון העצמי בלי קשר לאיפור או לא.

לסיכום, דגש על כל הפרמטרים הללו יכול להבטיח בסופו של דבר את הבחירה האופטימאלית במוצרי איפור לנערה.
דגש על כל הפרמטרים הללו יאפשר לבצע בחירה במוצרי איפור איכותיים ולא פחות חשוב מכך, כאלו המתאימים לנערות צעירות, אשר אולי עושות את הצעדים הראשונים בעולם האיפור.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה