טיפים לבחירת בשמים יוקרתיים לגבר



גברים משתמשים בבשמים באותה המידה בה נשים משתמשות בהם. ההבדל העיקרי בין בושם לגבר לבין בושם לאישה הוא בניחוח עצמו ובמטרת השימוש. בניגוד לנשים, גברים משתמשים הרבה פעמים בבושם כאפטרשייב לאחר שמתגלחים. אך מעבר לכך – המטרה דומה והיא פשוט להריח טוב יותר

freepik

אנחנו רוצים להריח טוב כאשר אנו נמצאים בחברת אנשים אחרים. זהו חלק מהטבע החברתי האנושי הכי בסיסי שלנו כבני אדם. ריח טוב עוזר באירועים חברתיים, עושה רושם טוב בעבודה וגם גורם לנו להרגיש טוב יותר עם עצמנו.

מסיבות אלו גברים רבים בוחרים לקנות לעצמם בשמים יוקרתיים לגבר. בשמים יוקרתיים הם הדרך הכי טובה של גברים לתת לעצמם הרגשה טובה ולהשאיר רושם חיובי על הסביבה בכל הזדמנות חברתית או מקצועית.

מה הופך בושם ליוקרתי

בושם, בפני עצמו, מהווה איזשהו סמל סטטוס של יוקרה. אך ישנם בשמים שנחשבים יוקרתיים יותר או פחות. הבשמים היוקרתיים הם בדרך כלל אלה שתג המחיר שלהם גבוה יותר, שהם שייכים למותג בישום ידוע ושהניחוח שלהם אהוב ופופולרי.

אחד מהדברים הראשונים שגברים מסתכלים עליהם, כאשר הם בוחרים לעצמם בושם – הוא שם המותג. ישנם מותגים שנחשבים יוקרתיים ומציעים מגוון בשמים לגברים ולנשים. כמה מהמותגים האלה הם שאנל, איב סאן לורן, איסי מיאקי, הוגו בוס ועוד. מותגים של בשמים הם במידה רבה דומים למותגי אופנה (ורבים מהם באמת הם גם מותגי אופנה מובילים וידועים). לעתים אנשים בוחרים לקנות בושם של מותג מסוים רק לפי שמו, וללא קשר לריח שלו. זאת מאחר ובושם מהווה סמל סטטוס, וגברים רבים רוצים להתגאות בסוג הבושם שהם בוחרים לשים, ובכך שבחרו במותג יוקרתי ומוכר.

מהם הריחות הפופולריים של בשמים יוקרתיים לגברים?

לכל מותג בישום יש את הריחות האופייניים לבשמים שלו. בין הריחות הבולטים והשכיחים שניתן למצוא בבשמים היוקרתיים לגברים ניתן לציין את ז'אנר הריחות המתוקים, את הריחות הלימוניים יותר, את הריחות הפירותיים וגם ריחות שיותר מזכירים מינרלים ואדמה. לכל גבר מתאים ריח בושם אחר, וחשוב שכאשר בוחרים בושם יוקרתי לבחור לא רק לפי שם המותג אלא גם על פי הריח עצמו.

לכן, כדי לאבחן מהו הטעם האישי הספציפי שלכם בעולם זה - חשוב מאוד ללכת לחנויות ולהריח כמה שיותר בשמים. גברים צעירים רבים, שרק מתחילים ללכת עם בושם, צריכים לפתח טעם אישי. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא על ידי התנסות – כמו בכל דבר אחר בחיים.

בנוסף לכך, לא מומלץ "להיתקע" לנצח על אותו בושם. גם אם הבושם יוקרתי, אתם אוהבים את הריח שלו ויכולים להרשות לעצמכם את המחיר שלו – כדאי לגוון. עם הזמן ניתן לגלות שישנם ריחות מסוימים המתאימים לסוגי אירועים שונים בחיים. יכול מאוד להיות שבושם מסוים מתאים ליום עבודה במשרד, ואילו בושם אחר מתאים יותר לחתונה או לאירוע חברתי חגיגי אחר.

לכן, כדאי שיהיה במלאי ארסנל שלם של בשמים שניתן לגוון באמצעותם. כמו שאנו לא הולכים עם אותם בגדים כל יום באופן קבוע, אנחנו צריכים שתהיה לנו האפשרות לגוון גם בתחום הריח שאנחנו מבשמים את עצמנו באמצעותו.

לסיכום

בושם מהווה דרך נפלאה להריח טוב יותר ולהשאיר רושם טוב יותר על הסביבה. הדבר תקף במיוחד באירועים חברתיים וגם בדייטים עם בנות זוג. כדי לדעת מהו הבושם היוקרתי שאתם הכי אוהבים, כדאי להתנסות במגוון רחב של בשמים ולפתח טעם אישי. לאחר שמצאתם בושם יוקרתי לגבר שאתם אוהבים – המשיכו לחפש. כדאי לגוון בריח הטוב שאתם מפיצים ולהתאים אותו לאירוע שבו אתם נמצאים ולסביבה שבה תהיו.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה