טיפים לבחירת מצעים מושלמים במיוחד בשבילכם



המצעים הטובים ביותר למיטה שלכם הם אלה שגורמים לכם להרגיש נפלא - הם נראים מעולה, הם משפרים את המראה של חדר השינה והכי חשוב - הם עוזרים לכם לישון יותר טוב. אם אתם בוחרים להשקיע בסט איכותי, תגלו שזה באמת יכול לשפר את איכות השינה שלכם. הנה כמה טיפים לבחירה נכונה ואיכותית, שתעזור לכם לישון יותר טוב:

מצעים: viahome

למה חשוב כל כך לבחור מצעים טובים במיוחד בשבילכם?

הם נמצאים מעל השמיכה שעוטפת אתכם בלילה. הם מצפים את הכריות שלכם ועוטפים את המזרן. הם נצמדים לעור שלכם כל הלילה ולכן הם גם משפיעים על ההרגשה שלכם לאורך שעות של שינה.

מצעי יוקרה איכותיים משפיעים גם על הנראות של חדר השינה והם יכולים להעניק לחדר החשוב הזה מראה מעוצב ומזמין.  

העניין הוא שיש הרבה סוגי בדים לייצור כלי מיטה ולכן כדאי להכיר קצת את המגוון הרחב של האפשרויות, כדי שתדעו מה הכי מתאים לכם באופן אישי:

בדים שונים מגיעים עם עיצובים שונים, צורת אריגה שונה ואפילו עיבוד שונה של החוטים. כיום מצעי כותנה נחשבים הכי בריאים ונעימים לרוב האנשים, כי הם עשויים מחומר טבעי, אך כדאי לשים לב גם לצורת האריגה ומאפיינים נוספים של הבד.

החליטו מראש מה יותר חשוב לכם - בד חלק בעל תחושה של משי שאינו מתקמט, או בד טבעי ומלטף מכותנה טבעית.  

סוג הבד - הגורם המשפיע מספר אחד

סוג הבד שממנו עשויים כלי המיטה הוא הגורם המשפיע ביותר של התחושה שתהיה לכם כשאתם הולכים לישון. לכן שימו לב לסוג הבד. למשל:  

מצעי כותנה - כותנה היא כנראה הבד הנפוץ ביותר לייצור כלי מיטה, בעיקר בזכות זה שהכותנה היא חומר גלם טבעי ונושם.

זהו הבד המתאים ביותר לאנשים הסובלים מאלרגיות ורגישויות שונות בעור, כמו גם לאנשים הסובלים מהזעת יתר.

עם זאת, קיימים סוגים שונים של בדי כותנה - אפשר למשל לייצר סאטן או פלנל מכותנה, כי בדים אלה מיוצרים על ידי שיטת אריגה מיוחדת ויכולים הכיל כותנה, בדים סינטטיים, או פשתן.

כמו כן, קיימים סוגים שונים של כותנה ברמות שונות של איכות וכן שיטות עיבוד שונות של חומר הגלם, המשפיעות על איכות התוצאה הסופית ועל רמת הנוחות והנעימות שהבד יוצר.

 

מצעי אל קמט - בדים אלה מרגישים חלקים ויוקרתיים על העור. הם יכולים להיות עשויים מחומרי גלם שונים, כמו כותנה וחוטים סינטטיים, אך היתרון הגדול ביותר שלהם הוא הנראות.

מצעים אלה אינם מתקמטים כמעט בשום מצב. הם נשארים יפים וחלקים גם אחרי כביסות רבות ושומרים על איכות הבד לאורך זמן רב.

הם מעניקים למיטה ולחדר השינה מראה יוקרתי ומגיעים במגוון רחב של הדפסים ודוגמאות מעוררות השראה.  

המשמעות של ספירת חוטים

ככל שיש צפיפות גדולה יותר של חוטים בתוך הבד, כך הבד נחשב איכותי יותר. לכן מקובל לכתוב על גבי התווית את מספר החוטים הארוגים יחד בכל אינץ' או סנטימטר רבוע של הבד.

עם זאת, ניתן למצוא גם בדים עם ספירת חוטים גבוהה באיכות ירודה, כי יש עוד גורמים המשפיעים על האיכות.

שיקולים נוספים לבחירת מצעי איכות

נוסף על השיקולים הנ"ל, כדאי להתייחס גם לרמה של הגימורים, לתוספות מיוחדות כמו כפתורים, פייפינג, פרנזים, התאמה ייחודית למידות המיטה, סגירה איכותית של הציפיות והציפה וגם כמובן - העיצוב. רשת הכל כלול מספקת מגוון רחב של מצעי כותנה איכותיים ומצעי אל קמט בכל המידות ובמגוון רחב של עיצובי יוקרה יפים שמשדרגים את העיצוב של חדר השינה. אז תרשו לעצמכם יותר ובואו להתפנק עם מצעים שעושים לכם טוב.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה