טיפים להצעת הנישואים המושלמת



אם אתה קורא את זה, סביר להניח שאתה מוכן לקבל את אחת ההחלטות הגדולות בחייך. זה הזמן להשקיע מחשבה, ולתכנן את הצעת הנישואים הכי טובה שאתה יכול. בניגוד לרכישת טבעת, שעלולה להיות יקרה ולהצריך הלוואה לכל מטרה בנקאית או חוץ בנקאית, הצעת נישואים לא נמדדת בכסף. אתם יכולים להיות יצירתיים, מקוריים ומאוד רומנטיים, גם בלי לשלם יותר מדי. אנחנו יודעים שזו יכולה להיות חוויה מורטת עצבים לתכנן את ההצעה. המפתח הוא לזכור להישאר תמיד רגוע ובטוח בעצמך, ואנחנו כאן לעזור לך. לא, אנחנו לא עומדים להגיש לך תכנון מא' עד ת', אבל יש לנו כמה עצות שיעזרו לך להחליט כיצד להעלות את השאלה החשובה מכולן.

קרדיט תמונה :depositphotos

תעשה את זה מקורי

אין שום דבר רע בלבקש ממנה להיות אשתך בארוחת ערב פשוטה, אבל למה לעצור שם? אתה מבקש ממנה להתחתן איתה, אז תראה לה למה כדאי לה לבלות איתך את שארית חייה. אין לנו ספק שהיא עבר יודעת למה, אבל זה לא אומר שלא מגיעה לה הוכחה נוספת במאורע כל כך מיוחד. נסה לשלב פרטים ייחודים למערכת היחסים שלכם. למשל, נשים רבות יעדיפו שיציעו להן במקום שבו נערך הדייט הראשון עם בן הזוג, ולאו דווקא במסעדה הכי יוקרתית או מפוארת בעולם בלי לקחת הלוואה לכל מטרה . אם התכנון הוא אכן ארוחת ערב, אין סיבה לא להתחיל עוד קודם. אתה יכול לתכנן יום מרגש, מפנק ומיוחד, שיגיע לשיאו עם ההצעה שלך. אולי זה יסגיר אותך, אבל לא נורא - רוב הסיכויים שהיא כבר יודעת, או לפחות חושדת, שאתה עומד להציע. אתם יכולים להעביר את היום בספא זוגי ומרגיע, ללכת לפארק שעשועים או לחדר בריחה, לצאת לפיקניק או לטיול רגלי ואפילו לרחף בכדור פורח. לחילופין, אתה יכול לקחת אותה לקניות, ולקנות לה שמלה חדשה ללבוש בארוחת הערב. לא משנה מה, תשתדל לכלול פעילויות מיוחדות עבורה או עבור מערכת היחסים שלכם.

רד על ברך אחת

אנחנו לא באמת יודעים למה עושים את זה, אבל הנוהג של ירידה על ברך אחת בהחלט מרגש ומיוחד. ברגע שתעשה את התנועה כלפי מטה, אנחנו בטוחים שהיא כבר לא תצליח לעצור את הדמעות.

תערב את המשפחה

אנחנו יודעים שהיום הזה עוסק בך ובאהובה שלך, אבל אם אתה יכול להכליל את שתי המשפחות (שעומדות להתאחד למשפחה אחת), זו מחווה נחמדה מאוד. אם אתה מתכנן הצעה מורכבת, אולי הם אפילו יוכלו לעזור לך עם חלק מהתוכניות.

אחרי שהיא אמרה כן, אתה יכול להפתיע אותה במפגש עם החברים הקרובים והמשפחה  שלה. זוהי דרך מצוינת לסגור יום גדול.

טיפ לסיום

אם עוד לא קנית טבעת, ואתה רוצה גם לתכנן מסיבת אירוסין מרשימה, תשקול לקחת הלוואה בתנאים טובים שתעזור לך לממן את כל ההיבטים של הצעת הנישואים.

"אי עמידה בפירעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל."

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה