טיפים לניקוי ריפודים עם חברת נקי במקום



קודם נתחיל בשאלה הכוללת, ממה עשויים הריפודים של הרכב או של הבית הפרטי שלכם? ניתן לומר באופן חד משמעי שיש הבדלים גדולים בין ניקוי הריפודים לרכב שעשויים מבד, חומר סינטטי או מעור. חשוב מאוד לדעת, כי באופן כללי ריפודי רכב שעשויים מחומר סינטטי או חומר אורגני אחר שאכן עברו כבר טיפול לדחיית כתמים וספיגה של חומרי ניקוי שונים, הריפודים האלה יהיו קלים יותר לניקוי. כאשר מדובר על חומרים אורגניים לריפודים שעברו כבר טיפול דוחה כתמים, ניתן לומר שהשפעה של הטיפול יתפוגג בתוך שנה לבין לשלוש שנים, והעמידות של הריפודים מכתמים תרד בהדרגה משמעותית. כאשר מדובר על ריפודים מחומר שהוא סינטטי, לעתים קרובות הריפודים יגיבו מצוין לניקוי פשוט מאוד במגבון לח סטנדרטי, במיוחד עוד כשמדובר בעור סינטטי, זה הוא חומר פלסטי חלק. ניתן לומר שריפודי עור ובד אכן מורכבים הרבה יותר לניקוי, וחשוב במיוחד לנקות את הכתם כמה שיותר מהר באופן יעיל ככל האפשר לזמן ההיווצרות שלו.

קרדיט תמונה Shutterstock

טיפים אקסקלוסיביים

הנה טיפ שמעט מאוד אנשים יודעים, כאשר אתם מבצעים ניקוי ספות בסלון בבית הפרטי שלכם או במשרד, או אפילו כשאתם מבצעים ניקוי מזרונים בחדר השינה הפרטי שלכם בעזרת מגבון או מטלית לחה, ואותו הכתם שרציתם לנקות אכן ירד אבל גרם ל"כתם מים" על הספה שלכם. אותו "כתם מים" נוצר עקב האבק שהיה בתוך הספה, וכאשר ניסיתם לנקות עם המטלית הלחה, חיברתם בעצם בין האבק למים וזה גרם לאבק לצוף ולעשות כתם. לכן חשוב מאוד לפני כל ניקוי עם מים, לשאוב את הספה בצורה מיטבית. לכן הטיפ הראשון מתחיל בלשאוב את הספה לפני הכול. השלב הזה בעצם חשוב בשביל לנקות את כלל הלכלוכים היבשים שקיימים בספה או במזרון. בשביל להסיר את הריחות הלא נעימים מהבד השתמשו בסודה לשתייה. תפזרו את הסודה לשתייה על פני המזרון או הספה אותו אתם רוצים לנקות, והשאירו למשך חמש עשרה עד עשרים וחמש דקות ולאחר מכן תשאבו את המשטח בצורה מיטבית.


ספות בד

אם נשפך על הספה מבד שלכם משקה או אפילו מזון, חשוב מאוד לנקות אותו כמה שיותר מהר. השתמשו בנייר סופג על מנת לספוג את העודפים של הנוזלים שנמצאת על גבי הריפוד. חשוב מאוד בספות בד לבדוק את המלצות היצרן, תבדקו בתווית הספה או המזרן מה הם ההוראות הטיפול הנדרשות לפני השימוש בחומרי הניקוי השונים. חשוב להדגיש עוד כלל חשוב, השתמשו אך ורק במברשת יבשה על מנת לנקות כתמים בולטים. לאחר ניקוי המזרן או הספה תנו להם זמן להתייבש בהתאם באוויר הפתוח למשך הלילה או היום, ואחר כך תוכלו ליהנות ממשטח נקי ונוח.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה