טיפים לניקוי רכב פנימי מהמומחים בקלין מיי קאר



כאשר מדובר בניקוי רכב תחילה מומלץ להתחיל מבחוץ, תמלאו דלי שלם במים, ותשפכו לתוכו חצי כוס של מרכך לשיער או מוצר חפיפה אחר לשיער. לאחר שערבבתם את הכול אפשר להתחיל לנקות. יש צורך להדגיש שחשוב מאוד להשתמש אך ורק במטלית רכה או בספוג , אם לא, אתם עלולים לגרום לשריטות מכוערות מאוד ברכב שלכם. לאחר כך נתעסק בלהסיר את כל החרקים מהפגוש. הדרך הטובה ביותר ושלא תרגום שריטות לרכב שלכם, היא נייר ריחני למייבש, כמה שזה נשמע הזוי. בעזרת תנועת שפשוף עדינה עם הנייר הריחני אתם תצליחו להסיר את החרקים המתים מהפגוש בהצלחה ובקלות. הטיפ הבא מדבר על ניקיון החלונות ברכב שלכם, וכן הם לא שונים מהחלונות בבית הפרטי שלכם, ולכן גם הם דורשים התייחסות דומה מאוד. בשביל לנקות את החלונות ברכב בצורה היעילה ביותר, השתמשו בנוזל חלונות סטנדרטי שנקרא "שפריצר", ותנגבו בעזרת נייר ניגוב חד פעמי.

קרדיט תמונה Shutterstock

מגוון שונה של פתרונות

בנוגע לנקיונות טיפה יותר מורכבים כמו לדוגמה  ניקוי רכב , נתחיל בניקיון המושבים. במיוחד אם אתם בעלי כלבים, אתם בטח ניסיתם כבר הכול כדי לנקות את המושבים, מלנסות לשאוב את כל השערות מהמושבים, בהצלחה לא מלאה. והבנתם שכן, זה לוקח זמן והרבה מאוד מאמץ להוציא ולנקות את כל השערות. דבר ראשון אפשר להזמין  ניקוי ריפודים לרכב עד בית הלקוח. אך אפשר גם לקחת שפריצר ולמלא אותו במים, ובעזרת מגב קטן וכמה התזות קטנות על המושבים, תעברו על המושבים של הרכב כמה פעמים הלוך ושוב עד שתראו שהסרתם את כלל השערות שהיו. בנוגע לניקיון החישוקים של הרכב, אם תרצו חישוקים נוצצים ברכב שלכם, אתם יכולים לקח , ולנקות אך ורק בעזרת מטלית רטובה.

ניקוי הרכב מבפנים

בנוגע לניקיון מושב הבטיחות, רצוי מאוד לנקות אותם מדי חודש חודשיים. יש מושבי בטיחות בהם אפשר להסיר את הבד ולכבס וזה מעולה, אך יש כאלה שלא וזה הפתרון לנקות אותם בצורה הטובה ביותר. תספגו מטלית במים ותערבבו עם כף אבקת סודה לשתייה, ותעברו על הכתמים ועל כלל הלכלוכים לפי הצורך שלכם. כעת תעברו אל השטיחונים של הרכב, אם השטיחים הקטנים ברכב שלכם מלאים בכתמים או באבק, זהו באמת זמן טוב לטפל בהם. תתיזו עליהם נוזל כביסה שאתם אוהבים, ספריי מסיר כתמים סטנדרטי או נוזל מסיר כתמים ביתי. תכניסו את השטיחים למכונת הכביסה כרגיל כמו כל בגד, או שתבחר להתיז עליהם נוזל מסיר כתמים פשוט,  ותברישו אותם עם תנועות עדינות בעזרת מברשת שטיחים. אך חשוב מאוד להשתדל לא להבריש חזק, שלא יראו קרועים, עתיקים או וישנים אחרי הניקוי.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה