טיפים מועילים לחיזוק ושיפור הזוגיות



כל זוגיות מגיעה לשלב בו היא מרגישה קצת עייפה ושחוקה, וזקוקה למשהו שיעיר וינער אותה. זה לגיטימי לחלוטין, ובכל זאת, צריך לדעת כיצד לזהות את הרגע הזה ואיך לטפל בו בצורה נכונה במטרה לשפר ולחזק את הזוגיות, ולא להוריד אותה עוד יותר למטה.

pixabay

ליקטנו עבורכם כמה טיפים מצוינים לחיזוק ושיפור הזוגיות, מהקשבה אקטיבית ועד אביזרי סקס!

הקשיבו אחד לשניה

הקשבה אקטיבית, אמיתית, היא חלק בלתי נפרד ממערכת יחסים חזקה ומבוססת. כשאתם מקשיבים באמת, אתם נותנים לבן/בת הזוג לדעת שהמחשבות והרגשות שלהם חשובים לכם, וכך מעודדים שיתוף אמיתי ופתיחות. הסוד הוא לא רק לשמוע מה שיש לצד השני לומר, אלא באמת להיות נוכחים, להקשיב ולהבין, בלי להיות שיפוטיים ומתוך כוונה להיות שם בשביל הצד השני.

למדו כיצד לריב

זה נשמע מצחיק, אך אחד הטיפים הכי חשובים לחיזוק ושיפור הזוגיות הוא ללמוד כיצד לריב. בסופו של דבר, אי הסכמות ומריבות הם חלק בלתי נפרד מכל מערכת יחסים באשר היא; השאלה היא כיצד אתם מתמודדים עם זה - במקום להטיח האשמות, לצעוק, להזכיר דברים שקרו בעבר ולנסות להיות כמה שיותר צודקים, נסו להוריד את הטונים ולנסות באמת להבין את הצד אחד של השניה.

אביזרי סקס

ככל שהשנים עוברות, הרבה פעמים מערכות יחסים נשחקות בכל מה שקשור למיטה ולתשוקה. ברגע שתחזקו את הצד הזה של מערכת היחסים שלכם, תוכלו לראות כיצד אתם מדליקים מחדש את מערכת היחסים. גם אם אתם שנים ארוכות ביחד, עדיין תוכלו לתבל, לפלפל ולגוון את חיי המין שלכם, למשל באמצעות אביזרי סקס; אביזרי סקס שונים יעזרו לכם להכיר צד חדש, לנסות דברים חדשים וכך להדליק מחדש את התשוקה ולחזק באופן משמעותי את המערכת הזוגית.

הראו הערכה

הרבה פעמים, מערכות יחסים ארוכות כבר נלקחות כמובן מאליו, ובני הזוג כבר לא מעריכים את המחוות אחד של השניה - לא הדברים הקטנים ולא הדברים הגדולים. כדי לא לקחת אחד את השניה כמובן מאליו, נסו להביע הערכה ותודה כלפי כל המחוות הקטנות והגדולות, בין אם מדובר על לשטוף כלים אחרי ארוחת הערב או לקלח את הילדה, ובין אם מדובר על דברים גדולים ומשמעותיים יותר.

דייט שבועי

כדי לא להזניח את מערכת היחסים, רעננו מדי פעם את הזוגיות ואל תשבו כל ערב על הספה מול הטלוויזיה - קבעו לכם דייט שבועי ממש כמו בתחילת הקשר, בין אם מדובר על מסעדה, פאב, קולנוע, פיקניק בטבע, טיול משותף וכו'.

ייעוץ זוגי

במקרים מסוימים ואם אתם רואים שהטיפים הנ"ל לא עוזרים לכם לחזק את מערכת היחסים, כדאי ומומלץ להיעזר במטפל זוגי. מטפל זוגי יכול לעזור לכם להגיע לשורש הבעיה, לשפר את התקשורת הזוגית, להגיע לבסיס הבנה משותף ולחזק משמעותית את הקשר.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה