טיפים מנצחים לאיפור נכון ומתאים



איפור נכון ומחמיא יכול לשפר את היופי הטבעי שלכן ולחזק את הביטחון העצמי שלכן. אז כאן יכולה לעלות השאלה איך משיגים את מראה האיפור המושלם? הנה כמה טיפים שיעזרו לך להשיג מראה איפור מרשים ומחמיא:

קרדיט תמונה PEXELS



התחילו עם עור נקי ולח

לפני שאתן מתחילות ליישם את האיפור בפועל יש לנקות את הפנים כדי להסיר לכלוך ושומניות. מומלץ למרוח קרם לחות איכותי המתאים לסוג העור  כדי ליצור משטח עור חלק ואיכותי עבור האיפור.

השתמשו בפריימר

בשלב זה יש למרוח פריימר מתאים כדי לעזור לאיפור להיצמד טוב יותר ולהחזיק מעמד זמן רב יותר. פריימר גם עוזר למזער את המראה של נקבוביות וקמטוטים.

בחרו את הבסיס הנכון

איפור איכותי מתחיל בבסיס טוב ובמקרה הזה, יש להקפיד על בחירת מייק אפ איכותי. יש לוודא שמדובר בבסיס אשר מתאים לגוון העור. מעבר לכך, ניתן למצוא מוצרי מייק אפ במגוון רחב של צורות ומרקמים וגם במקרה הזה, קיימת חשיבות גבוהה להקפיד ולבצע את הבחירה הנכונה והמתאימה ביותר. יש לבדוק שאת יוצרת תערובת בסיס חלקה ולהשתמש במברשת או באצבעות כדאי למרוח וליצור בסיס אחיד. ההמלצה היא גם להשתמש בקונסילר לצורך כיסוי  פגמים, עיגולים כהים ואדמומיות.

איפור גבות

ניתן למלא את הגבות כדי למסגר את הפנים שלך ולהגדיר את העיניים. לצורך כך יש להשתמש בעיפרון גבות, אבקה או ג'ל התואמים את צבע השיער.

שפרו את מראה העיניים

בשביל להשיג מראה עיניים מרשים מומלץ למרוח תחילה פריימר לצלליות כדי לעזור לצללית להישאר במקומה. כדאי לבחור צבעי צלליות המשלימים את צבע העיניים (וכמובן, גם מתאימים להופעת הלבוש הנבחרת). בכדי ליצור מראה חלק, יש לערב את גווני הצלליות הרצויות. בנוסף, מומלץ להשתמש באיילינר ומסקרה כדי להגדיר ולהדגיש את העיניים.

הוספת צבע ללחיים

בכדי להוסיף צבע ללחיים יש למרוח סומק על אזור תפוחי הלחיים, בכדי לקבל מראה בריא ומרשים.

הגדרת השפתיים

בכדי לאפר ולהגדיר את השפתיים יש להשתמש תחילה בתחום שפתיים – כדי לשרטט את השפתיים ולמנוע מהשפתון להימרח. בשלב הבא, יש למרוח שפתון בצבע מבוקש וכמובן, כזה שיחמיא וישתלב עם הופעת הלבוש. לסיום, מומלץ וכדאי למרוח שפתון או גלוס על מנת להעניק ברק.

קיבוע האיפור

את סיום הליך האיפור כדאי לבצע באמצעות ספריי ייעודי להגדרת איפור. ספריי שכזה יכול לנעול את האיפור שלך במקומו וליצור גימור טבעי ומטופל.

טיפים נוספים

עד כה קיבלתן טיפים לגבי איך מומלץ וכדאי להתאפר. כעת, תוכלי ליישם מספר טיפים על מנת לבחור את האיפור המתאים ונכון באופן פרטני בעבורך ובין היתר:

  • בחירה נבונה של מוצרי האיפור – יש להקפיד ולבחור מוצרי איפור איכותיים, מבית מותגים בעלי שם ומוניטין. במידת הצורך, ניתן לחפש המלצות וחוות דעת של משתמשות, על מנת להבטיח את הבחירה הנכונה.
  • התאימי את האיפור למצב רוח – זה אומנם נכון שיש צבעים וגוונים שיכולים להתאים בצורה טובה יותר לגוון עור הפנים. יחד עם זאת, כדאי לקחת בחשבון גם את מצב הרוח ואת הרצונות שלך – אשר  כידוע, יכולים להשתנות בכל יום.
  • חידוש מוצרי האיפור – הקפיד בכל תקופת זמן לחדש את מוצרי האיפור שלך. כידוע, הטעם והעדפות שלך בנושא יכולים להשתנות בכל תקופת זמן ואין שום סיבה שלא תתני לצורך הזה את המקום המתאים. מעבר לכך, האופנות והטרנדים בעולם האופנה משתנים ויכול להיות שיהיה חשוב לך ליהנות ממראה אופנתי ועכשווי – ובאמצעות חידוש מלאי האיפור תוכלי להשיג את המטרה.
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה