טיפים קטנים שיעזרו לכם לעצב את חדר השינה בהצלחה



חדר השינה הוא ללא כל ספק החדר האישי והפרטי ביותר בבית. חדר השינה שלנו הוא המקום בו אנו נחים, צוברים כוחות חדשים לקראת היום ומתכוננים ליום החדש שמגיע. עיצוב החדר משפיע עד מאוד על האווירה בו וכך גם על החוויה שאנו חווים כאשר אנו שוהים בו. לכן, חשוב מאוד להשקיע בעיצוב חלל זה ולתת את הדעת על הפריטים השונים בו, כך שהם יוכלו לשרת אותנו ביעילות וכדי שישקפו בקפידה את טעמנו האישי. הנה מספר טיפים קטנים שיעזרו לכם לעצב את חדר השינה שלכם בהצלחה רבה.

קרדיט לתמונה: pixabay

בחרו מיטה שתתאים לגודל החדר

כאשר בוחרים מיטה זוגית חשוב לזכור שאין מדובר בבחירה פרקטית בלבד, שכן מדובר בפריט עיצוב גדול ביותר אשר ישפיע מאוד על עיצוב החדר כולו. לכן, כאשר אנו מדברים על בחירת מיטה שתתאים לגודל החדר, אין אנו מדברים אך ורק על מיטות המיטה, אלא גם על העיצוב שלה. לדוגמה, לחדר שינה קטן תתאים יותר מיטה בעלת עיצוב קליל יותר, שלא יכביד על החדר. לחלל שכזה תוכלו לבחור במיטה בעלת גב מפורזל עדין או במיטה ללא גב כלל. כמו כן, אם שטח החדר קטן, תוכלו לנצל את החלל שתחת המיטה לאחסון באמצעות בחירה של מסגרת בעל חלל אחסון מובנה.

בחדר שינה גדול ניתן ואף מומלץ לבחור במיטה בעלת גב מיטה מרשים ומסגרת רחבה, אשר לא תיעלם בחלל החדר, אלא תיתן את הטון לעיצוב השטח כולו. כך תוכלו למעשה להיעזר בעיצוב רהיט זה כדי לקשור את עיצוב החלל יחד, תחת סגנון אחיד והרמוני.

התאימו את הארון לצרכים שלכם

בחירה נכונה של ארון בגדים לחדר השינה יכולה להשפיע רבות על חייכם בחלל זה. ארון אשר מותאם בגודלו ובאופן החלוקה הפנימית שלו לצרכים שלכם יוכל לסייע לכם לשמור על סדר וארגון במינימום מאמץ. לכן, אם אתם כבר מעצבים את חדר השינה ואתם משקיעים בארון חדש, בחרו בארון מודולרי אותם תוכלו לסדר בדיוק בהתאמה למלתחה שלכם. אנחנו מבטיחים שעם הארון הנכון לא תצטרכו עוד לריב על מקום אחסון לבגדים שלכם.

טיפ קטן נוסף הקשור לארון הבגדים בחדר השינה, הוא בחירת אופן הסגירה שלו. זהו אמנם טיפ קטן אך הוא עושה הבדל גדול. אם חדר השינה שלכם קטן יחסית, בחרו בסגירה באמצעות דלת הזזה, אשר לא תתפוס מקום בחלל. על גבי דלת ההזזה תוכלו גם להוסיף מראה, כדי לחסוך עוד יותר במקום על ריהוט.

השתמשו בטקסטיל כמו באביזרי נוי

כל מיטה זקוקה למצעים ושמיכות ורבים מאתנו מוצאים עצמם מוציאים מהארון את מה שהכי זמין להצעת המיטה. האמת היא שטקסטיל חדר השינה הוא הזדמנות נפלאה לשדרג את העיצוב של החדר. השקיעו בסטים של מצעים שיהיו לא רק נעימים לזמן השינה, אלא גם יחמיאו לסגנון העיצוב ולצבעים של החדר ככלל. תתפלאו אולי לגלות שלמצעים ישנו הכוח להוסיף חן לחלל ממש כמו אביזרי נוי שונים.

ואם כבר בטקסטיל עסקינן, אנו ממליצים בחום שלא תוותרו על הוספת שטיח לחדר השינה גם כן. השטיח מיד ייצור אווירה חמימה ונעימה בחלל כולו וכן, הוא יוסיף גם צבע ומרקם שיעשירו את העיצוב עוד יותר.

ולבסוף בגזרת הטקסטיל, השקיעו גם בהוספת וילונות לחלונות החלל. הווילונות יעזרו לכם למנוע חדירה של אור לא רצוי בבוקר אל החדר, אך הם גם יוסיפו צבע לקירות החדר אשר יעזור לקשור את העיצוב יחדיו.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה