טפטים למטבח כפתרון לשיפוץ מקומי



בעבר בניית מטבח היתה עסק יקר מאוד, הסכום הסטנדרטי היה באזור החמישים אלף שקלים ורובנו קיבלנו אותו כנתון משמיים

יחצ

אך לאחר שאיקאה החלו להציע מטבחים מותאמים אישית בחצי המחיר והתחרות גרמה לחברות מטבחים נוספות להוזיל את המחירים גילינו שכמו בסלולר, ניתן לקבל את אותו המוצר או מוצר דומה בהרבה פחות. עם זאת לחלקנו אין אפילו את עשרות אלפי השקלים הנדרשים להחלפת המטבח במטבח צנוע יחסית. ישנם מצבים כמו בדירות שכורות שגם אם היה לנו את הכסף הנדרש לא בהכרח שהיינו רוצים להשקיע אותו בנכס שאינו שלנו או שלא ברור כמה זמן נשהה בו.

אחד הפתרונות הנוחים והזולים לשיפוץ המטבח או התמודדות עם ארונות הדורשים חידוש היא הדבקת טפטים למטבח. טפטים למטבח יכולים להגיע במגוון צורות ואפשרויות החל מטפטים שנועדו לחדש את מראה הארונות או המגרות במטבח או כאלו שנועדו לדמות קרמיקה וליצור הרגשה שחידשנו לחלוטין את הקרמיקה במטבח.

כמובן שטפטים דורשים התעסקות בין אם אתם מתכוונים להדביק אותם בעצמכם או להיעזר בשירותים של מדביק מקצועי. החל משלב המדידה והסרת הטפט או הכיסוי הקודם ועד להכנות ולהדבקה עצמה. לעיתים לאחר הסרת טפטים קודמים או כהכנה להדבקת החדשים, אתם תיתקלו בכל מיני פגמים או בעיות במשטחים עצמם שתצטרכו לסדר מבלי שתכננתם זאת קודם. בין אם אלו תיקוני שפכטל קלים בקירות או תיקוני עץ בדלתות או במגרות עצמן. חשוב מאוד בבחירת הטפטים להקפיד על טפטים עמידים למים ועבים וכאלו המתנקים בקלות. המטבח נחשב לאחד החללים הלחים והמלוכלכים ביותר בבית ולכן אתם רוצים להשקיע עוד כמה שקלים ולבחור מוצר עמיד ואיכותי במיוחד.

השימוש בטפטים לעיצוב המטבח הוא לדעתי אחד התהליכים המשתלמים ביותר מבחינת עלות תועלת – העלות של שיפוץ שכזה, אפילו עם הדבקה מקצועית הוא במקרים קיצוניים עניין של כמה אלפי שקלים בודדים אך התוצאה הסופית נראית ברוב המקרים ואם עשיתם בחירות ותכנון נכונים כמו מטבח מחודש או חדש לחלוטין בשווי עשרות אלפי שקלים. אז אם נכנסתם לדירה שכורה שלא התחברתם למטבח שבה או שהחלטתם שהגיע הזמן לחדש את המטבח בבית ויש לכם תקציב של מספר אלפי שקלים לעניין – אל תחכו! לכו על זה ולא תצטערו.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה