טרמפולנה לחצר הבית - כיף לכל המשפחה



עד לפני זמן לא רב, היה אפשר לראות בהרבה מאוד חצרות של בתים פרטיים טרמפולינות בשלל גדלים וצבעים, שהפכו ילדים בכל רחבי הארץ למאושרים והעניקו להם שעות של משחק וכיף. טרמפולינה לחצר לעתים מרגישה כמעט כאילו עבר זמנה, אבל ביננו? דווקא עכשיו בתקופה שבה כל המשפחה נמצאת בבית, זה בדיוק הזמן להחזיר את הטרמפולינות לגדולתן, ולדאוג לכך שהילדים ייהנו מפעילות מהנה בכל יום

יחצ

מהם היתרונות של טרמפולינה לחצר

טרמפולינה לחצר היא פתרון נהדר עבור הורים שמעוניינים לשלוף את הילדים ממסכי המחשב, להוציא אותם לנשום מעט אוויר וליהנות מאחר הצהריים סתווי נעים מחוץ לקירות הבית. דווקא בימים בהם כולנו נמצאים בבית ואין באפשרותנו לצאת לבלות בחוץ, הטרמפולינות נותנות תירוץ לנצל את הגינה הפרטית ולצאת החוצה מבלי להתרחק.

מלבד העובדה שהיא עונה על צורך שהתפתח בחודשים האחרונים בעקבות הקורונה, לטרמפולינה יתרונות נוספים שהופכים אותה לאטרקטיבית במיוחד עבור מבוגרים וצעירים כאחד:

  • להפעיל את הגוף מבלי להתאמץ – אם הילדים לא חובבי ספורט, אתם ממש לא חייבים לספר להם ששעת המשחק בטרמפולינה תיטיב מאוד עם הכושר הגופני שלהם. הטרמפולינות מחזקות את השרירים ואת שיווי המשקל, כך שהילדים לא רק נהנים אלא גם מפיקים יתרונות חיוביים מהפעילות.
  • שיווי משקל – במיוחד כשמדובר בטרמפולינה ללא רשת ביטחון סביבה (שאנחנו פחות ממליצים עליה), על המשתמש לשמור על שיווי משקל ולהתרכז בשרירי הליבה בכל נחיתה על משטח הטרמפולינה. יחד עם השרירים המתחזקים, שני צידי המוח פועלים גם הם בכדי לסייע לשיווי המשקל. כך, הילדים מפתחים הן את הגוף והן את המוח, בעזרת עבודה על שיווי המשקל והיציבה.
  • לשמור על אופטימיות – קשה לשמור על חיוביות וחיוניות בתקופה הזו, אך לטרמפולינה יש דרך לעזור! הקפיצה מסייעת למערכת הלימפה, שהיא המערכת האחראית על הפחתת החרדות והלחץ בגופנו. שעה של משחק וקפיצות יסייעו למצב הרוח הטוב של הילדים, ואולי אפילו גם לכם!
  • לתת להורים שעה של מנוחה – אתם אוהבים את הילדים יותר מכל דבר בעולם, אבל שבועות על גבי שבועות בבית גוזלים מכם המון. טרמפולינה לחצר היא ההזדמנות לפנק אותם בפעילות מפתיעה ומרגשת, ולאפשר לעצמכם להרגע עם כוס קפה וספר טוב – זמן איכות שלא נתתם לעצמכם כל כך הרבה זמן.

משחק שהוא גם חיוני

כעת אתם מבינים כי טרמפולינה לחצר היא הרבה יותר מעוד פעילות משחק לילדים; היא חיונית ובריאה להם. עם זאת, מומלץ לבחור היטב את המוצר שתכניסו לחצר שלכם, בכדי למנוע תאונות שעלולות לקרות כתוצאה משימוש במוצר זול ולא איכותי. בצעו סקר שוק וחפשו אחר המלצות אודות טרמפולינות ומותגים שונים, ותתכוננו לשעות ארוכות של שקט ושלווה בעוד הילדים נהנים להם בחוץ, הרחק מהמסכים ומשחקי המחשב.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה