יבוא מטורקיה לישראל שמשנה את חוקי המשחק



כולנו כבר מכירים את האפשרות להזמין מוצרים מחו"ל לישראל. אנשים רבים מזמינים בגדים, נעליים, גאדג'טים למיניהם ואפילו צעצועים ומיני דברים אחרים. לרוב יהיה מדובר במוצרים קטנים הן מבחינת המחיר והן מבחינה פיזית

יחצ

למשל – לא תראו מישהו מזמין דלת מחו"ל נכון? או עצים לפרגולה או אפילו חיפוי שיש למטבח... הסיבה לכך טמונה בהרבה מאוד משתנים. ראשית המשקל והגודל של המוצרים ועלויות השילוח שלהם לארץ, המיסים שנצטרך לשלם ולעתים גם זה נדמה לנו מוזר לקנות משהו שנוכל לקפוץ לאזור התעשייה הקרוב ולהזמין אותו. ובכן חברת Real Innovative בבעלותו של בוריס וולפמן משנה את חוקי המשחק ומאפשרת לכם להזמין מוצרים לשדרוג הבית שלכם, ממפעלי החברה בטורקיה ישירות לישראל והכול במחירים של סין.

שיגעון היבוא מחו"ל ומתי זה משתלם?

רגע לפני שנפרט יותר על המיזם המדהים של בוריס וולפמן והחברה שלו, בואו נדבר תחילה על שיגעון היבוא מחו"ל. היום ישראלים רבים מעדיפים להזמין מוצרים מחו"ל כדי לחסוך בעלויות אפילו כשהם רוצים לקנות צעצוע לילד או אפילו מגן לטלפון. אם היינו יודעים שאפשר להזמין מחו"ל גם מוצרי פרזול לבית, דלתות, חומרי גלם ומוצרים שונים במחיר נמוך בהרבה מזה שאנו קונים אותו בארץ, אז היינו מזמינים גם את המוצרים הללו משם נכון? כמובן שכן. מתי לא נרצה להזמין מחו"ל? ובכן ישנם עדיין קטגוריות ו/או מוצרים שונים עליהם המכס גבוה יחסית ועלויות השילוח אינן מאפשרות לצרכנים ליהנות מחיסכון בעלויות או לפחות חיסכון משמעותי שבגינו הם יחכו מעט למשלוח במקום לרכוש את חומרי הגלם כאן בישראל מעכשיו לעכשיו. במקרים כאלה לא נרצה להזמין מחו"ל אולם כאשר זה הופך למשתלם לא מן הנמנע שצרכנים ירצו לחסוך משמעותית בעלויות שלהם.

שוק חומרי הבניין ומי בדרך כלל מזמין את החומרים מחו"ל?

לא כל החומרים הרי מיוצרים בישראל וישנם חומרים שיותר זול לייבא מחול מאשר לייצר בארץ. חומרי בניין למשל בדרך כלל משמשים אותנו לבנייה או שיפוץ הבית. איננו מדברים בהכרח על בלוקים ובטון, אנו מדברים על חלקי פרזול שונים, מרצפות, חיפויי שמש למטבח ולאזורים שונים בבית ועוד. אפילו מוצרים לשדרוג הבית כמו דלתות, פרגולות, מנעולים ומוצרים שונים אנשים בדרך כלל מעדיפים לרכוש בארץ וזה בסדר גמור. עד כה ייבוא המוצרים הללו מחו"ל היה לא משתלם אולם כעת בוריס וולפמן הרים את הכפפה והחל לייבא לישראל מוצרים מיוחדים לשדרוג הבית במחירים מוזלים. מפעלי החברה יושבים בטורקיה אולם נציג ישראלי ידבר אתכם, בעברית, ותוכלו לבצע את ההזמנות שאתם צריכים, בכמויות שאתם צריכים, עם ייבוא אישי מוזל לישראל.

Royal Innovative משנה את חוקי המשחק

מדובר בשינוי חוקי המשחק לכל דבר ועניין בשוק הייבוא הישראלי. עד כה רק קבלנים וחנויות לחומרי בניין היו מזמינות מוצרים אלו ומשווקות אותם לצרכן הישראלי אולם היום תוכלו לקנות את המוצרים ישירות מהיבואן לצרכן.

משדרגים את הבית עם מוצרים איכותיים ברמה הגבוהה ביותר במחירים של סין

רוצים פרגולה חדשה למרפסת? דלתות חדשות לבית? מוצרי פרזול שונים? פרטי דקורציה? שיש חדש למטבח? כלים סניטריים חדשים לחדר האמבטיה? כל אלו ועוד תוכלו למצוא בקטלוג המוצרים של Royal Innovative ולבצע את ההזמנה בקלות ובמהירות באתר או בטלפון, בכמויות שאתם צריכים ובמחירים מיוחדים.

היתרונות בהזמנת המוצרים מroyal innovative

  • לדבר עם נציג ישראלי בעברית שיבין בדיוק מה אנחנו רוצים.
  • משלוח מהיר בהרבה בהשוואה לסין ולמדינות אחרות בעולם.
  • מחירים נמוכים מאוד ממש כמו לקנות מסין (רק בזמני שילוח מהירים יותר).
  • לרכוש מחברה ישראלית כחול לבן הנחשבת לחברה גדולה בייבוא ושיווק מוצרים בישראל ובעולם.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה