יוזוק מלכין ושות' - משרד עו"ד מקרקעין, פינוי בינוי והתחדשות עירונית



תחום הנדל"ן נמצא בתנופה אדירה כבר מזה שנים רבות ומזמן לנו עסקאות מקרקעין שונות, כמו רכישת דירה ופרויקטים של התחדשות עירונית. הסכומים המשמעותיים של עסקאות אלו הופך אותן לכאלה המחייבות ייעוץ וליווי של משרד עורכי דין מקצועי כדוגמת יוזוק מלכין ושות' – משרד עו"ד מקרקעין

קרדיט לתמונות PIXABAY

עסקאות נדל"ן – רכישת דירה

תחום הנדל"ן נמצא במגמת עלייה מתמדת בשנים האחרונות, כשהוא מושך אליו הן זוגות צעירים והן משקיעים המעוניינים לרכוש דירה להשקעה. כך או כך, רכישת דירה בישראל מהווה את אחת העסקאות המשמעותיות ביותר שהאדם הממוצע יבצע במהלך חייו, כך שחשוב להיעזר בשירותיו של עורך דין מקרקעין מומחה. עורך דין רכישת דירה יספק לכם מעטפת ביטחון מקיפה ומלאה, הנוגעת לתחומים המשפטיים השונים הכרוכים בעסקת רכישת הדירה – מיסוי מקרקעין, תכנון ובניה, ניסוח הסכם קנייה / מכירה, דרישת פיצויים במקרה של הפרת הסכם לרכישת דירה ועוד.

מה חשוב לבדוק לפני שרוכשים דירה חדשה?

בין אם מדובר ברכישת דירה חדשה מקבלן ובין אם ברכישת דירה יד שנייה, לפני רכישת הדירה חשוב לבדוק מבעוד מועד האם קיימים ליקויי בניה בדירה. ליקויי בניה אלו כוללים תקלות ופגמים במערכות הדירה ו/או באביזרים ספציפיים בה.ככל וגיליתם ליקויים כאלו, הרי שמומלץ יהיה לבדוק עם עורך דין ליקוי בניה האם קיימת עילת תביעה ודרישת פיצויים בהתאם. במידה ומדובר ברכישת דירה חדשה מקבלן, יש לקחת בחשבון את תקופת הבדק, המגדירה את פרק הזמן הספציפי לכל ליקוי, בו הקבלן יהיה מחויב לתקן את הליקוי.

פינוי בינוי והתחדשות עירונית

המדינה שלנו אמנם נחשבת יחסית צעירה, אך ישנם אזורי מגורי שהשנים החולפות נתנו בהם את אותותיהן, כשהם נראים מוזנחים במקרה הטוב ומהווים סכנה בטיחותית במקרה הרע. תהליכי התחדשות עירונית ופינוי בינוי, נועדו לשפר ולחזק את אותם בניינים ישנים ולהביא לשיפור רמת החיים וניצול אופטימלי של הקרקע.לצד השיפור ברמת החיים של התושבים, לפרויקטים של פינוי בינוי והתחדשות עירונית קיים פוטנציאל רווח נכבד לקבלנים המבצעים את הפרויקט ובכדי לוודא שהאינטרסים שלכם נשמרים היטב, מומלץ לעבור את תהליך ההתחדשות העירונית עם עורך דין פינוי בינוי מקצועי ומנוסה בתחום.

יוזוק מלכין ושות' - עורך דין מקרקעין בראשון לציון

החשיבות של בחירת עורך דין מקרקעין בראשון לציון לעסקאות הנדל"ן השונות, מחייבת אותנו לבחור במשרד עורכי דין בעל מספר שנות ניסיון ובעל התמחות ספציפית בדיני המקרקעין. בנוסף על פרמטרים מקצועיים אלו, כדאי לקבל המלצות על משרד עורכי הדין המיועד ולקבוע פגישת ייעוץ שתעזור לכם לקבל החלטה מושכלת.במידה ואתם מחפשים עורך דין מקרקעין או עורך דין רכישת דירה בראשון לציון - משרד עו"ד יוזוק מלכין ושות', משרד בוטיק המתמחה בתחום המקרקעין, ישמח להעניק לכם ייעוץ וייצוג משפטי מקצועי בצעד החשוב בחייכם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה