יום כיף עם הילדים בדרום הארץ



החופש הגדול עוד בעיצומו ולא תמיד פשוט למצוא אטרקציות עם הילדים מחוץ לבית בשיא החום. אם אתם בכל זאת מחליטים להיות אמיצים ולעזוב את המזגן הביתי, הנה כמה הצעות ממוזגות מחוץ לבית.

קרדיט תמונה: unsplash

חדר בריחה באשקלון

חדר בריחה הוא אופציה נפלאה ומגבשת לכל המשפחה. בחדרי בריחה תוכלו להתנסות בעבודה יחד בשיתוף פעולה וללמוד עוד על עבודת צוות משפחתית. כשבוחרים חדר בריחה חשוב לשים לב לרמת החדר ולתוכן החידות בו, כדי להתאים במדויק לקבוצת המשתתפים שאתם. ישנם חדרי בריחה שמותאמים לילדים קטנים וכאלו המתאימים לנוער ולמבוגרים. בסיום חדר הבריחה תוכלו לחגוג יחד את הניצחון עם פיצה אשקלון וכוס קולה קרה.

אייג'אמפ אשדוד

פארק טרמפולינות הפך להיות אחת מן האטרקציות האהובות על ילדי ישראל בשנים האחרונות. בימי החופש הגדול הרצופים בבהייה ממושכת בחירה באטרקציה דינמית מסוג זה יכולה להיות ללא ספק הבחירה הנכונה. בפארק הטרמפולינות יש המון מתקני אקסטרים נוספים, בריכות כדורים ענקיות, אומגה ועוד. תנו לילדיכם להוציא אנרגיה ולהשתולל מחוץ לבית, אנחנו מבטיחים שגם אתם וגם הם עומדים לחזור עייפים ומרוצים.

פארק קרסו למדע

בפארק קרסו למדע הממוקם בבאר שבע תוכלו ליהנות מאטרקציה שהיא גם כיפית וגם חינוכית ומפתחת עבור ילדיכם. בפארק שפע של תערוכות מתחלפות המלמדות את הילדים בדרך חווייתית על עקרונות מדעיים שונים. במקום תמצאו המון פעילויות יצירה שבסופם תוצרים מלהיבים שהילדים יכולים לקחת הביתה. זו ההזדמנות לקיים עם ילדיכם יום מדענים צעירים ולהתלהב ביחד איתם מהניסויים ומהגילויים החדשים. את סיום הבילוי בפארק אפשר לבלות יחד בישיבה במסעדה כמו פיצה באר שבע או כל מקום אחר לבחירתכם. בזמן הארוחה תוכלו לדבר יחד על מה למדתם ולחזק את ילדיכם עם הידע החדש שצברו.

מתחם הכדורים

מתחם כדורים זו אטרקציה שקיימת בחול כבר שנים רבות והגיעה סוף סוף לישראל. מתחם כדורים הוא מקום מושלם להוצאת אנרגיה עבור הקטנטנים שלכם. במתחם  בריכות כדורים עצומות שניתן לקפוץ אליהן, לשחק איתן ולהשתולל. המקום מרופד כולו כך שזו בדיוק ההזדמנת שלכם לקפוץ, ליפול, לקום, לרוץ, להשתחרר ולפרוק אנרגיות.

משחק לייזר טאג

אם מתחשק לכם פעילות ממוזגת שהיא גם מגבשת לכל המשפחה וגם מהנה במיוחד- משחקי לייזר זו בדיוק האטרקציה שאתם מחפשים. במתחם הלייזר מקבל כל משתתף אפוד מגן ורובה. את המשחק משחקים יחד בתוך זירה, כאשר לרוב מחולקים לקבוצות או ליחידים. המשחק חוויתי במיוחד ומאפשר למידה משותפת של תחרותיות בריאה, שיתופי פעולה, ערנות ובעיקר- הנאה בלתי מתפשרת לילדים ומבוגרים כאחד. החיסרון היחיד במשחקי הלייזר הוא העובדה שילדיכם פשוט לא ירצו ללכת מהמתחם וככל הנראה יבקשו בסיום כל משחק להתחיל אחד חדש.

מוזיאון לונדע

בירת הנגב מתגלה כמקום עם שפע של אטרקציות מרתקות לילדים. מוזיאון לונדע הינו מוזיאון ייחודי וחדשני המציע תערוכות מתחלפות מעולמות תוכן שונים. המוזיאון הינו מקום ענק בעל שלוש מקומות ושפע של מיצגים חווייתיים ואטרקציות שילדיכם ישתגעו מהם. ימי אוגוסט החמים שכולנו כבר קצת משובשים הם בדיוק ההזדמנות לצאת יחד לאטרקציה מרגשת וממוזגת עבור ילדים ומבוגרים כאחד.

אטרקציה היסטורית- צריף בן גוריון

אם בא לכם ממש להשקיע בחוויה לימודית ומהנה- צריף בן גוריון פתוח לאורך כל ימות השנה. בצריף, ביתו של דויד בן גוריון ופולה אשתו, תוכלו ליהנות מחוויה היסטורית מרתקת. הצריף נשמר במדויק ומציג את חייהם הצנועים של דויד ופולה, תוכלו להיכנס למטבח, לחדר העבודה, לראות את הספרים והמכתבים השמורים ולדמיין כיצד היו נראים החיים של ראש הממשלה הראשון בבית זה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה