יועץ משכנתאות מומלץ באשקלון



נוח ונכון יותר לקחת משכנתא רק לאחר שעובדים עם ייעוץ משכנתאות אמין ואחראי

pixabay

לגור בעיר מבוקשת כמו אשקלון דורש גם משאבים ותכנון פיננסי נכון לכל מי שלוקח משכנתא. לשם כך עדי יאנצ'ר עובד עם כל מי שמתעתד לקחת משכנתא כדי להבטיח שמסלולי ההחזר יהיו הטובים והכדאיים ביותר לו ולא רק לבנק. יש לשבת עם יועץ משכנתאות מומלץ באשקלון כדי להבין היטב על מה חותמים ומהן האפשרויות שעומדות בפניכם. זה מחייב תכנון פיננסי מדוקדק יותר וראייה לעתיד ולכן יועץ המשכנתאות שלכם עובד אתם על המיפוי של המשאבים שלכם בהווה ובעתיד.

שינויים כלכליים מחייבים היערכות

ידוע שבנק מרוויח הרבה על כל משכנתא שהוא נותן גם משום שזהו עסק שאמור להרוויח אבל גם כדי להבטיח את עצמו מפני סיכונים. הרי משכנתא לוקחים לטווח ארוך כל כך שהכל יכול להיות הן בכלכלה המקומית והעולמית והן במצבו האישי של הלווה. משום כך יש לתכנן היטב כל לקיחת משכנתא כדי להבטיח את עצמכם מפני תשלומים מופרזים שיקשו עליכם את ההחזר.

כשאתם יושבים עם יועצי חברת אלפא משכנתאות אתם מקבלים את התמונה כולה ומתחילים להבין ממה מורכבת משכנתא, מה מניע את הבנק להציע לכם דווקא לוח חישוב החזרים זה או אחר ומהן ההשלכות של בחירה במסלול צמוד מדד או ריבית או מט"ח. גם אם לא הבנתם במונחים כלכליים ופיננסיים לפני כן אתם יכולים לגלות שאפשר להבין ואפילו לקחת כמה צעדים נבונים יותר לחיסכון משמעותי בהחזרי המשכנתא אם יושבים עליה עם יועץ משכנתאות מומלץ באשקלון.

למה החיסכון משמעותי?

בחישוב לעשרות השנים שבהן תחזירו את ההלוואה הגדולה ביותר שתיקחו אי פעם בחיים שלכם, אתם תגלו שהבנק נותן לכם אותה בתוספת עשרות אלפי שקלים לסכום הקרן. הקרן היא הסכום הבסיסי שאותו אתם צריכים כדי לקנות דירה. עליה יש להוסיף סכומים שתשלמו כמו עמלות, ריביות, הצמדות מדד ועוד. שלא לדבר על ביטוח חיים שתחויבו לעשות. את כל זה צריך להוסיף למחיר הקרן ולהתחיל לחשב את ההחזרים שלכם. עדי יאנצ'ר יושב אתכם על החישובים ומסייע לכם להתוות מסלול החזרים נוח יותר שישרת גם אתכם ויפחית מאוד את העלויות של המשכנתא.

תכנון פיננסי אישי

כשלוקחים משכנתא אחד החששות הגדולים ביותר הוא מה יקרה בעתיד והאם ההחזרים יקטנו או יגדלו. זה נובע מעליית המדד או מהצמדות שונות למדדים שמשתנים בהתאם לכלכלה העולמית ולהחלטות של בנק ישראל. זה נראה אולי יותר מדי לנסות להבין אבל בישיבה עם יועץ משכנתאות מומלץ באשקלון תוכלו לדעת כל מה שצריך על המשכנתא שלכם ועל הסיכויים שההחזרים יגדלו בגלל סיבות שונות. זה לא מסובך בסופו של דבר אבל כאן מחייב אתכם להתחיל לנהל את הצעדים הפיננסיים שלכם בצורה יותר מושכלת ולקחת בחשבון גם חיסכון והתייעלות אישית.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה