יופי של טיול - איך להיראות יפה ומטופחת גם כשאת יוצאת לטיול



בין אם את יוצאת לטיול שטח, לקמפינג או סתם ליום שלם בחיק הטבע - זו ממש לא סיבה לוותר על מראה מטופח ורענן. ולא, אנחנו לא בעניין של שכבות מייק אפ ואודם צעקני, אלא בפירוש בטיפוח ואיפור שמתאים לשטח, תרתי משמע. הכתבה תציג את הנושא וטיפים לאיפור בטיולים.

Unsplash

איך תתאפרי בטיול?

כאשר נשים יוצאות לטיולי פנויים פנויות או טיולי שטח עם החבר'ה הן רוצות להיראות מטופחות ומאופרות בקלילות ובאופן טבעי. ישנן נשים שמתאפרות על מנת להסתיר פיגמנטציה או פצעים וחלקן עושות זאת מתוך הרגל, אך המשותף לכולן הוא המראה המטופח. כשמדובר על הסתרת כתמים, נפיחות מתחת לעיניים או טשטוש פצעים מומלץ להתאפר עם קונסילר או מייק אפ שלא יימרח על הפנים בעת הזעה, דהיינו עם חומרים עמידים למים. את האודם רצוי לבחור עם חומר נגד קרינת השמש. האודם צריך להדגיש את השפתיים אך לא באופן צעקני. הכי חשוב הוא לקחת את ערכת האיפור על מנת לחדש אותו מדי פעם. כדי לשמור על רעננות הקפידי למרוח קרם לחות לפני האיפור גם הוא עם חומרים נגד קרינת השמש. אחד הטיפים המוצלחים הוא למרוח קרם לחות 5 דקות לפני שמורחים מייק אפ על הפנים.

 

הכי חשוב הוא הבסיס

על מנת שעור פנייך ייראה חלק והאיפור יהיה עמיד גם בזמן זיעה ולאורך יום הטיול, ההמלצה היא למרוח בסיס פריימר בהתאם לסוג עור הפנים. כלומר, פריימר לעור שומני, רגיל או יבש. כך תעניקי לפניך ברק והאיפור לא יימרח על כל פניך. לאחר מריחת הפריימר תוכלי למרוח את המייק אפ המתאים לגוון עורך ולטשטש את הגבולות שלו באזור הצוואר וסנטר. רק אז תוכלי למרוח סומק בגוון עדין כי גם ככה בוודאי תהיה סמוקה מהמאמץ בטיול. חשוב להדגיש את עצמות הלחיים לכיוון העיניים ולעשות זאת בעדינות רבה. לאחר הטיול הקפידי לנקות את המברשות וספוג המייק אפ עם סבון כדי שיהיו נקיים מאבק ואיפור ישן על מנת שתוכלי להמשיך ולהשתמש בהם.

 

איפור העיניים לקראת הטיול

גם בזמן הטיול העיניים שלך צריכות להיראות מוארות ויפות. אם את נוהגת להשתמש בצלליות ורוצה להאיר את עינייך מרחי גם הצללה על החלקים הקרובים לחוטמך. זהו אזור שההצללה בו תחמיא לכל סוג עור פנים. לנשים בעלות עיניים קטנות מומלץ להבליט עם צללית בהירה ולבעלות עיניים גדולות תתאים יותר צללית כהה. כדי להדגיש את העיניים השתמשי באייליינר וצבעי את החלק העליון בקו העין מהחוץ פנימה. במידה ואת נוהגת לצבוע את הגבות, תוכלי להמשיך גם בטיול להדגיש אותן באמצעות עיפרון התואם לצבע שלהן אך לא באופן מוגזם. לתיק האיפור הוסיפי מברשת קטנה כדי שתוכלי לסרק אותן בצורה מחמיאה.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה