ייבוש מתחת לרצפה באמצעות מכונת ייבוש מקצועית - OmegaDry



מהו ייבוש מתחת לרצפה ומתי אנו נזדקק לו? ייבוש מתחת לרצפה נדרש כאשר ישנו חשד שהרצפה רטובה מבפנים. רטיבות כזו מייצרת, בדרך כלל, בלטות מתנפחות וריח רע של עובש מכיוון מטה. אם אתם חושדים שהרצפה שלכם רטובה מבפנים, זו בעיה גדולה משום שהם לא צפויים להתייבש. אין להם חשיפה לשמש או למקור ייבוש אחר ולכן הם צפויים להפוך לטחב ולעובש ולגרום לחוסר יציבות של המבנה כולו. אז מה עושים כאשר עולה חשד לרטיבות פנימית של הרצפה?

omegadry

בדיקת דגימת מצע הרצפה במעבדה

הדבר הראשון שנציגי חברת ייבוש תת רצפתי עושים למען הלקוח שלהם הוא לקיחת דגימה מהרצפה לשם בדיקה במעבדה. מדובר במצע של הרצפה, שעשוי חול או סומסום (חצץ). בכל דירה מדובר במצע אחר. במידה והמצע שלכם הוא מצע חול, נדרשת רמת רטיבות של 6% ומעלה כדי להסיק שהרצפה רטובה מבפנים. במידה ומדובר במצע חצץ, נדרשת רמת רטיבות של 3% ומעלה כדי להסיק שהרצפה רטובה מבפנים. בדיקה זו נעשית במעבדה מקצועית לפני יישום ייבוש מתחת לרצפה בבית הלקוח.

הכנת הדירה לייבוש פנים רצפתי

ההכנה נעשית באמצעות קידוח חרירים של 1 צול, 5 ס"מ, ברצפה והטמעת צינורות הייבוש שמחוברים למכונה ייעודית. בחיבור לרצפה, יחוברו גם סרטי הדבקה סופגים למניעת בריחת מים כלפי מעלה שלא דרך צינורות הייבוש. לאחר שכל התשתית כבר הוכנה, ניתן יהיה להפעיל את מערך הייבוש.

יישום הייבוש בפועל

כעת, מפעילים את מכונת הייבוש והתהליך של ייבוש מתחת לרצפה מתחיל. במהלכו, המים צפויים להתאדות או לעלות כלפי מעלה לכיוון הצינורות וסרטי ההדבקה שמעגנים אותם. בתום הייבוש מתקבלת רצפה נקייה ממים פנימיים ומוכנה לשימוש בטוח כבעבר.

השארת סביבת ייבוש נקייה ומוכנה להתנהלות

לאחר תום פרויקט ייבוש מתחת לרצפה, ניתן יהיה לסגור את פתחי הייבוש ולהכין את הרצפה שלכם לדריכה ולהתנהלות בטוחה, בפעם ללא הרטיבות הפנימית.

OmegaDry – ייבוש תת רצפתי וייבוש מבנים לבתים ומוסדות

בחברת OmegaDry ייבוש תת רצפתי וייבוש מבנים יישמו עבורכם פרויקטי ייבוש על פי התאמה. הם יתבססו על בדיקות מעבדה שיקבעו את רמת הרטיבות ברצפה שלכם ועל פיהן ניתן יהיה ליישם פרויקט ייבוש מתחת לרצפה ייעודי למבנה שלכם.

למידע נוסף אודות ייבוש תת רצפתי www.omegadry.co.il

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה