ייעוץ משכנתאות אישי ומקצועי – כי משכנתא זה לא משחק



אנחנו לא יודעים מה אתכם, אבל מהצד שלנו נדמה כי משכנתא היא מהלך גדול למדי, מהלך שמרבית אזרחי ישראל חייבים לבצע בשלב זה או אחר בחיים. לא רק שמדובר במהלך פיננסי גדול, אצל רובינו מדובר בעסקה הגדולה ביותר שנעשה בחיים, וזה אומר לא מעט. כשמסתכלים על הדברים כפי שהם באמת, מבינים שייעוץ משכנתאות זה המובן מאליו, הדרך הברורה והיחידה לצעוד בה.

קרדיט תמונה PIXABAY

כמו שלא תלכו להליך רפואי גדול מבלי להתייעץ עם רופא מומחה, כך לא תיגשו להשקעה הגדולה ביותר שלכם בלי להישען על תמיכתם של מומחים ובעלי מקצוע. ייעוץ לצרכי משכנתא הוא ייעוץ המותאם באופן אישי, ולא איזה כפתור שנותן ייעוץ בצורה אוטומטית. כשעובדים אחד על אחד עם מומחה שמייעץ לכם על המשכנתא, ניתן להבין באופן בהיר לגמרי את התנאים האידיאלים עבורכם, ולצאת לציד אחר המשכנתא המושלמת והמדויקת ביותר עבורכם.

מהלך של ייעוץ משכנתאות:

ייעוץ משכנתאות מקצועי ואישי בנוי ממספר שלבים:

  1. הבנת התקציב – התקציב שלכם הוא ההון העצמי שלכם אל מול גובה המשכנתא שתוכלו לקבל, וזאת על בסיס הידע הרב והניסיון העשיר של יועץ המשכנתאות שלכם. תתפלאו לגלות מה וכמה אפשר להוציא מההון שלכם כשעובדים איתו נכון. יועצי המשכנתאות מכירים את כל האפשרויות בכל הבנקים בשוק, ויוכלו להבהיר עבורכם את מה שנגיש לכם, ואת מה שלא, ולהדגיש מה האפשרות העדיפה כלכלית, ואישית.
  2. תפירה אישית – לעיתים קרובות יועץ המשכנתא המנוסה יידע לומר לכם כיצד לנהוג ומה לעשות כדי להוציא יותר ממה שהייתם יכולים בלעדיו. טריקים שנולדו מתוך היכרות עמוקה עם רזי המקצוע, שנים של עבודה בפיננסים, והמוני תיקים של לוקחי משכנתאות, מאפשרים לידע רב להצטבר, ולפתרונות יצירתיים לעלות על פני השטח, לבחירה באופי חיפוש ההלוואה שלכם.
  3. בניית התיק – איסוף כל המסמכים החיוניים לצורך הגשת הבקשה למשכנתא, ויש הרבה כאלו. מתעודות הזהות שלכם, דרך תלושי משכורת של עובדים שכירים או הצהרת רואה החשבון (אצל עצמאים), ועד תדפיסים מהבנק בו אתם מנהלים חשבון, הרשימה ארוכה, ואתם תקבלו אותה בצורה מסודרת, ותמלאו אותה בצורה מסודרת גם כן.

שלב אחרון – מוצאים את המשכנתא

משכנתא זה לא רק מספרים, אלא הרבה משא ומתן. אם יש מקצוע כה מבוקש כמו ייעוץ משכנתאות, אפשר להבין שהתחום הזה מורכב יותר ממה שהוא נראה. קשרים, רעיונות ומחשבה מחוץ לקופסא, משחק עם המספרים והבנת המצב מפרספקטיבה רחבה, כל אלו ועוד מאפשרים לפתוח דלתות ולהשיג לכם משכנתא שתתאים לכם גם ברמת גודל הנכס, וגם ברמת אופי ההחזרים.

ייעוץ משכנתאות אישי הוא תהליך עמוק ומפורט, הדורש סבלנות, אמון, ורצון אמיתי במציאת המשכנתא הנכונה. אם אתם מוכנים לעשות את הצעד הכלכלי הגדול והחשוב הזה, שישנה לכם את המצב הכלכלי המשפחתי, גשו ליועץ המשכנתאות שלכם בהקדם, והתחילו במסע לדירה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה