ימי כיף לחברות: הפעילויות הטובות ביותר לעובדים



אם אתם מחפשים רעיונות חדשים ומקוריים לתכנון ימי כיף לחברות, הנה כמה פעילויות מהנות שמגבירות את המוטיבציה אצל העובדים, כולל הסיבות להקפיד קיום ימי כיף ומשחקים יצירתיים שמעודדים עובדים לחשוב ולתפקד טוב יותר במקום העבודה, מנקודת מבט של שיתוף פעולה.

יחצ

גלגל המזל

סיבוב גלגל המזל שמעניק פרסים לעובדים ראויים במסגרת ימי כיף לחברות, יכול להגביר את המוטיבציה של העובדים לתפקד טוב יותר. ביקורות על פרודוקטיביות וביקורות איכות פנימיות מאפשרות הכרה ביכולות העובדים ומינוי אנשים חדשים לתפקידים שונים, המבוססים על מערכת שכבתית.

העובדים מקבלים את ההזדמנות לסובב את גלגל המזל ומקבלים פרסים שונים כמו לצאת מהעבודה שעה מוקדם, לאכול ארוחת צהריים על חשבון העבודה, או בקבוק יין שהם יכולים לקחת הבייתה, ועוד תגמולים קטנים יותר. הרעיון הוא שכשמעודדים את כל העובדים לסובב את הגלגל, המורל של כולם משתפר באווירת הצחוקים וההנאה מהפרסים.

תגמול לעובדים מצטיינים

לפני תכנון ימי כיף לחברות, אפשר להמריץ את העובדים לעשות כמיטב יכולתם במסגרת תפקידם, ולהכריז על פרסים שיחולקו ביום הכיף. ברוב המקרים, הכרזה זו גורמת לעובדים להתרגשות והתלהבות לבצע את תפקידם בשמחה ובגישה חיובית. כשמכניסים משחקים למשוואה זו, אפשר להגביר עוד יותר את המורל והמוטיבציה.

אתם יכולים להכריז על תחרות, ולתגמל בפרסים את העובדים שהשיגו את יעדי הפעילות שלהם, או שהם מקבלים פרסים שווים במיוחד כשהם עושים משהו יוצא דופן. בסוף התחרות, מי שיש לו הכי הרבה פרסים, זוכה בתחרות, כך שלעובדים יש מוטיבציה לעשות קצת יותר על מנת לנצח.

הגרלת פרסים שהעובדים מחכים להם

פרסי כרטיסי הגרלות שימושיים במיוחד בתכנון ימי כיף לחברות, מכיוון שהם מהנים ותכליתיים, ומאפשרים לכם להיות יצירתיים עם המשחקים בהם אתם משתמשים. לדוגמא, אתם יכולים לחשוב על פרסים שאתם יודעים שהעובדים שלכם מקווים לקבל, ולעודד אותם להשתתף במשחקים במהלך היום, כדי להגביר את סיכוייהם לזכות בהם.

התמריץ הזה פועל על ידי בחירת עובדים שונים, לאורך כל היום, להשתתפות במשחקים, והעובד המנצח בוחר משהו ממבחר הפרסים. התנהלות זו יוצרת באז אמיתי במשך היום, ומעודדת את כל העובדים להשתתף במשחקים הקבוצתיים ובכך להגביר את תחושת השייכות והחיבור למקום העבודה ולעובדים.

העמקת הקשרים עם משחקי בינגו מיוחדים

ניתן ליצור משחקים ידועים במסגרת ימי כיף לחברות, כך שיתאימו לדינמיקה של החברה. התנהלות זו מאפשרת לעובדים לקשר באופן אוטומטי את המשרד עם פעילויות שיש בהן קונוטציות מהנות.

כך, למשל, ניתן לשחק בינגו מוקד טלפוני, בגרסה חדשה למשחק הידוע, שמתחילה בכך שכל עובד מקבל כרטיס עם מספר פעולות שהוא צריך לבצע, כמו "לדבר עם יוסי על לוח הזמנים לשבוע הקרוב" או "לדבר עם חמישה עובדים על יעדי המכירות", וכן הלאה. הקבוצה שביצעה יותר משימות בהכי פחות זמן, מנצחת.

התנהלות זו גורמת לכולם לרצות לתקשר ביניהם ולחתור בהתלהבות לקראת הניצחון, וכמובן שהם צריכים לצעוק 'בינגו!' כשהם מגיעים אל המטרה.

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה