יעדים בטוחים בחו"ל לחופשה בדצמבר



למרות אזהרות המסע האחרונות שפורסמו עבור מדינות רבות, כגון בריטניה, צרפת וגרמניה, מצאנו לכם מספר יעדים המציעים גם טיסות ישירות וגם פעילויות מהנות במהלך חודש דצמבר.

קרדיט לתמונה Freepik

1. קפריסין

ישראלים בחופשות ביניים יכולים למצוא נחמה בקפריסין, מדינה שכנה יפהפייה השומרת על עמדה פרו-ישראלית. עם טיסות יומיות שאורכות 40 דקות קצרות, זהו מקום מושלם לטיול קצר. האקלים שלה דומה לאקלים של ישראל והוא אידיאלי עבור אלה הרגישים לקור.

אל תפספסו את חוויות חג המולד הקפריסאיות הייחודיות הזמינות כעת בקפריסין. שישה כפרים קפריסאים אותנטיים הממוקמים ברחבי האי מארחים חגיגות חג מולד שונות ושווקים מורכבים. שווקים וכפרים אלה מציעים מגוון פעילויות תרבות, מוצרים ומלאכות מקומיות, תענוגות קולינריים, פעילויות בחיק הטבע וסדנאות יצירה. בנוסף, תוכלו לסייר במספר רב של מסעדות ובתי מלון המציעים תפריטי חג מעוררי תיאבון ועוד.

2. פראג, צ'כיה

צ'כיה היא מזה זמן רב תומכת נלהבת של ישראל, וסנטימנט פרו-ישראלי זה מחלחל לאווירה בפראג. מי שנהנה ממזג האוויר החורפי יוקסם מהמראה של פראג, שכעת דומה לאגדה מושלגת. 

אל תפספסו את שווקי חג המולד הקסומים בסגנון הבארוק, את מצודת פראג, שנראית קסומה עוד יותר עם מעט שלג, ואת הגשרים הציוריים החוצים את נהר הוולטאבה ומחברים בין העיר העתיקה לעיירה הקטנה. אם אתם רוצים להתחמם, בפראג יש שפע של מוזיאונים מיוחדים להציע, בעוד חובבי הקניות יהיו מרוצים בקניון פלדיום, הממוקם בנוחות בכיכר הרפובליקה בלב העיר.

3. טביליסי, גיאורגיה

כבר שנים שגיאורגיה היא מדינה שתומכת בישראל, וממשלתה ואזרחיה נותרו פרו-ישראלים. טביליסי מציעה סביבה אידיאלית לסוף שבוע חורפי, עם תערובת של ישן וחדש, תרבות עשירה, אנשים חמים ואוכל טעים במחיר סביר.

טביליסי מתגאה במספר אטרקציות שחובה לבקר בהן, לרבות רובע אבנותובאני (Abanothubani) ההיסטורי עם מרחצאות המעיינות החמים, הסמטאות המתפתלות והמבנים הייחודיים עם מרפסות העץ. בנוסף, העיר היא ביתם של ברי יין ובתי קפה רבים, מה שהופך אותה ליעד אידיאלי עבור פודיז. המבקרים צריכים גם לפנות זמן כדי לחקור את שדרת רוסתוולי המרשימה.

4. קרקוב, פולין

פולין נחשבת לתומכת בישראל בעתות מלחמה, וריכוזה הנמוך בקבוצות מהגרים בהשוואה לאלה שבמערב אירופה מסייע בשמירה על הביטחון. טיסות ישירות לוורשה ולקרקוב מקשרות את המבקרים לשווקי חג המולד המשוכללים שלהם.

קרקוב מתגאה באחד השווקי כריסמס הגדולים באירופה. יתר על כן, רחובות העיר העתיקה של ורשה, במיוחד רחובות קרקובסקי פשדמיישצ'ה (Krakowskie Przedmieście) ונובי שוויאט (Nowy Świat), מעוטרים בקישוטים מדהימים. בנוסף, העיר העתיקה המעודנת של קרקוב מעוטרת באופן דומה.

5. בודפשט, הונגריה

הונגריה תומכת בישראל בשנים האחרונות, כולל במלחמה הנוכחית, והישראלים יכולים לחוות אווירה ידידותית בבודפשט. בנוסף, מדינה זו מציעה לינה במחירים סבירים אך מפוארים, במיוחד בעונת החורף וטיסות ישירות מישראל.

לגלות את בודפשט בחורף זו חוויה מרגשת. עיר הבירה ההונגרית מתגאה במרחצאות התרמיים שלה, ועם מים מינרליים הזורמים מתחת לעיר, ומגיעים לטמפרטורות של עד 80 מעלות, היא ללא ספק גן עדן לאוהבי המעיינות החמים. יתר על כן, הסצנה הקולינרית של העיר היא תענוג לחובבי האוכל, ומציעה שילוב של מאכלים מסורתיים לצד מסעדות, בתי קפה וברים מודרניים.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה