יער הפרא - מזון וציוד לבעלי חיים



אצל הרבה מאוד אנשים, חיות מחמד תופסות חלק גדול מאוד בלב. כל מי שמגדל כלב, חתול, דגים, אוגר או שפן למשל, יכול לספר על האהבה העצומה שהחיות הללו מקבלות ונותנות בחזרה. חיות מחמד הופכות לחלק נוסף מהמשפחה ואנחנו רוצים לספק להן את המיטב. עם הציוד המגוון שתוכלו למצוא אצל יער הפרא, תוכלו לגדל את חיית המחמד שלכם בתנאים הכי טובים שיש.

קרדיט תמונה: PIXABAY

גידול בעלי חיים

עבור הרבה מאוד אנשים, בעלי חיים הם יותר מסתם חיות. מי שמגדל חיית מחמד יודע איזה קשר חזק נוצר עם החיה שלכם, קשר של אהבה ללא תנאים. גידול של בעל חיים שונה מגידול של אדם. כל בעל חיים, וזה לא משנה איזה חיית מחמד יש לכם, צריך תנאים מסוימים על מנת לגדול, להתפתח ולשהות בסביבה שמתאימה לו. גם בעלי חיים מבויתים עדיין זקוקים לתנאים מסוימים ששונים מהתנאים שאנחנו צורכים. אם אתם מגדלים חתול למשל, מזון לחתולים יהיה שונה מהמזון שבני האדם צורכים. מערכת העיכול של החתול עובדת בצורה שונה והחתול עצמו זקוק לערכים תזונתיים שונים מהערכים התזונתיים שהאדם זקוק להם. הדבר בא לידי ביטוי גם מבחינת הרגלי השינה של כל בעל חיים, הרגלי הטיפוח והאסתטיקה שלו, הדרכים בן ניתן לטפל בו ועוד.

מזון

הדבר הבסיסי ביותר שיש לדאוג אליו מבחינת בעל החיים שלכם הוא מזון מתאים. תזונה היא דבר כל כך בסיסי אצל כל יצור חי, עד כדי כך שאי הקפדה על תזונה נכונה יכולה להוביל לבעיות בריאותיות שונות וחמורות. תזונה של בעלי חיים, בין אם מדובר על אוכל לחתולים או אוכל לדגים, מתחשבת בבעל החיים הניזון, באופן ספציפי. התזונה הזאת מורכבת במיוחד על מנת לענות על הדרישות והצרכים השונים שלו. מזון של בעלי חיים מורכב מחומרים שקלים לעיכול מבחינת בעל החיים הספציפי, וכלים גם ללעיסה ולפירוק של המזון בצריכה הראשונית שלו, דרך הפה. בנוסף, המזון בנוי בצורה כזאת שמנה מהמזון תאפשר לבעל החיים לצרוך את החלבונים, הפחמימות, השומנים, המינרלים והויטמינים שהוא זקוק להם. אוכל לכלבים או חטיפים לכלבים, יותאמו באופן ספציפי לכלב, כשמזון לבעל חיים אחר יותאם אליו.

היגיינה טיפוח

מכיוון שחיית המחמד שלכם לא נמצאת בשטח, אלא בסביבה הביתית שלכם, חשוב לדאוג להיגיינה ולטיפוח שלה. זה גם יאפשר לכם להנות מבעל חיים שאינו מלוכלך או מסריח, אך גם יאפשר לחיית המחמד שלכם להקטין את הסיכוי שלה לפיתוח זיהומים שונים, שיכולים להיווצר בתנאים מסוימים כתוצאה מלכלוך או מחוסר היגיינה. שמפו לכלבים לדוגמא, מאפשר לכם לרחוץ את הכלב שלכם בצורה מדויקת. השמפו יקנה ריח טוב לכלב ויסיר ממנו לכלוכים שונים שנדבקים לפרווה שלו. מקלחת של כלב שונה ממקלחת של בן אדם. בעוד שאנחנו מתקלחים לפחות פעם אחת ביום בדרך כלל, אצל כלבים זה שונה, כך שיש להבין מהי שגרת המקלחת של הכלב מבעוד מועד.

בריאות

אם כואב לנו הראש אנחנו לוקחים אקמול, ואם יש בעיה גדולה יותר מכך אנחנו נפנה אל הרופא. כשמדובר בבעלי חיים, אנחנו צריכים להבין שהם עשויים להיות חשופים לבעיות בריאותיות אחרות. אמפולה לכלבים למשל היא מוצר שמאפשר מניעה של קרציות ופשפשים, שאוהבות לתקוף את עור הכלב. במצבים חמורים יותר, יהיה על בעל חיית המחמד לקחת אותה אל הוטרינר.

אביזרים שונים

קיים עוד הרבה ציוד לכלבים, לחתולים ולשאר חיות המחמד. בעלי חיים שלא ישנים על המיטה של הבעלים שלהם, זקוקים למקום מותאם לשינה. מיטות לכלבים, מיטות לחתולים או כלובים לאוגרים למשל, מאפשרים לינה בתנאים אופטימליים בסביבה הביתית. עצמות לכלבים או כדורי צמר לחתולים מאפשרים להם פנאי ומשחק. רצועות לבעלי החיים, כמו רצועות לכלבים, חשובות מאוד כשאתם יוצאים עם חיית המחמד שלכם אל מחוץ לבית.

הכל במקום אחד

גידול חיית מחמד היא לא משימה פשוטה. כדי לאפשר לחיית המחמד לגדול בצורה טובה ושמחה, ללא בעיות בריאותיות או גופניות, צריך לתת לחיית המחמד הרבה תשומת לב, בין היתר באמצעות ציוד איכותי שיאפשר לכם להבטיח זאת. אם אתם מחפשים ציוד איכותי במקום אחד, תוכלו לחפש ציוד לבעל החיים שלכם אצל יער הפרא , המציע מבחר של מוצרים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה