יפה לכם עץ - להתחדש עם פרקט יוקרתי בכל הבית



הפרקט נודע בכל העולם בשל העיצוב, היוקרה והאיכות שהוא מביא לבית, למרות שבהתחלה ייצרו את שיטת הריצוף בעץ על מנת לבודד חום, וזאת כדי לשמור על רמת טמפרטורה חמימה ונעימה בחללי הבית באזורי אקלים קרים כמו באירופה ובצפון אמריקה. כיום, פרקט מסמל איכות חיים ויוקרה בבית בהם הוא מרוצף, ויש לו המון אוהדים נלהבים שחוסכים לא מעט כסף כדי לרצף לפחות את הסלון וחדרי השינה בפרקט יפהפה וחלק.

קרדיט תמונה: FREEPIK

מעוניינים להגשים עוד חלום קטן ולרצף את הבית בפרקט? הגעתם למקום הנכון. כאן תוכלו לקבל המון מידע בנוגע לרכישת פרקטים והרכבתם – אילו חנויות פרקטים הרצליה יש, כיצד להרכיב אותו בצורה נכונה, כיצד שומרים על פרקט לאורך זמן וכמובן מחירון פרקטים מלא. חשוב מאוד לברר אם החנות המספקת לכם את האריחים גם מספקת שירותי הרכבה והתקנה, והאם המחיר יכול להיות במבצע או כלול במחיר הפרקטים.

ממה עשוי הפרקט?

בגדול, פרקט זה אריחי עץ מגולף ומעוצב במיוחד לצורך ריצוף חללים פנימיים – בבית ובמשרדים. תחילה, תצטרכו לפנות אל החברה המספקת את הפרקטים ולשאול אותה בנוגע אל מחירון פרקטים. באתר זה תוכלו לקבל רשימה עדכנית של חנויות המוכרות ומספקות שירותי פרקטים הרצליה שיספקו לכם שירות מלא ומקצועי.

סוגי פרקטים נפוצים הם פרקט הלמינציה, הכוללים אריחי פלסטיק ועליהם שכבה דקה של עץ, והם הפשוטים ביותר. לעומתם, הפרקטים הסטנדרטיים הינם עשויים מעץ מלא, וניתן להשיג אותם מעצים כמו עצי אלון, אגוז, מייפל, דובדבן, מהגוני ועוד.

כמה התענוג יעלה לכם

אחרי שמצאתם חנות פרקטים הרצליה, תתעכבו על סוג הפרקט וכמובן מה המחיר שלו לפי מחורן פרקטים.  הסוג של הפרקט מאוד משפיע על המחיר ואופן השמירה שלו. אריחי פרקט שעשויים מעץ מלא בעל שלוש שעבות יעלו הרבה יותר מפרקט הלמינציה, שמחירה נע בסביבות 100 ₪ למטר רבוע, ויכול להתחיל ממחיר של 200 ₪ למטר רבוע. הדגמים הפשוטים שייכים לעצי אלון, ואילו הדגמים היוקרתיים יותר כמו גואטובה או גושני קמפס יכולים גם להגיע אף ל400 ₪ למטר רבוע ויותר!

סוג לחוד, הרכבה לחוד

מלבד בחירת הסוג, שמשפיע על המחיר מתוך מחירון פרקטים, תצטרכו להוציא סכום גם להרכבה של האריחים. תצטרכו להזמין קבלן התקנה בכוחות עצמכם עצמאית או דרך החנות המספקת לכם את אריחי הפרקט. המחיר כמובן תלוי במורכבות של המלאכה ובגודל השטח אותו יש לרצף, האם יהיה צורך לבצע תיקונים ויישור של מרצפות ועוד כל מני עניינים שיש לתת עליהם את הדעת.

בדרך כלל המתקין גובה מחיר לפי מטר מרובע. לצורך העניין, התקנה ישירה על גבי הרצפה ללא הדבקה עשויה להתחיל בסביבות 30 ₪ , בעוד שהתקנה על גבי ספוג תעלה לכם יותר, בסביבות 50 ₪ למטר רבוע ואם יש עבודות קדם שיש לבצע כמו להסיר שטיח מקיר אל קיר זה עשוי לעלות אף יותר.

מעוניינים לשפר את איכות החיים שלכם? לחיות בישראל ולהרגיש כמו באמריקה? לברר בנוגע אל מחירון פרקטים? זה הזמן לרכוש פרקטים איכותיים מחנויות ומרשות כאן דרך האתר שלנו!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה