הדרום מתעורר ולא מאזעקות



משנה לשנה ולמרות המצב משפחות רבות בוחרות לקבוע את ביתם בדרום והפעם... אשקלון כמדד. חושבים על לעבור – כל הפרטים בכתבה

shutterstock

גם בתקופה הנוכחית בה יש התעוררות בדרום הארץ ואנחנו שומעים לצערנו על שיגורים של רקטות לדרום וצבע אדום בערים הקרובות לרצועת עזה, לא מעט משפחות בוחרות לעבור דווקא לאשקלון ולאזור שלה. וכשעוברים דירה צריך שירותי הובלה של תכולת הדירה, כך שכשעוברים דירה לאשקלון או לסביבה סביר להניח שמחפשים חברות הובלות באשקלון אשר מספקות שירותי הובלה לעיר ולסביבתה הקרובה.

דווקא עכשיו- לעבור לאשקלון:

המצב הבטחוני אף פעם לא יציב במיוחד והוא משתנה מתקופה לתקופה ומאזור לאזור כך שזו לא אמורה להיות ההחלטה העיקרית אם לעבור או לא לעבור להתגורר באשקלון. ישנן כל כך הרבה סיבות לעבור לגור דווקא באשקלון ובסביבתה- חוף ים מטופח למדי עם טיילת מקסימה ופעילה, מחירי דירות נמוכים יחסית המתאימים לקניית דירה ראשונה לזוגות טריים או דירה גדולה ומרווחת למשפחות, אזורי תעשייה גדולים ופעילים המספקים עבודה ושירותים נחוצים לתושבים. אם אתם לא רוצים לעבור לגור בעיר האזור של אשקלון מציע לא מעט יישובים, מושבים ואף קיבוצים שקולטים משפחות צעירות וחדשות שיכולות ליישב את אחד האזורים הכי יפים בארץ (לא שתשמעו אותנו אומרים על אזור בארץ שהוא לא יפה כי אין כזה מבחינתנו!)

אז כמו שאתם רואים יש כל כך הרבה סיבות לעבור לגור באשקלון או מסביב לעיר ולכן צריך להתחיל לחפש שירותי הובלות לאשקלון ולהתחיל לארוז את הבית.

בשלב הראשון כדאי שתחליטו מה אתם לוקחים אתכם לפי רשימה מסודרת. מה שאתם מחליטים לא לקחת אתכם תחליטו מראש אם אתם מוכרים או מוסרים או תורמים. כדאי שלא תתקעו ביום האחרון של המעבר עם פריטים או מוצרים או רהיטים שאתם לא מתכוונים לקחת אתכם ולכן את כל המכירה של הציוד והתרומה של הציוד תעשו לפני המעבר.

לאחר שהחלטתם מה אתם לוקחים אתכם כדאי שתחלקו את הפריטים לשתי רשימות- הפריטים שאתם יכולים לארוז לבדכם ורצוי שתעשו זאת- פרטים אישיים כמו בגדים וצעצועים וכל מה שעוד אישי שלכם ולא תרצו שאנשים זרים ייגעו בזה או יחטטו בזה. את מה שאחרים יכולים לארוז כמו רהיטים ומכשירי חשמל וכדומה אתם יכולים לעדכן את חברת ההובלות שתצטרכו שירותי אריזה וגם לעדכן אותם להביא חומרי אריזה ואילו מוצרים ופריטים אתם מבקשים מהם לארוז עבורכם.

סוף מעשה במחשבה תחילה

בשלב השני כדאי שתעדכנו את חברת ההובלות אילו מוצרים יש לכם שדורשים פירוק והרכבה במידה והחלטתם לשכור את שירותי החברה גם לכך. אם צריך לפרק את המיטה או להעביר אותה ככה, אם הספה עוברת בפעם אחת או שצריך גם אותה להרכיב ולפרק וכמובן אם יש לכם מוצרי חשמל או מוצרים שדורשים טיפול מיוחד ואריזה מיוחדת חשוב שחברת ההובלות תדע זאת מראש. העבירו להם את כל המידע הרלוונטי- אם יש מעלית בבניין או אין מעלית בבניין, אם יש רק מדרגות בכניסה או גם מעבר לעגלה לנשיאת רהיטים גדולים, ואם דרוש יותר ממוביל אחד. כל הפרטים האלה יקלו על המובילים ויזרזו את ההובלה עצמה.

בשלב השלישי התכוננו ליום המעבר עצמו- וזה אומר קודם כל להרגיע את עצמכם מראש ולהתכונן ליום ארוך ומתיש גם אם לא אתם אלה שפיסית אורזים את המוצרים ומעבירים אותם (אז תתארו לעצמכם כמה עייפים המובילים אחרי יום עבודה כזה שכולל לפעמים מעבר של יותר מדירה אחת!) עם דברים בלתי מתוכננים שיכולים לקרות ולוח זמנים שיכול להשתנות ואפילו חלילה מוצרים שיכולים להיאבד או להישבר וחבל שתהיו עצובים על כך מראש. כדאי מאוד שתהיו מוכנים ליום של עבודה מתישה גם עבורכם!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה