יתרונות בהתקנת רשתות לחלונות



כולנו כיום סובלים מבעית החרקים ובעיקר היתושים שנכנסים לביתנו ועוקצים את גופינו ללא הפסקה. הילדים נכנסים ויוצאים מהדלת או רוצים אוויר נקי בחדרם ולכן פותחים את החלון, אך הבעיה בכך היא שבעקבות פתיחת החלון היתושים נכנסים ומסבים לנו המון בעיות. רשתות לחלונות הוא הפתרון האידיאלי בשבילכם, הרשת מחסה את כל פתח החלון מבכך היא מסננת את הנכנס דרך החלון.

קרדיט תמונה PIXABAY

חשיבות הרשתות:

ראשית, כפי שאנחנו מודעים האוויר בסביבה לא כל כך נקי ובעקבות כך הוא נכנס לנו לבית כאשר החלונות שלנו פתוחים וכתוצאה מכך אנו אלה ששואפים את אותו האוויר שמגיע מהסביבה בחוץ אל גופינו. התקנת הרשתות בחלונות הבית תפחית משמעותית את כמות האוויר המזוהם, ויאפשר לנו לנשום אוויר נקי יותר וכמובן בריא יותר אל גופינו. חשוב לציין כי חשוב לנקות פעם בתקופה את הרשתות מכל הלכלוך שמצטבר עליהם עם הזמן, כדי שאוויר צח ונקי יכנס אלינו הבית ולא אוויר מלוכלך. הוצאת הרשתות ושטיפתם היא מאוד קלה ונוחה לשימוש ולכן לא תהיה בעיה לכל אחד שלרשותו רשתות בחלונות ביתו לבצע ניקיון מסודר ושוטף של אותם רשתות.

יתרה מכך, היתרון הגדול של הרשות המותקנות בחלונות הבית הוא שהן חוסמות כל מעבר אפשרי של יצורים חיים קטנים אל תוך הבית ובכך הרשתות מגנות על הבית ומאפשרות לבעלי הדירה להימנע מהחשש ומהדאגה כי יש בעלי חיים מעופפים בתוך ביתם. לדוגמה: יתושה שעוקצת וגורמת בדרך כלל לגירודים בעור האדם לא תצליח לחדור לבית כיוון שמותקנות רשתות בחלונות. המרווחים הקטנים מאוד של הרשתות לא מאפשרים לבעלי חיים מעופפים כמו יתושים, זבובים, דבורים ועוד להיכנס לבית ולהפריע לסדר היום התקין שלנו, בגלל שאותם יצורים מפריעים בדרך כלל בבית בעקבות שהותם בבית מלכתחילה.

בנוסף על כך, התקנת רשתות לחלונות יכולה להפחית משמעותית את השימוש במזגן ובכך לחסוך המון כסף. כפי שיודע לנו ברוב הבתים המזגן פועל ללא הפסקה כמעט ברוב היום וצריכת החשמל שלו גבוה מאוד וכתוצאה מכך חשבון החשמל עולה משמעותית. לכן, התקנת הרשתות בחלונות הבית תאפשר לכם לפתוח את החלונות וליהנות מהאוויר שבסביבה, ועל הדרך לחסוך את הכסף שאותו אתם משלמים על חשבון החשמל בגלל הפעילות המרובה של המזגן. אותו הכסף שתחסכו ישמש אתכם לדברים לצרכים אחרים.

זאת ועוד, רשתות לחלונות מגיעות בכל מיני דגמים ומאפשרות מגוון רחב לעיצוב הבית. לדוגמה: ישנן רשתות שקופות שכמעט ואינן מורגשות בבית. זהו יתרון עצום וחידוש בתחום הרשתות, אותה רשת שקופה כמעט ולא תורגש שמותקנת בחלון הבית ותספק את אותה סחורה כמו שאר הרשתות. הרשתות בחלונות הבית תורמות לנו רבות, הן באופן הבריאותי והן באופן החסכוני. כל אחד יכול לרכוש רשתות בגדלים שונים ובצורות שונות. הרשתות מאפשרות לנו לפתוח את חלונות הבית ולהרגיש בטוחים כי אין חדירה של זוחלים וחרקים שונים לחלל הבית.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה