המקרר הוא היכשיר החיוני ביותר בבית, וכשמגיע הזמן לקנות מקרר חדש, אנשים רבים מופתעים לגלות את מגוון הסוגים הזמינים, כולל סגנונות של מקררים עם מקפיאים עליונים סטנדרטיים, ומקררים עם מקפיאים תחתונים. מקרר מקפיא תחתון הוא הסגנון החדש הכולל מקפיא בתחתית. סוג זה של מקרר מגיע עם מספר יתרונות חשובים.

קרדיט לתמונות PIXABAY

עיצוב יוקרתי של מקרר עם מקפיא תחתון

מקררים עם מקפיאים תחתונים זמינים בסגנונות עיצוב יוקרתיים שתואמים עיצובי פנים של מטבחים מודרניים. המקפיא בתחתית המקרר פופולרי יותר מדגמי המקפיאים העליונים המסורתיים בפרויקטים יוקרתיים - כך שהמקפיא בתחתית גם נראה טוב יותר וגם מצוין למכירה חוזרת.

פתרונות הולמים לשטחים קטנים

מכיוון שסגנון העיצוב של מקרר עם מקפיא תחתון פופולרי בישראל, שפע הפתרונות הזמינים מדהימים ומתאימים למטבחים קטנים. בניגוד למקפיאים העליונים המאכלסים את מייצר הקרח, בדגמים של המקררים עם המקפיאים התחתונים, מייצר הקרח נשאר בחלק העליון, מה שמפנה יותר מקום במקפיא למטה בתחתית. אז אם אתם מחפשים מקרר לחלל קטן או צר, תמצאו מבחר מדהים של מקררים עם מקפיאים תחתונים עמוקים מספיק.

מקרר בגובה נוח

רוב האנשים משתמשים במקרר לעתים קרובות במהלך היום יותר מאשר במקפיא שלהם. העברת המקפיא לתחתית שומרת את המקרר בחלל נגיש יותר. בדגמים של מקררים עם מקפיאים תחתונים, ניתן למצוא בקלות את הפריטים המאוחסנים. מקפיאים אלו פופולריים גם בקרב קשישים ואנשים שסובלים מבעיות ניידות שמקשות על התכופפות. עם העברת המקפיא לתחתית, חלק המקרר תופס מקום נגיש יותר, ומיקום המזונות בגישה נוחה יותר מאפשרת מניעת בזבוז מזון שנמצא בפינות חשוכות ונסתרות בתחתית המקרר.

יתרונות של חיסכון במקום

ברוב הדגמים, מקפיא תחתון כולל מגירות נשלפות שמקלות על הארגון, האחסון והגישה למזון הקפוא. המגירות הנשלפות הללו עוזרות למקסם את השטח הפנוי הרבה יותר מאשר מקפיאים עם דלת אחת. עם סלסלות הרמה ומגירות הזזה, ניתן לגשת לפריטים מבלי לנבור בפריטים מוערמים בצורה מסוכנת. רוב המקפיאים בתחתית הם גם גדולים יותר מהסגנונות העליונים, מה שמקל על אחסון פריטים גדולים כמו עוף שלם או מגש פיצה קפואה. אם תבחרו במקפיא תחתון עם דלתות צרפתיות, תוכלו גם לפתוח רק צד אחד של המקרר בכל פעם אם תרצו, עם שטח אחסון גדול יותר.

הגדרות טמפרטורה משתנות

מקרר מקפיא תחתון חדש זמין עם הגדרות טמפרטורה משתנות לנוחות האולטימטיבית. דגמי ארבע דלתות הם בחירה מצוינת עם מגירה נשלפת קלה לשימוש ממש מעל המקפיא שמאפשרת גישה קלה למזונות או משקאות בטמפרטורה שונה מהחלק הראשי של המקרר. דגמים אחרים של מקררים עם מקפיאים תחתונים מאפשרים הגדרה של מגירת הירקות בטמפרטורות שונות מאשר המקרר כדי לשמור על טריות התוצרת למשך זמן רב, ואפשר גם לקבוע "הגדרת שתייה" ובכך להימנע מהצורך ברכישת מקרר נפרד למשקאות.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה