אז פתחתם מסעדה. החלטתם ללכת יותר על קונספט חלבי ולהגיד קישים, סלטים, גבינות, עוגות, קפה ועוד. שכרתם במיוחד מקום טוב במרכז העיר, עם מרפסת ופרגולה ועיצבתם את המקום

freepik

אבל הלקוחות אינם באים בהמוניהם ואין הזמנות רבות כפי שציפיתם. אז מה קורה פה? ובכן, אחת הבעיות שעמה מתמודדים בעלי עסק רבים היא חוסר מספיק של חשיפה, בייחוד לאור העובדה שהם מתחרים על נישות מצומצמות. כך קורה לא פעם שהלקוחות מכירים יותר את המתחרה, ולא את העסק החדש.

מה תוכלו להרוויח אם תחליטו להקים אתר אינטרנט

בימינו אי אפשר להקים עסק מבלי להקים אתר ולהיות נוכחים ברשת. גם אם אתם מציעים את השירותים הטובים ביותר ויש עליכם המלצות מפה לאוזן, לא תגיעו לחשיפה הדרושה. שיווק דיגיטלי נועד לסייע לכם להגדיל את החשיפה לא רק באמצעות בניית אתר אינטרנט, אלא גם באמצעות ביצוע פעולות שונות כמו קידום ממומן, בניית דפי נחיתה ועוד. פעולות השיווק הדיגיטלי הנעשות באופן מחושב יכולות לעזור לכם להגיע לכמה שיותר משתמשים.

מה חשוב שיהיה באתר?

קידום אתר אינטרנט אורגני אינו עניין של מה בכך. מדובר בעבודה די סיזיפית שיכולה להיערך כמה חודשים. ועדיין, התוצאה אינה מאחרת לבוא. ברגע שהאתר מצליח לפלס את דרכו למקומות הראשונים של גוגל בזכות עצמו ותוך שהוא מצליח להישאר שם, הוא רוכש את אמונם של הגולשים. כמו כן, אם האתר כבר הגיע למקומות הראשונים באופן טבעי, סביר להניח שמדובר באתר איכותי מבחינות רבות. אז איך נפעל לקידומו של האתר? אלה כמה דברים שכדאי להביא בחשבון:

  1. תכנים איכותיים – ביל גייטס אמר לפני שנים כי התוכן הוא המלך, וזה נכון יותר אפילו היום. גוגל נותנת עדיפות לתכנים איכותיים שנותנים גם ערך מוסף לגולש, דוגמת מדריכים או טיפים עבור המשתמש. כמו כן, חשוב להתאים את הכתיבה לקהל היעד ולשמור על כתיבה רהוטה, זורמת וקלילה.
  2. תכנים ויזואליים – תכנים אלה כוללים את עיצוב האתר (שימוש נכון בצבעים) וכן תמונות וסרטונים המושכים את תשומת הלב. מומלץ להעלות כמה סרטונים קצרים שיכולים להיות סרטוני הדרכה או שיווק, בהתאם לסוג העסק שלכם.
  3. מהירות טעינה – חשוב לשים לב למהירות הטעינה של האתר שלכם. אתר איטי מדיי עלול לייאש את הגולשים והם יעדיפו לפרוש ולחפש להם אתר אחר. אמת, תמונות וסרטונים עלולים להכביד על האתר מצד אחד, ומצד שני אנו יודעים שאי אפשר בלעדיהם. למרבה המזל, היום קיימים תוספים שנועדו לכווץ את הקבצים ולהקל על הטעינה של האתר.
  4. רספונסיביות לנייד – בכל רגע שבו העסק אינו רספונסיבי לנייד ואינו מותאם לסמארטפון או לטאבל הוא מפסיד פניות ולקוחות. אחרי הכול, המכשירים הניידים נגישים יותר לגולשים במהלך היום, וחלקם אפילו לא נכנסים למחשב. לכן חשוב ביותר להתאים את האתר כמה שיותר מהר ולהתחיל לקבל פניות מכל הערוצים.
  5. בניית קישורים – הקישורים עוזרים בקידום האתר. ישנם קישורים פנימיים שיש לנו יותר שליטה עליהם. חשוב לדעת איך לנהל את הקישורים האלה על מנת להפיק מהם את המיטב ולחזק את העמודים החלשים באתר. אבל ישנם גם קישורים חיצוניים שעבורם עלינו לשתף פעולה עם אתרים חיצוניים. ניתן לפנות לאתרים העוסקים בחדשות, תרבות, ספורט וכדומה כדי לפרסם קישורים לאתר דרכם.

מקדמים אתר עם Digital Showcase

רוצים לקדם את העסק שלכם אבל לא יודעים מאיפה להתחיל? עם חברת Digital Showcase החיים נראים פשוטים הרבה יותר. כל מה שצריך לעשות הוא לפנות אל החברה, והשאר היסטוריה. הצוות המקצועי יעשה אפיון לעסק, יסייע לכם לבנות אתר ולקדם אותו באמצעות כלים דיגיטליים שונים העומדים לרשותנו בעידן הטכנולוגי שבו אנו חיים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה