כולם מכירים את גוגל, אבל חשבתם פעם איך הוא עובד?



גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולרי ביותר באינטרנט. יש לו תכונות רבות המשמשות כדי להקל על המשתמשים למצוא את מה שהם מחפשים: תמונות, סרטונים, חדשות וסוגים אחרים של מידע.

קרדיט תמונה: FREEPIK

מנוע החיפוש של גוגל עובד על ידי סריקה באינטרנט ואיסוף נתונים מכל העולם. לאחר מכן הוא מארגן את הנתונים הללו ומדרג את התוצאות על סמך רלוונטיות, פופולריות ורעננות.

גוגל משתמשת במגוון אלגוריתמים כדי לעשות זאת, כולל PageRank, המבוסס על מספר אתרים אחרים המקשרים לדף.ומשתמשת במידע כדי לדרג דפים בדף התוצאות של מנוע החיפוש שלה (SERP). האלגוריתם לוקח בחשבון גורמים רבים כמו רלוונטיות העמוד, גיל העמוד ואיכות קישורים נכנסים.

מה תדירות סריקת האתרים ע”י גוגל?

גוגל סורקת ומוסיפה אתרים לאינדקס על בסיס קבוע. זה קורה מספר פעמים ביום. תדירות הסריקה והאינדקס נקבעת לפי האלגוריתם של מנוע החיפוש.

לכן, חשוב לעדכן את האתר שלכם בתוכן חדש ולוודא שאתם פועלים לפי ההנחיות של גוגל. ואם יש עדכון לתוכן או למבנה האתר לשלוח לגוגל בקשה שתאנדקס את העמוד מחדש. חשוב לעדכן את האתר שלכם בתוכן חדש, אבל גם לא לשכוח לוודא שאתם פועלים לפי ההנחיות של גוגל כדי שלא תקבלו עונש על אי ציות להנחיות שלהם.

איך נדע מה הם ההנחיות של גוגל?

ההנחיות של גוגל הן קבוצה של עקרונות המתארים כיצד גוגל רוצה לספק מידע למשתמשים שלה. הם נועדו להבטיח שהתוכן רלוונטי, סמכותי ואמין.

ההנחיות אינן כללים והן אינן מספקות מדריך הוראות לכתיבת מאמר מושלם. הם יותר כמו רשימה של דברים שאתה צריך לחשוב עליהם כשאתה כותב תוכן לאתר או לבלוג שלך. ההנחיות כוללות גם כמה טיפים כיצד ליצור קמפיינים מעולים לשיווק תוכן. . מהן ההנחיות? ההנחיות עוסקות בכתיבת תוכן הן לאתר והן לבלוג שלכם. הם גם מספקים טיפים כיצד ליצור קמפיין שיווקי תוכן מוצלח. כאשר אתה בוחר לכתוב מאמר או פוסט בבלוג, זכור את ההנחיות הבאות:

  1. צור תוכן מקורי -אל תעתיק או תשכפל תוכן.
  2. הקפד לתת תשובות לשאלות שנשאלו ומה שמעניין את הקוראים
  3. חלק את המאמר לפסקאות משנה
  4. הוסף קצת מדיה כמו תמונות, סרטונים הממחישים את התוכן הכתוב.
  5. אם אתה כותב לאתרים אקדמאים, נושאים מקצועיים או חדשות, שלב קישור חיצוני למקור סמכותי ואמין, על מושגים שאינך מרחיב עליהם במאמר.

אלו רק 5 הנחיות ויש עוד הרבה מידע בנושא וניתן למצוא אותו בצורה פשוטה בחיפוש בגוגל - תוכן לאתרים.

האם יש מנועי חיפוש נוספים חוץ מגוגל?

גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולרי ביותר בעולם. יש לה נתח שוק של כ-90%.

ישנם מנועי חיפוש אחרים, אך הם אינם פופולריים כמו גוגל. הם כוללים את Bing, Yahoo ו- DuckDuckGo.  לכן מומלץ לבצע אופטימיזציה לאתר שלך כך שיתאים לסטנדרטים של גוגל - ושגוגל , ומנועי החיפוש הנוספים, יאהבו את האתר שלך מספיק כדי שיאפשרו לאתר שלך להופיע בתוצאות החיפוש במיקומים אופטימליים על ביטויים נבחרים - וכך הסיכוי ליותר תנועה של גולשים באתר שלך עולה ובהתאם לכך גם רמת ההכנסות שלך מהאתר.

להתהליך אופטימיזציית האתר למנועי החיפוש קוראים גם SEO  - קידום אתרים אורגני בגוגל. ויש עוד המון אלמנטים בתהליך על מנת לבצע את האופטימיזצייה הטובה ביותר כמו- שיפורים טכניים, שיפור חווית המשתמש, קישורים לאתר ועוד.. לכן תמיד מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע בתחום.

בהצלחה! 😊

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה