כיצד אפליקציות משנות את האופן שבו אנחנו מתדלקים ?



אפליקציות הן חלק בלתי נפרד מחיי היומיום שלנו. הן משמשות אותנו כשאנחנו עושים שופינג, כשאנחנו מתקשרים עם חברים ואפילו כשאנו רוצים ליצור קשר עם הבנק. דרך נוספת שבה האפליקציות משתלבות בחיינו היא כאשר אנו מתדלקים את הרכב. למעשה, בין אם יש לכם רכב המונע בדלק ובין אם יש לכם רכב המונע באמצעות חשמל, תוכלו למצוא דרך להעניק לו את האנרגיה הדרושה לו בתחנות הדלק. במאמר זה נבחן כיצד אפליקציות משנות את האופן שבו אנחנו מתדלקים.

קרדיט לתמונות PIXABAY

מהי מטרתן של אפליקציות הדלק?

רגע לפני שנבחן כיצד אפליקציית דלק יכולה לשדרג את האופן שבו אנו מתדלקים, נדון במטרה של אפליקציות מסוג זה. אפליקציות אלה אינן חדשות בנוף הדיגיטלי, אך הן הולכות ומשתדרגות במהירות מסחררת ומעניקות התאמה טובה יותר ויותר לצורכי הנהגים. המטרה של כלי דיגיטלי זה היא לאפשר לנהגים לאתר בקלות תחנות דלק או עמדות טעינה לרכבים חשמליים, לבצע תשלום באמצעות הטלפון החכם ואף ליהנות ממבצעים והטבות אקסקלוסיביים.

איזה שינוי התחולל באפליקציות בעקבות כניסתם של הרכבים החשמליים לשוק?

בשנים האחרונות הפכו הרכבים החשמליים לנפוצים יותר בכבישים וכיום ברור שהם כאן כדי להישאר ולשגשג. ככל שהשימוש ברכבים אלה נעשה נפוץ יותר, כך עולה הצורך במערך הטענה זמין יותר. אפליקציות דלק כיום מתאימות את עצמן כדי לספק מענה למי שמחזיק ברכבים מסוג זה, באמצעות שילוב של מאפיינים כמו מציאה של תחנות טעינה בתחנות דלק, מעקב אחר הטעינה דרך האפליקציה ואף צבירה של נקודות על כל תשלום.

כיצד מקלות אפליקציות הדלק על התדלוק והטעינה?

בין אם יש לכם רכב חשמלי או רכב המונע בדלק, תגלו שהשימוש באפליקציית דלק יכול בהחלט להביא לחייכם מספר יתרונות. ראשית, האפליקציה יכולה לעזור לכם לתכנן את הנסיעה שלכם בצורה הטובה ביותר. באמצעות איתור מראש של תחנות הדלק או הטעינה במסלול הנסיעה שלכם, תוכלו לדעת בדיוק כיצד יהיה עדיף לכם לנסוע ולבצע עצירה.

 

כמו כן, האפליקציה יכולה לאפשר לכם לראות בדיוק אילו שירותים ישנם בכל תחנת דלק. כלומר, תוכלו לראות באילו שעות התחנה פועלת, האם ישנה תחנת ריענון, האם ישנה אפשרות לטעינה של רכבים חשמליים ועוד. כך תוכלו להיות בטוחים שאתם עוצרים בתחנה שיכולה לספק לכם בדיוק את השירות הנחוץ לכם.

 עוד נדבך בו האפליקציות מסייעות הוא התשלום על השירותים השונים. באמצעות הארנק הדיגיטלי הנמצא באפליקציה תוכלו לשלם על התדלוק ועל הטעינה ואפילו בתחנות הנוחות. למעשה, תוכלו לא רק לבצע תשלום, אלא אפילו לצבור אחוז מסוים מתוך התשלום שביצעתם. בסכום המצטבר תוכלו לעשות שימוש בחנויות הנוחות ואף בחנויות אחרות המשתפות פעולה עם תחנת הדלק.

 אם יש לכם רכב חשמלי, תוכלו להפעיל את טעינת הרכב באמצעות האפליקציה, לבצע את התשלום על הטעינה ואף לעקוב אחר הטעינה דרך הטלפון הנייד בקלות. משמעות הדבר היא שלא תצטרכו לעמוד לצד העמדה לכל אורך זמן הטעינה. אלא תוכלו לנוח בתחנת הנוחות, לשתות כוס קפה מצוינת ולאכול מאפה טעים.

כיצד עשוי להיראות העתיד של אפליקציות הדלק?

אין כל ספק כי אפליקציות הדלק רק ילכו וישתכללו ככל שיעבור הזמן. משתמשים רבים ממשיכים להצטרף אליהן, הודות ליתרונות הרבים שהן מעניקות. סביר להניח כי בעתיד ההתאמה האישית לכל משתמש תהיה גדולה אף יותר, כך שתוכלו לקבל המלצות והטבות שמתאימות עוד יותר לצרכים ולהעדפות שלכם. כמו כן, יתכן כי בעתיד תוכלו לראות באילו תחנות יש יותר עומס ובאיזה פחות, כדי שתוכלו לבחור לעצור בתחנות המציעות זמינות גבוהה יותר.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה