כיצד אפשר למצוא ערך מוסף בהשקעות נכונות ?




בעולם בו גופים מוסדיים אשר מנהלים את כספי הציבור ומשווקים ביטוחי בריאות שונים לא בוחלים באמצעים ומשקיעים בין היתר גם בחברות לייצור סיגריות ושאר מוצרי טבק, אין זה מפתיע כי משקיעים מחפשים אחר אפשרות אחרת, אפשרות של השקעות נכונות, כאלו אשר באות ממקום ערכי ומספקות למשקיעים המון ערך מוסף. ובכן, בשנת 2023 אפשר גם אחרת שכן, קיים מספר לא מבוטל של קרנות ענק אשר החלו בתהליכי מעבר לכיוון של השקעות ערכיות, כאלו אשר מטרתן העיקרית היא לעשות טוב לסביבה ולספק לכל המשקיעים המעורבים ערך מוסף.

קרדיט לתמונה Freepik

 

אז איך ניתן למצוא השקעות מסוג זה, כיצד ניתן למצוא ערך מוסף בהשקעות נכונות ומה עוד עליכם לדעת על נושא זה? ובכן, בכתבה זו החלטנו להסביר לכם כל מה שתצטרכו לדעת על ערך מוסף בהשקעות נכונות וכל הסובב סביב נושא זה.

העולם הפיננסי משתנה

במהלך השנים האחרונות, אנו עדים לתחילתו של תהליך חשוב מאוד, כזה אשר במסגרתו חל שינוי מסוים בדפוסי ההשקעה של המשקיעים. למעשה, משקיעים רבים ובייחוד הצעירים שבהם, אינם עוד מחפשים אחר ההשקעות שיניבו להם הכי הרבה רווחים , אלא יותר ויותר מהם מתחילים לתעדף השקעה כספית שאמנם תניב תשואה מקסימלית, אך בהתאם לערכים החשובים להם, זאת על מנת שיוכלו לקבל ערך מוסף מהעניין. זהו בעצם מקורו של סקטור ההשקעות הקרוי "השקעות חברתיות" או "השקעות אימפקט". על מנת לקבל תמונה ברורה יותר באשר לאותו נושא, ניתן לדמיין מעין ספקטרום שבקצהו משקיעים פיננסיים אשר כל מה שחשוב להם הוא קבלת תשואה מקסימלית, ואילו בקצה השני ניתן לראות פילנתרופים אשר תורמים ללא שום אינטרס של קבלת תשואה בהתאם. ובכן, בדיוק באמצע של אותו הספקטרום קיים אותו פלח משקיעים אשר מבקש לקבל תשואה עבור ההשקעה שלו, אך תשואה שתגיע עם ערך מוסף מסוים ובהתאם לכך תביא תועלת מסוימת לחברה ולסביבה.

אז איך מקבלים ערך מוסף מההשקעות בעצמנו?

כל אלו אשר מעוניינים לקבל ערך מוסף מההשקעות שלהם ומעוניינים לוודא כי הכסף שלהם יועיל לחברה ולעולם יוכלו להשפיע ולבצע זאת. למעשה, כל אחד יכול לשאול את מנהל תיק ההשקעות שלו ואת קרן הפנסיה שלו על מסלולי השקעות ייחודיים אשר כוללים תועלת מסוימת לחברה ולסביבה, ובהתאם לכך להצטרף אל אותם מסלולי השקעה. אולם, חשוב מאוד לציין כי השקעת אימפקט אינה בהכרח אומרת כי משקיעיה החליטו לוותר לגמרי על קבלת תשואה, אלא ההיפך הוא הנכון. למעשה, השקעות אלו בדרך כלל ידועות בתור השקעות אשר מביאות תשואה רבה למשקיע, זאת בנוסף לקבלת ערך מוסף רב על ההשקעה. המשקיע הממוצע יכול להניח כי אדם אשר מתייחס בצורה הוגנת לספקיו, עובדיו ולקוחותיו בדרך כלל ישיא ערך כללי גם עבור בעלי מניותיו.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה