כיצד בוחרים חברה לתכנון ובניית חדר נקי?



תהליכי ייצור שונים דורשים חללי עבודה שונים, מכאן עולה הצורך ליצירת חדרים נקיים אשר באמצעותם נוכל לשלוט ככל הניתן על רמת החלקיקים והזיהום בחלל. בניית חדר נקי טומנת בחובה אתגרים רבים ולעיתים אף דורשת יצירתיות. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות – בדיוק לשם כך אנשי המקצוע של ULPA-CR פה בשבילכם.

קרדיט לתמונה -  ULPA-CR

עושים מעט סדר – מה זה בעצם חדר נקי?

כאשר אנחנו מדברים על חדר נקי אנו מדברים על סביבת עבודה ייעודית ומבוקרת בה משתמשים בתעשיות רבות לשם ייצור מוצרים אשר צריכים לעמוד בדרישות ניקיון, סדר וארגון מסוימות. בחדרים נקיים ובתכנון של בעל מקצוע ניתן לעקוב אחר הבקרה הסביבתית בחדר ולפרק לגורמים מגוון רחב של נושאים, החל מ – לחות, לחץ אוויר, דפוסי זרימת אוויר, מעקב ובקרה אחר הטמפרטורה בחדר, ויברציות שונות, מעקב אחרי רעש, התאמה נכונה של תאורה, אורגניזמים ועוד. אנו למדים כי המטרה העיקרית בחדר נקי היא לספק כמות אוויר מסונן איכותית ומסוננת מספקת אשר תענה על כל הסטנדרטים הרצויים ותאפשר עבודה בסביבה נכונה מבחינת לחות, טמפרטורה, תנועת אוויר ורעש – כל זאת בהתאם לאילוצים של סביבת העבודה.

תכנון ובניית חדר נקי – מה תהיה העלות?

אתם עומדים לפני תכנון ובניית חדר נקי ואתם תוהים מה יהיו העלויות הצפויות. אנו למדים כי אין מחיר "אחיד" והמחיר עשוי להשתנות בהתאם למגוון רחב של פרמטרים והיבטים. יחד עם זאת הדרך הטובה והנכונה ביותר לדעת את מחיר הפרויקט הוא פניה אל חברה המתמחה בתכנון ובניית חדרים נקיים אשר תאפיין יחד איתכם את הצרכים שלכם ותסביר לכם על האפשרויות השונות – כך תוכלו להגיע בצורה מוכנה וחכמה יותר אל התהליך תוך כדי שאתם יודעים על ההשלכות ועל העלויות הצפויות.

אנו מאמינים כי תכנון ובניית חדר נקי צריכים להיעשות אך ורק עם חברה בעלת ניסיון בתחום אשר תוכל לספק לכם שירות תכנון ובניית חדרים תוך כדי עמידה בסטנדרטים הגבוהים והמחמירים ביותר.

החשיבות בעבודה עם חברה המתמחה בתחום

אנו רואים חשיבות רבה בעבודה עם חברה המתמחה במלאכת תכנון חדרים נקיים. בחיפוש קטן במנועי החיפוש, ברשתות החברתיות ואף משיחות עם עמיתים ניתן להגיע אל עשרות חברות ונותני שירות בעולם תכנון חדרים נקיים. יחד עם זאת עולה התהייה – "איך נוכל לבחור את בעל המקצוע הטוב ביותר עבורנו?" אנו מאמינים כי בראש ובראשונה אנו נרצה לבדוק כי החברה איתה אנו עובדים הינה מתמחה בתחום והינה בעלת ניסיון ומוניטין. 

חברה לתכנון ובניית חדר נקי: למה אנו נרצה לשים לב?

מאחר ובחירת חברה לתכנון ובניית חדר נקי איננה מלאכה פשוטה החלטנו לפרק לגורמים את ההיבטים המשפיעים ביותר ואלו שיעזרו לכם לבחור את החברה הטובה ביותר. בין הפרמטרים וההיבטים הבולטים אנו רואים:

  • ניסיון לצד ותק – אנו מאמינים כי אחד הדברים החשובים והראשונים אותם אנו נרצה לבדוק יהיה הניסיון לצד הותק של החברה איתה אנו עובדים. ככל שהחברה תהיה בעלת ניסיון ו-ותק רב יותר כך היא תדע איך לגשת אל המלאכה בצורה נכונה, יצירתית וחכמה יותר. אנו נרצה לעבוד אך ורק אל מול נותן שירות ו/או חברה בעלי ניסיון.
  • מוניטין – אין מן הנמנע כי חברה אשר צברה לעצמה ניסיון ו-ותק במהלך השנים צברה לעצמה גם מוניטין. המוניטין מעיד לא מעט על החברה איתה אנו עובדים. אנו נרצה לראות שישנו מוניטין חיובי על החברה.
  • עמידה בתנאים המחמירים ביותר – בסופו של יום תכנון של חדרים נקיים איננה מלאכה פשוטה וטומנת בחובה לא מעט אתגרים, רגולציות ותקנים. אנו נרצה לבדוק שהחברה איתה אנו עובדים הינה מתמחה בתכנון, הקמה, ו-וולידיציה של חדרים נקיים ומעבדות. אנו נרצה לבדוק כי החברה עובדת לפי התקנים המחמירים ביותר, ביניהם ניתן לראות: תקן ISO 8573, ISO 9001, FDA, GMP, EMEA. אנו לא נתפשר בשום פנים ואופן על פחות מזה.
  • ליווי משלב התכנון ועד לביצוע הסופי – אנו נרצה לעבוד עם חברה אשר מספקת לנו מעטפת מלאה תחת קורת גג אחת – חברה כזו תדע ללוות אותן משלב התכנן וההקמה ועד לביצוע הסופי תוך כדי השקעת כל מאמצי החברה לפעול ללא לאות לשם הקמת החדר הטוב ביותר כולל 
  • עבודה עם מהנדסים ונותני שירות מהמובילים בתחום – אנו נרצה לעבוד עם חברה אשר עובדת בשיתוף פעולה עם מהנדסים ונותני שירות מן המובילים בתחומם. החל ממהנדסי מיזוג, תהליך ובקרה ואת מיטב המומחים בנושא ולידציה לחדרים נקיים, מעבדות ומכשור רפואי. תיקי ולידציה וביצוע פרוטוקול  מלא DQ/IQ/OQ/PQ .דיגום מיקרוביולוגי ובדיקת מערכות אויר דחוס וגזים.
  • חוג לקוחות – אנו סבורים כי חוג הלקוחות של החברה איתה אנו נבחר לעבוד יעיד על טיבה ואיכותה לא מעט. ברגע שיש חוג לקוחות מרוצים ממגוון רחב של תעשיות אנו יכולים להיות רגועים ולדעת שהגענו למקום הנכון. כמו כן, נוכל לבקש מן החברה לדבר עם אחד מן חוג לקוחותיה על מנת לשמוע על ההתרשמות הכוללת שלו מן החברה.

 

אמרתם תכנון חדרים נקיים – אמרתם ULPA-CR

תכנון חדרים נקיים איננה מלאכה פשוטה, אך יחד עם זאת אתם יכולים להיות רגועים מאחר והגעתם למקום הנכון. חברת ULPA הינה אחת מן החברות המובילות בתחום ומתמחה בתכנון, הקמה לצד וולידציה של חדרים נקיים ומעבדות, מערכות מיזוג ומעקב אחרי בקרה ותהליכי ייצור לחברות בתקנים המחמירים ביותר. החברה מספקת הסמכות לחדרים נקיים בהתאם לתקנות משרד הבריאות ומוכרת על ידם – FDA,GMP,EMEA.  ULPA מעניקה לקהל לקוחותיה מעטפת מלאה משלב התכנון ועד לביצוע הסופי ללא שום תלות בגודל הפרויקט ו/או במורכבות הפרויקט. החברה עובדת ללא לאות על מנת להשקיע את כל המשאבים, הניסיון והידע אותם צברה לשם פיתוח ותכנון ומעסיקה צוות מהנדסים הכוללים – מהנדסי מיזוג, תהליך ובקרה ואת מיטב המומחים בנושא ולידציה לחדרים נקיים, מעבדות ומכשור רפואי.

בחירה נכונה תהיה בחירה בULPA.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה